Poczta zaloguj się przez facebooka
Login:
Hasło:
Przypomnij hasłoZapamiętaj mnie

lumpeks Dukat

lumpeks Dukat

Postautor: kolodiw » 9 czerwca 2009, 21:21

Czy ktoś wie dokad przenieśli lumpeks Dukat,który był w tym budynku co Euro?
kolodiw
 

Postautor: Gość » 9 czerwca 2009, 21:56

zupełnie obok do tego starego domu na rogu ulicy, bo go odnowili
Gość
 

Postautor: Gość » 10 czerwca 2009, 14:08

kiedy bedzie czynny?
Gość
 

Postautor: Gość » 10 czerwca 2009, 14:10

a ten dukat to dobry sklep? jak bylam kiedys to same lumpy
Gość
 

Postautor: Gość » 14 czerwca 2009, 11:49

A CO MA BYĆ W LUMPEKSIE JAK NIE LUMPY???
Gość
 

lumpeks

Postautor: Gość » 14 czerwca 2009, 13:17

gdzie najlepszy lumpeks?
Gość
 

Postautor: Gość » 14 czerwca 2009, 15:27

najlepszy lumpeks to odzież skandynawska na rogu Toruńskiej z Zegarową!!!!!!!!!!!
Gość
 

Postautor: Gość » 14 czerwca 2009, 15:28

DOSTAWA w poniedziałki
Gość
 

Postautor: Gość » 14 czerwca 2009, 17:02

DUKAY BEDZIE CZYNNY JUZ OD PONIEDZIALKU TJ.OD JUTRA TAKA JEST INFORMACJA NA TVK KOLO
Gość
 

Postautor: Gość » 14 czerwca 2009, 22:19

Anonymous pisze:A CO MA BYĆ W LUMPEKSIE JAK NIE LUMPY???

ubrania a nie *****
Gość
 

Postautor: Trk » 14 czerwca 2009, 23:05

To u Was tez jest Dukat? kurcze to jakas siec musi byc :)
Trk
 

Postautor: Trk » 14 czerwca 2009, 23:07

Zapomnialem napisac ze jestem z Turku i u nas tez jest Dukat :) Pozdrawiam i zdrowia zycze.
Trk
 

Postautor: Gość » 15 czerwca 2009, 14:59

w sklepie z uzywana odzieza trafiaja sie ubrania lepsze gatunkowo niz w niektorych sklepach na torunskiej
Gość
 

Postautor: Gość » 15 czerwca 2009, 20:34

Nowy Dukat jes beznadziejny. Ciasno, zimno nieprzyjemnie. Przymierzalnia na wprost drzwi wejściowych, zasłonki za waskie i wszyscy wchodzący widzą Cię w trakcie mierzenia. Masakra !! W starym było 100 % lepiej
Gość
 

Postautor: Gość » 16 czerwca 2009, 00:34

W dukacie nie ma nic nadzwyczajnego.
Gość
 


Wróć do Koło

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości