Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Wybór prezydenta Konina zależy od tych, którzy... pozostaną w domach

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

PILNE

Od godz. 13.30 wstrzymana z powodu awarii dostawa wody na ul. Karłowicza 5. Na czas przerwy będzie podstawiona cysterna.

LM.plWiadomościCzym zajmują się agencje marketingowe?

Czym zajmują się agencje marketingowe?

Materiał promocyjny

Dodano:
Czym zajmują się agencje marketingowe?

W dobie komputerów, kiedy znaczna część społeczeństwa pozostaje zanurzona w cyfrowej rzeczywistości, skuteczny marketing internetowy stanowi klucz do sukcesu firmy.

W dobie komputerów, kiedy znaczna część społeczeństwa pozostaje zanurzona w cyfrowej rzeczywistości, skuteczny marketing internetowy stanowi klucz do sukcesu firmy.

Internet to medium oferujące potencjalnie największy zasięg i możliwości promocji. W 2015 roku dostęp do niego miało 42% ludności świata (dane „We are social”), przy czym w krajach wysoko rozwiniętych odsetek ten waha się w okolicach 90%. Potencjał internetu jako narzędzia marketingu doceniono, gdy ledwie zaczął się rozpowszechniać – Paul Levinson już w 2009 roku pisał, że o ile początkowo internet wykorzystywały tylko największe firmy, o tyle szybko stał się też narzędziem dla mniejszych przedsiębiorstw. Obecnie nagromadzenie danych w sieci jest tak duże, że skuteczna reklama wymaga profesjonalnego podejścia.

Działania agencji marketingowych

Takie podejście gwarantują agencje marketingowe, oferując usługi mające na celu podniesienie poziomu widoczności firmy w internecie, zdobycie nowych klientów oraz budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Mogą zająć się stworzeniem profesjonalnej strony internetowej dostosowanej do potrzeb klienta, działalnością SEO (wspomagającą uzyskanie wysokiego wyniku widoczności serwisu przy wybranych słowach kluczowych) oraz tworzeniem kampanii marketingowych w social media. Pomagają w prowadzeniu e-mail marketingu oraz tworzeniu skutecznych reklam (np. Pay Per Click) na podstawie wcześniejszej analizy. Dążą do podnoszenia poziomu świadomości marki, poprawy jakości strony oraz kreowania profesjonalnego wizerunku firmy za pośrednictwem content marketingu – a więc dostarczaniu wartościowych, interesujących treści. Oferta każdej agencji jest nieco odmienna, szczegółów najlepiej zatem szukać na ich stronach internetowych, np. INTERNETUM.

Skuteczność akcji marketingowych w internecie

Dokładne zmierzenie efektywności prowadzonych przez agencję kampanii marketingowych (czy to w social media, czy za pośrednictwem działań SEO, czy jeszcze innych) nie należy do łatwych zadań. Istnieją jednak sposoby na określenie choćby w przybliżeniu, czy podjęte działania były efektywne – zwłaszcza w przypadku kampanii zasięgowych. Są to: monitoring ruchu na stronie, kontrolowanie wzrostu sprzedaży, liczba wyświetleń danej reklamy czy bardziej zaawansowane mierniki w postaci liczby kliknięć lub wartości sprzedaży uzyskanej dzięki danej kampanii. W przypadku reklam stosuje się wiele różnych systemów rozliczeniowych, z których najpopularniejsze to: Cost Per Order (płacimy za uzyskane dzięki reklamie zamówienie), Pay Per Click (opłata za kliknięcie w reklamę), Cost Per View (opłata za wyświetlenie reklamy), Cost Per Action (opłata za określoną, wykonaną przez klienta czynność – np. zakup).

Internet stanowi dziś siłę, którą każda firma chcąca naprawdę liczyć się na rynku powinna wykorzystać – niezależnie od tego, czy sama prowadzi działania marketingowe, czy zleca je specjalistom.

Czym zajmują się agencje marketingowe?
Czytaj więcej na temat:marketing, promocja, reklama
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole