Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościW Urzędzie Miejskim powstaje elitarny wydział obsługi inwestora

W Urzędzie Miejskim powstaje elitarny wydział obsługi inwestora

Dodano:
W Urzędzie Miejskim powstaje elitarny wydział obsługi inwestora

W Urzędzie Miejskim w Koninie powstanie nowy wydział obsługi inwestora. Obecnie trwa nabór na stanowisko kierownika. 

W Urzędzie Miejskim w Koninie powstanie nowy wydział obsługi inwestora. Obecnie trwa nabór na stanowisko kierownika. - Mam nadzieję, że to będzie elitarny wydział w naszym urzędzie – mówi prezydent Konina.

Powstanie w miejsce zlikwidowanego wydziału inwestycji, którego pracownicy przeszli do wydziału rozwoju gospodarczego. W tej chwili trwa nabór na stanowisko kierownika i inspektora w nowo tworzonym wydziale. Oferty można składać do 31 stycznia br. Wydział Obsługi Inwestora będzie podlegał bezpośrednio prezydentowi. 

- Mieliśmy pewne doświadczenie z biurem obsługi inwestora, podmiotem powołanym w wyniku realizacji wniosku promocji inwestycyjnej. Wyłączenie podmiotu poza strukturę miasta nie dało jednak żadnych efektów – tłumaczył powód zmian Józef Nowicki, prezydent Konina. - Kontynuowanie tego było nieuzasadnione. Dlatego zdecydowaliśmy o powołaniu wydziału obsługi inwestora. Zadaniem tego wydziału będzie działanie na rzecz pozyskiwania inwestorów oraz obsługa inwestorów. Aktywna postawa jeśli chodzi o inwestorów nie tylko lokalnych, z zewnątrz, także inwestorów zagranicznych. W zadania wydziału wpisano także zagospodarowanie wyspy Pociejewo i wykorzystanie źródeł geotermalnych.

Jak tłumaczy prezydent, obowiązkiem pracowników będzie pomoc inwestorom w załatwianiu wszelkich formalności. Stąd dwa etaty dla tzw. opiekunów inwestora. - Będą to osoby które nawiązują kontakt, pilotują wszystkie poczynania inwestora do momentu uzyskania pozwolenia na budowę i rozpoczęcie inwestycji.

Obecnie trwa nabór na stanowisko inspektora, który zajmie się promocją i kierownika wydziału. Pozostałe trzy etaty obsadzone będą w wyniku przesunięć wewnętrznych w urzędzie. Będą to pracownicy, którzy znają się na gospodarce nieruchomościami. Przewidziana jest szeroka promocja inwestycyjna miasta. - Dotąd trzy wydziały zajmowały się promocją i każdy uważał, że nie do końca jest odpowiedzialny za ten rodzaj promocji. Dlatego trzeba to ujednolicić – mówi prezydent. - Spodziewam się, że nowy wydział będzie miał w składzie osoby z ogromnymi możliwościami. Wydział powinien zacząć faktycznie działania w połowie lutego. Mam nadzieję, że to będzie elitarny wydział w naszym urzędzie.

 

 

 

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole