Poczta zaloguj się przez facebooka
Login:
Hasło:
Przypomnij hasłoZapamiętaj mnie

PSYCHOLOG

Postautor: psycholog, psychoteraputa » 21 kwietnia 2010, 21:04

witam Cie racjo. Zaczne od tego, że się tu nie reklamuje, bo nie podałem swojego imienia, ani nazwiska i boli mnie fakt, że generalizujesz ze wszyscy lekarze, psycholodzy, czy psychoterapuci są tacy sami, w ten sposób spychasz ich do jednego wora. Mowisz ze werbujemy pacjentów do swoich prywatnych gabinetów, myśle ze to pacjent sam decyduje jak chce się leczyc. dla mnie różnica przyjmowania pacjenta na NFZ, a prywatnie różni sie tylko czasowo, bo na NFZ jest od 30 do 40 minut, a prywatnie 50. Myśle że łatwo jest o kimś wydać krzywdzący osąd, jeszcze tutaj anonimowo, zacznij od siebie, odpowiedz sobie na pytanie czy Ty jesteś doskonay.
psycholog, psychoteraputa
 

Postautor: depresja » 22 kwietnia 2010, 17:22

panowie, moglibyście skończyć tę bezsensowną dyskusję?
jedyne co z niego wynika, to , że oboje jesteście zarozumiali

zna ktoś jeszcze dobrych psychoteraetów? najlepiej kobiety
depresja
 

Postautor: pacjent » 22 kwietnia 2010, 20:48

z tego co słysze to polecają panią Kujawińska Magdalene , pania Kubicką Małgorzate, ORAZ Panią Gierasimow ja chodzę do jednej z nich i jestem bardzo zadowolony.
pacjent
 

Postautor: Gość » 6 maja 2010, 19:58

O prosze masz strone o psychologach
Gość
 

Postautor: Gość » 7 maja 2010, 18:24

Dzięki z pomoc z góry dziękuje
Gość
 

psycholog

Postautor: Magdallena » 7 maja 2010, 18:59

Witam,czy moglby mi ktos polecic dobrego psychologa w Koninie?Chodzi mi o to zeby mial cieple i serdeczne podejscie do pacjenta,bede wdzieczna za odpowiedz...
Magdallena
 

Postautor: Gość » 8 maja 2010, 20:03

polecam P. GIERASIMOW , albo P. KUBICKĄ , oraz P. ŻAK
Gość
 

psycholog

Postautor: Gosc » 8 maja 2010, 20:17

Anonymous pisze:polecam P. GIERASIMOW , albo P. KUBICKĄ , oraz P. ŻAK


A to sa same panie,bo wolalabym pana psychologa...jakos nie mam zaufania do pan i przekonania...
Gosc
 

Postautor: Gość » 9 maja 2010, 13:35

mężczyzn nie moge polecić bo nie znam, jest Tadusz Jucyk i Paweł Pytlak, oraz mignęło mi ogłoszenie psychologa, który się nazywa Gałązka.
Gość
 

psychiatra

Postautor: zalamana » 10 maja 2010, 11:42

poprosze o namiary do dobrego psychiatry najlepiej na kase chorych;// to bardzo dla mnie wazne i pilne!slyszalam ze dobra jest pani champlewska ma moze ktos namiary?
zalamana
 

Postautor: Gość » 10 maja 2010, 16:11

A czy te polecane wyżej panie zajmują się też sprawami rodzinnymi (problemami małżeństw)? A może zna ktoś dobrego psychologa, który potrafiłby pomóc w takiej sytuacji? Oczywiście na NFZ
Gość
 

psycholog

Postautor: Gosc » 10 maja 2010, 16:28

Anonymous pisze:A czy te polecane wyżej panie zajmują się też sprawami rodzinnymi (problemami małżeństw)? A może zna ktoś dobrego psychologa, który potrafiłby pomóc w takiej sytuacji? Oczywiście na NFZ


Osobiscie to jak masz problemy malzenskie i chcesz psychologa to lepiej udaj sie prywatnie do ktoregos,bardziej pomoze,poniewaz bedzie bardziej zaangazowany...wiadomo jak to jest na NFZ...odpekac i tyle...pojdziesz prywatnie to zupelnie inaczej...cos za cos...kasa pojdzie,ale chyba najwazniejsze to zeby Ci pomogl w problemach,pozdrawiam:)
Gosc
 

Postautor: Gość » 10 maja 2010, 17:09

No tak, najważniejsze, żeby pomógł, ale jednym z problemów są pieniądze, dlatego prywatne wizyty odpadają :/
Gość
 

Postautor: Gość » 21 maja 2010, 21:50

oj zgadzam sie z kolegą pieniądze sa niezbędne!
Gość
 

Postautor: Gość » 21 maja 2010, 21:51

oj zgadzam sie z kolegą pieniądze sa niezbędne!
Gość
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Konin

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości