Poczta zaloguj się przez facebooka
Login:
Hasło:
Przypomnij hasłoZapamiętaj mnie

T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: gosc 76 » 2 listopada 2012, 14:07

T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów ,przysyłają sms płatne gdzie człowiek nie jest tego świadom.Są to smsy wykazywane w bilingach jako ,,Omnix SMS FAJNE lub Omnix SMS GRY za to ze pojawiły się w komórce sciągaja z konta 2,46 zł i 6,15 zł .SMS TEGO TYPU POJAWIAŁY SIE DWA RAZY DZIENNIE.
Jest to proceder legalny ?!Czy zrobi ktoś z tym prządek?
gosc 76
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Gość » 3 listopada 2012, 07:37

ŚCIGAĆ OSZUSTÓW !
Gość
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Gość » 3 listopada 2012, 15:24

gosc 76 pisze:T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów ,przysyłają sms płatne gdzie człowiek nie jest tego świadom.Są to smsy wykazywane w bilingach jako ,,Omnix SMS FAJNE lub Omnix SMS GRY za to ze pojawiły się w komórce sciągaja z konta 2,46 zł i 6,15 zł .SMS TEGO TYPU POJAWIAŁY SIE DWA RAZY DZIENNIE.
Jest to proceder legalny ?!Czy zrobi ktoś z tym prządek?

Mam tel. z Ery (T-mobile) już 12 lat i jeszcze jeden z innej sieci. I jedno co wiem, to własnie T-Mobile nie naciąga tak klientów jak inni oparatorzy. Może zamówiłeś usługę, a raczej nieświadomie włączyłeś jakąś i szukasz winnych. Zadzwoń do operatora i każd wyłączyć to. Zrobią to telefonicznie bez szemrania, a bzdury wypisujesz na forum. No chyba, że wolisz wylewać żale na forum i nadal płacić.
Gość
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: lodwar » 3 stycznia 2013, 20:14

Witam

potwierdzam, sama jestem abonentem początkowo ery teraz t-mobile. WAP Specjalny 6,15 zł za jeden) tak nazywa się to zjawisko. Człowiek jest nieświadomie obciążany, początkowo pojedynczymi WAP Specjalnymi na rachunkach (myślisz sobie, może wysłałam na Cyfrowy Polsat na dzieci). Przez ostatnie dwa miesiące takimi WAP Specjalnymi byłam obciążana co drugi dzień, regularnie po godz. 18. 15 szt. WAP Specjalnych razy 6,15 za każdy. Masakra. Zareklamowałam. Konsultantka na infolinii T-Mobile nawet nie była zdziwiona o czym mówię. Dokładnie znała proceder. Zapytałam co to jest i od kogo? Firma zewnętrzna AVANTIS, jeżeli dobrze pamiętam z Warszawy naciąga ludzi żywcem. Oczywiście po przyzwoleniu T-Mobile, na pewno nie za darmo dla t-mobile. Radzę każdemu sprawdzić swoje rachunki szczegółowe i zablokować u konsultanta t-mobile możliwość wysyłania WAP Specjalnych na jego nr telefonu zanim takowe zacznie otrzymywać. To możliwe jest tylko w Polsce. Żenada.
lodwar
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Gość » 3 stycznia 2013, 20:39

Tak, to prawda T-Mobile, dotąd dla mnie najbardziej uczciwy operator zaczął oszukiwać. Niedawno zaczęły przychodzić niby promocyjne kody na doładowania. Weszłam na stronę nagrody... i wprowadziłam kod i ku mojemu zaskoczeniu przekierowało mnie na stronę jakiegoś muzycznego g-a. Po zapoznaniu się z regulaminem okazało się, że to usługa płatna co 3 dzień mają zabierać z konta 2,46 zł. Szybko wylogowałam się i wysłałam anulującego sms-a na podany przez nich numer. Jednak za chwilę to g-o znowu wysyła mi informację, że nadal jestem ich użytkownikiem. Napisałam do nich maila- wierzcie mi dosadnego i kazałam tą oszukańczą usługę wyłączyć i zażądałam pisemnego potwierdzenia, że usługa został wyłączona. Odpowiedzieli po 2 dniach twierdząc, że widocznie to wina operatora, że usługa nadal działa, ale jakoś dziwnie bez konieczności dzwonienia do T-Mobile nic mi nie przychodzi i nie pobiera pieniędzy z konta.
Suma sumarum. T-Mobile jest w to uwikłane. Ja mam gdzieś zbieranie punktów ZA KTÓRE MUSZĘ PŁACIĆ, aby mi później niby doładowali, czyli de fakto jedynie zwrócili część straconej kasy. Dlatego moje dziecko wie, że ma pokazywać mi każdego sms-a z jakimiś promocjami i innym badzie.wiem. Wierzcie mi, dopiero po wprowadzeniu kodu widac o co biega i można zrozumieć sens regulaminu. Ja zawsze szukam drugiego dna i dlatego czytam regulaminy, ale co w przypadku dzieciaków, które wierzą we wszystko co pięknie napisane.
Gość
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: lodwar » 3 stycznia 2013, 21:22

