Dzisiaj jest wtorek 20 sierpnia 2019, imieniny: Bernarda, Sobiesława, Samuela WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (19054) SPORT FORUM FIRMY (5348) PRACA (66) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
21 / 19oC
Jutropogoda
19 / 15oC
Pojutrzepogoda
22 / 17oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Trzy piłkarki Medyka Konin powołane do reprezentac ... (0)Zaproszenie na obchody 80. rocznicy wybuchu II Woj ... (0)

Zdjęcia przynoszące sukces. Promowanie dobrego wizerunku marki

Materiał promocyjny

Dodano: 4.03.2016 12:52
  • Zdjęcia przynoszące sukces. Promowanie dobrego wizerunku marki

W dzisiejszych czasach nie wystarczy już założyć stronę internetową i wpisać na niej dane teleadresowe firmy. Liczy się kontakt z klientem, rozwój społeczności odbiorców swojego produktu, budowanie marki. Nie da się tego osiągnąć bez dobrych zdjęć.

Bardzo często właściciele małych rodzinnych firm zapominają o tym, że w dzisiejszym świecie, opartym na usługach wirtualnych, podstawą dobrej komunikacji z klientem są fotografie, opublikowane na stronie internetowej i profilach społecznościowych. Współczesny człowiek myśli obrazami i podejmuje decyzję na ich podstawie. O wiele łatwiej więc zbudować bazę odbiorców swojego produktu, przedstawiając dobrze przemyślane i profesjonalnie wykonane zdjęcia. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego do promowania wizerunku marki w sieci warto zatrudnić zawodowego fotografa z Poznania (Możesz sprawdzić jedną z lepszych firm w Poznaniu: http://flash-group.pl/kontakt-fotograf-poznan/).

Atrakcyjne zdjęcia – plus dla firmy

Ładnie i profesjonalnie wykonana strona internetowa przyciąga uwagę klienta. Potrafi też nakłonić go do zrobienia zakupów lub skorzystania z usług. O ile w parze z eleganckim szablonem strony idą atrakcyjnie wykonane fotografie ilustrujące sprzedawany towar albo wnętrze punktu usługowego. Przeciwnie, jeśli na stronie zostaną zaprezentowane amatorskie i nieciekawe ujęcia, a na profilu społecznościowym opublikowane zdjęcia wykonane „na szybko” telefonem komórkowym. Wówczas nawet najlepszy szablon na macierzystej stronie internetowej nie uratuje sytuacji. Stracony czas i pieniądze na grafika.

Jedno to jakość materiału zdjęciowego, a drugie, to jego atrakcyjność. Coś, co wyróżni firmę, sprawi, że stanie się rozpoznawalna w sieci i zyska uznanie w oczach odbiorców. To wcale nie oznacza kontrowersyjnej reklamy – wbrew powszechnej opinii internauci są znudzeni szokującymi treściami. Wolą się dowiedzieć, z kim mają do czynienia. Dlatego materiał zdjęciowy powinien być autorski, pasujący do firmy i rynku, na jakim się obraca, ale jednocześnie nie sztampowy. Warto zaprosić swoich klientów „za kulisy”, pokazać jak firma funkcjonuje na co dzień, w jaki sposób powstają produkty, przedstawić swoich pracowników. Gdy firma zostanie zaprezentowana z twarzy, przestanie być anonimowa i zyska nowych przyjaciół. Warto więc zastanowić się nad fotografią biznesową, która w wiarygodny sposób przedstawi wizerunek pracowników i wzbudzi zaufanie u klientów.

Spójny wizerunek zyska oddanych klientów

Gdy ktoś po raz pierwszy trafia na stronę internetową albo profil społecznościowy firmy, potrzebuje dosłownie kilku decydujących chwil. W ich trakcie rozstrzyga się, czy osoba ta zostanie klientem, czy jednak zamknie przeglądarkę i nigdy nie skorzysta z oferty. Decyzję internauta podejmuje na podstawie szybkiego przeglądu zaprezentowanego przez firmę materiału, głównie zdjęciowego, i weryfikacji, czy ma do czynienia z profesjonalistami.

Wskaźnikiem profesjonalizmu firmy jest jego spójny wizerunek w internecie. Jeśli przedsiębiorstwo w opisie swojej działalności podaje, że wykonuje modne i ładne buty, a modele na zdjęciach wyglądają niewyraźnie i wcale nie prezentują się okazale, to potencjalny klient stwierdzi, że producent obuwia jest niewiarygodny i odejdzie do konkurencji. Podobne przykłady można mnożyć. Użytkownicy nie uwierzą, że w aquaparku czeka na nich „dobra zabawa”, jeśli na zdjęciu zobaczą puste baseny, dodatkowo słabo oświetlone i w krzywym kadrze. A klientka nie skorzysta z usług wizażystki, jeśli na stronie internetowej trafi na złej jakości zdjęcie, uwydatniające mankamenty urody modelki. Najlepiej więc, jak w każdej innej sytuacji, sięgnąć po wparcie profesjonalisty. Dobry fotograf wie jak oświetlić zdjęcie, by podkreślić zalety produktu albo urodę modelki. Potrafi ustawić fotografowaną osobę w sposób budzący zaufanie u odbiorców, a obiekt wykadrować tak, by uwaga odbiorców skupiała się na jego walorach. Zna się również na promocji marki w internecie, a więc potrafi doradzić, w jaki sposób najlepiej zaprezentować firmę, by zyskać uznanie w oczach jej klientów.

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

Czytaj więcej na temat:zdjęcia,   fotografia,   promocja,   reklama,   wizerunek

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.