Nie trzeba nic potwierdzać żeby zostać obciążanym za WAP Specjalny. Na rachunku szczegółowym nawet nie ma od kogo ten WAP Specjalny, z jakiego numeru itd. Dopiero konsultant na infolinii T-Mobile poinformował mnie o firmie AVANTIS.pl. Dodam jeszcze, że korzystam ze starego telefon,u w którym nie funkcji internet, więc z czego mogłam korzystać w WAP Specjalnym (koszt 6,15) jeżeli dotyczy połączeń internetowych??? Oto jest pytanie
lodwar
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: lodwar » 3 stycznia 2013, 21:26

Gość pisze:
gosc 76 pisze:T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów ,przysyłają sms płatne gdzie człowiek nie jest tego świadom.Są to smsy wykazywane w bilingach jako ,,Omnix SMS FAJNE lub Omnix SMS GRY za to ze pojawiły się w komórce sciągaja z konta 2,46 zł i 6,15 zł .SMS TEGO TYPU POJAWIAŁY SIE DWA RAZY DZIENNIE.
Jest to proceder legalny ?!Czy zrobi ktoś z tym prządek?

Mam tel. z Ery (T-mobile) już 12 lat i jeszcze jeden z innej sieci. I jedno co wiem, to własnie T-Mobile nie naciąga tak klientów jak inni oparatorzy. Może zamówiłeś usługę, a raczej nieświadomie włączyłeś jakąś i szukasz winnych. Zadzwoń do operatora i każd wyłączyć to. Zrobią to telefonicznie bez szemrania, a bzdury wypisujesz na forum. No chyba, że wolisz wylewać żale na forum i nadal płacić.


Mam dwa numery w abonamencie. Na pierwszym, który mam od 6 lat jest wszystko w porządku. To prawda. Ale prawdą jest też to, że na drugim jestem regularnie oszukiwana.
lodwar
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Hrabia de Bill » 3 stycznia 2013, 21:36

lodwar pisze:Nie trzeba nic potwierdzać żeby zostać obciążanym za WAP Specjalny. Na rachunku szczegółowym nawet nie ma od kogo ten WAP Specjalny, z jakiego numeru itd. Dopiero konsultant na infolinii T-Mobile poinformował mnie o firmie AVANTIS.pl. Dodam jeszcze, że korzystam ze starego telefon,u w którym nie funkcji internet, więc z czego mogłam korzystać w WAP Specjalnym (koszt 6,15) jeżeli dotyczy połączeń internetowych??? Oto jest pytanie

Nie ma możliwości abyś otrzymywał płatne informacje jeśli tego nie zaakceptowałeś.... z tym że akceptacją może być SMS o treści "jeśli nie chcesz otrzymywać płatnych wiadomości prześlij OK na darmowy numer...." - jak nie prześlesz to znaczy że chcesz dostawać płatne wiadomości :) - trzeba uważnie czytać :)
Obroną przed tym jest zgłoszenie w salonie lub u konsultanta, że nie życzymy sobie aby nasz nr był widoczny dla serwisów reklamowych itp.
Hrabia de Bill
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: lodwar » 4 stycznia 2013, 07:06

Hrabia de Bill pisze:
lodwar pisze:Nie trzeba nic potwierdzać żeby zostać obciążanym za WAP Specjalny. Na rachunku szczegółowym nawet nie ma od kogo ten WAP Specjalny, z jakiego numeru itd. Dopiero konsultant na infolinii T-Mobile poinformował mnie o firmie AVANTIS.pl. Dodam jeszcze, że korzystam ze starego telefon,u w którym nie funkcji internet, więc z czego mogłam korzystać w WAP Specjalnym (koszt 6,15) jeżeli dotyczy połączeń internetowych??? Oto jest pytanie

Nie ma możliwości abyś otrzymywał płatne informacje jeśli tego nie zaakceptowałeś.... z tym że akceptacją może być SMS o treści "jeśli nie chcesz otrzymywać płatnych wiadomości prześlij OK na darmowy numer...." - jak nie prześlesz to znaczy że chcesz dostawać płatne wiadomości :) - trzeba uważnie czytać :)
Obroną przed tym jest zgłoszenie w salonie lub u konsultanta, że nie życzymy sobie aby nasz nr był widoczny dla serwisów reklamowych itp.


"(...) jeśli nie chcesz otrzymywać płatnych wiadomości prześlij OK na darmowy nr..."? Kto czyta te sms-y do końca? Dostaje je i usuwam. Nie po to mam w abonamencie numer, żeby non stop potwierdzać zaprzeczenia chęci skorzystania z czegokolwiek. Za chwilę dostanę samochód marki VOLVO pod drzwi z fakturą na 250 tys. bo nie zaprzeczyłam chęci zakupu tego samochodu sms-em: OK? Nie sądzisz, że to lekka paranoja?
lodwar
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: bozenna444 » 19 marca 2013, 21:25

mam tez ten problem jestem za granica i okradają mnie z mojej emerytury bez karnie, ale jak wrócę to zajmę się ta sprawa Nie dałam zgody aby pobrali moje pieniądze wiec będą musieli oddać co wzięły, na ich stronkę nigdy nie weszłam i nic nie pobrałam uważam ze to jest złamanie mego prawa wyboru ON potrafią się sadzić my tez
bozenna444
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: mozarella » 20 marca 2013, 09:42

chyba każdej sieci komórkowej moglibyśmy coś zarzucić, nie tylko t-mobile jest złe, orange to też jeden wielki oszust, tak na prawdę na razie nie zawiódł mnie jedynie play
mozarella
Początkujący
 
Posty: 108
Rejestracja: 19 marca 2013, 14:41

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Gość » 21 marca 2013, 09:45

Hrabia de Bill pisze:Nie ma możliwości abyś otrzymywał płatne informacje jeśli tego nie zaakceptowałeś.... z tym że akceptacją może być SMS o treści "jeśli nie chcesz otrzymywać płatnych wiadomości prześlij OK na darmowy numer...." - jak nie prześlesz to znaczy że chcesz dostawać płatne wiadomości :) - trzeba uważnie czytać :)

Może tak robią, ale jak pójdę z tym do sądu to przegrają - nie mogą na płatne usługi mieć zgody domniemanej. Powiem, że nie otrzymałem żadnego SMSa albo że był uszkodzony (zdarza się) i nie mogłem wyrazić zgody. Muszą mieć potwierdzenie, że wyrażam zgodę.

Co zrobić, gdy dostajecie takie smsy - wpisujecie w Google numer nadawcy i znajdujecie regulamin, w którym jest podana procedura, jak zatrzymać usługę - najczęściej trzeba wysłać smsa "STOP" na jakiś numer.

Jeśli sami sobie tego nie włączyliście to wiadomo, że trzeba zgłosić reklamację.

Swoja drogą od 2005 roku mam abo Ery/T-mobile i nigdy mnie tak nie naciągnęli.

Inna sprawa, że po tylu latach oferują mi takie warunku umowy, jakie są dla nowych klientów (jedynie umowa nie 24, a 18 mies.), więc się z nimi niedługo pożegnam.
Gość
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Gość » 21 marca 2013, 18:15

To poczekaj. Również mam telefon w Era/T-Mobile od pracu jak nie nastu lat.
Ostatnio do mnie dzwonili i ofertą playa przebili. POnadto jest coś czego w play-u nie ma. Można negocjować.
Gość
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: T-mobile-EE » 21 marca 2013, 22:24

Ja kupilem telefon w UK ktory byl w T-Mobile(teraz EE) i niestety blokuja mi Skypea!!! Oczywiscie nielegalnie ale co zrobic....
T-mobile-EE
 

Re: T-Mobile naciąga oszukuje swoich klientów

Postautor: Gość » 22 marca 2013, 09:04

Gość pisze:To poczekaj. Również mam telefon w Era/T-Mobile od pracu jak nie nastu lat.
Ostatnio do mnie dzwonili i ofertą playa przebili. POnadto jest coś czego w play-u nie ma. Można negocjować.


Nie przebiją. Od lat nie wykorzystywałem minut w abonamencie, a oni teraz zaproponowali jeszcze więcej minut, zamiast obniżyć cenę. Przejdę do Play na najtańszy abo (9zł) i będę miał nielimitowane rozmowy/smsy do Play (do narzeczonej), a te 9zł spokojnie starczy na dzwonienie do innych sieci. To ponad 3 razy taniej, niż mam teraz.
Gość
 

Następna

Wróć do Ogólna dyskusja

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości