Dzisiaj jest niedziela 25 sierpnia 2019, imieniny: Ludwika, Luizy, Patrycji WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (19088) SPORT FORUM FIRMY (5346) PRACA (70) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
27 / 19oC
Jutropogoda
25 / 20oC
Pojutrzepogoda
28 / 22oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Przełamanie Majera, wygrana Górnika! Trzy czerwone ... (0)Medyk wciąż liderem, choć z AZS Wrocław nieźle się ... (0)

Górnik chce wyjść do ludzi. W niedzielę prezentacja drużyny

Dodano: 24.07.2017 17:23
Źródło: LM.pl

W najbliższą niedzielę w Centrum Handlowym Ferio odbędzie się prezentacja drużyny Górnika Konin na sezon 2017/2018. – Chcemy wyjść do ludzi – deklaruje Krystian Krysztofowicz, członek zarządu konińskiego klubu.

Prezentacje drużyn w ostatnich latach to stały element w działaniach marketingowych klubów sportowych. Przed każdym sezonem, a często nawet przed startem rundy wiosennej, fani drużyn (nie tylko piłkarskich) mają okazję spotkać się ze swoimi idolami, wziąć udział w konkursach, a przede wszystkim – poczuć się częścią szerszej społeczności, jaką jest klub sportowy. To też świetna okazja dla klubów, by zainteresować sobą potencjalnych nowych kibiców. Stąd prezentacje organizowane w centrach handlowych, gdzie przypadkowych przechodniów nie brakuje.

Trend powstały w rozwiniętych marketingowo klubach w ostatnim czasie zaczął pojawiać się również w niższych ligach. Prezentacje drużyn urządzały już chociażby III-ligowe: Elana Toruń, czy Jarota Jarocin. Przed jakimikolwiek marketingowymi działaniami dzielnie bronił się jednak Górnik Konin. – Klub powinien być również bardziej aktywny w sferze marketingowejpisaliśmy w podsumowaniu kadencji ustępującego w czerwcu zarządu klubu.

Były jednak czasy, gdy Górnik był niemal marketingowym prymusem. Jeszcze niedawno (ok. lat 2007 – 2010) świetnie działała strona klubowa, prowadzona przez kilkuosobowy zespół redakcyjny. Klub posiadał swojego fotografa, a nawet – telewizję klubową! Archiwalne nagrania ówczesnych AluminiumTV i GórnikKoninTV wciąż oglądać można jeszcze w serwisach Dailymotion i YouTube. To wszystko tworzone było zresztą w czasach, gdy dostęp do sprzętu np. filmowego był o wiele trudniejszy, niż dziś. 

Potrzebę powrotu do aktywnych działań marketingowych potwierdzają liczby kibiców na trybunach w ostatnim sezonie. Górnik zawsze szczyci się wysoką, jak na konińskie standardy, frekwencją na swoich trybunach. Po części jest to prawda – kibicowskie hity w postaci meczów z Elaną Toruń, czy KKS 1925 Kalisz potrafią bez większej promocji przyciągnąć na trybuny jednorazowo ponad tysiąc osób. Konińscy fani, jak na standardy III ligi i poziomu zespołu walczącego o utrzymanie, licznie meldują się również na meczach wyjazdowych.

Ale już duża część spotkań w Koninie była oglądana przez niewielką grupę osób. Nowych sympatyków nie przyciągał wyższy poziom ligowy, ani bardziej rozpoznawalni rywale. Dość powiedzieć, że niejednokrotnie frekwencja była niższa, niż podczas walki o mistrzostwo w IV lidze.

Potwierdzają to sami kibice. Na swoim nieoficjalnym serwisie gornik.konin.pl piszą: - Jeśli chodzi o mecze u siebie, od dawna chyba nie byliśmy potentatami w tej dziedzinie, ale wiele osób liczyło, że ranga zawodów w III lidze przyciągnie w końcu trochę ludzi na stadion. Niestety praktycznie tylko dwa razy zebraliśmy się w grupie, której liczebność można było uznać za satysfakcjonującą.

Niska na niektórych meczach frekwencja to nie tylko efekt niskiej pozycji Górnika w tabeli III ligi, czy ciężkich warunków, w których przychodzi czasem oglądać mecze (brak zadaszenia i ogólny zły stan trybun konińskiego stadionu). To również efekt braku wcześniej wspomnianych działań promocyjnych i marketingowych klubu.

Nowy zarząd zdaje się rozumieć tę potrzebę. – Chcemy wyjść do ludzi, do miasta. Nie będziemy ograniczać się do jednorazowej akcji prezentacji pierwszej drużyny – deklaruje Krystian Krysztofowicz, członek zarządu Górnika Konin. I dodaje: - Będą akcje z okazji Dnia Dziecka, Dnia Kobiet, przy współpracy z domami dziecka, czy schroniskami dla zwierząt.

Niedzielna prezentacja pierwszej drużyny może być więc pierwszym krokiem Górnika w kierunku dogonienia dzisiejszych standardów marketingowych i promocyjnych. Skąpy budżet klubu na pewno nie jest pomocny w planowaniu tego typu działań, ale wiele z nich przeprowadzić można niskim kosztem. Wystarczy tylko dobry pomysł lub podpatrzenie sprawdzonych rozwiązań z bogatszych i lepiej zorganizowanych klubów.

Górnik ,,wyjdzie do ludzi” w niedzielę 30 lipca o godz. 16.00 w Centrum Handlowym Ferio. Jak zapowiadają władze klubu, na uczestników spotkania z drużyną czekają ciekawe atrakcje z atrakcyjnymi nagrodami. Klub ufunduje karnety na rundę jesienną oraz gadżety klubowe, do wygrania będzie koszulka Górnika Konin, rozdawane będą również darmowe wejściówki na pierwszy mecz w Koninie.

Wygrać na tych działaniach może również klub – każdy nowy kibic, który zawita na stadion podczas pierwszego spotkania ligowego będzie wymiernym efektem starań nowego zarządu.

  • Górnik chce wyjść do ludzi. W niedzielę prezentacja drużyny

 autor: Bartosz Skonieczny

 e-mail: bs@firma.lm.pl

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

Czytaj więcej na temat:piłka nożna,   III liga,   Górnik Konin,   prezentacja drużyny,   marketing,   promocja

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

POPULARNE KOMENTARZE

Świetna sprawa z tą prezentacją, jedyny tak popularny Klub w regionie zasługuje na wyjątkową oprawę!!!
Dodano: 24.07.2017 18:36    Przez: ~Piękny Romek
Dobry dowód na to, że nowy zarząd chce działać! Bravo !
Dodano: 24.07.2017 17:51    Przez: ~Kibic
EXTRAAA i o to chodzi!!!
Dodano: 24.07.2017 18:34    Przez: ~koninianin
Super :)
Dodano: 24.07.2017 17:53    Przez: ~kibic
Wreszcie zaczynamy wyglądać jak poważny klub! :)
Dodano: 24.07.2017 19:43    Przez: ~alcmdz

KOMENTARZE

A prezesicho się nie wypowiada i siedzi cicho?
Dodano: 25.07.2017 10:13    Przez: ~xdddd
ciezko pracuje a nie gada tylko dziala czego widac efekty wystarczy juz wywiadow jest duzo roboty
Dodano: 25.07.2017 10:31    Przez: ~wierny kibic
W Gnieżnie na meczach żużlowej 2 ligii devakto 3 bo jest ekstraklasa 1 i 2 zasiada od 1.500 - 4.000,a na derbach z Poznaniem zasiadło 6.000 ,ale dobrze,że chociaż na Górnika dwa razy w roku przyjdzie po 1 tys,a może teraz się poprawi !,w Gnieznie Start walczy o 1 lige,a Mieszko to faworyt do awansu do 3 ligii taki jest cel w Gnieznie
Dodano: 25.07.2017 12:18    Przez: ~Tak
a co nas to interesuje i jaki to ma zwiazek z koninem jezdzi do gniezna
Dodano: 25.07.2017 13:18    Przez: ~konin
Co za pomyslodaeca ? Kpgo tu prezentowac ? I jeszcze gdzie w gminie stare miasto ! ! ! , zenada . Smiechu warte !
Dodano: 25.07.2017 16:09    Przez: ~smiech
usmiech- nij się ,bo wiemy ze zal pupę sciska że miałeś mieć trzecią ligę ale nie wyszło i gul jeszcze skacze szlesiniakusku
Dodano: 25.07.2017 20:14    Przez: ~fajnie jest
bo w Koninie nie ma obiektu na prezentaje
Dodano: 25.07.2017 20:19    Przez: ~jest ok
Spokojnie daj sobie czas i obiekt zobaczysz tak ze się zdziwisz
Dodano: 25.07.2017 21:05    Przez: ~koninianin
Marketingu nawet na zwykłym dobrym poziomie, nie zrobią ludzie z łapanki, lecz ludzie, którzy potrafią to robić. Prezentacja drużyny, to nawet nie początek marketingu. To tak jak by ubrać gówno w złoty papierek. Oczywiście, nie chodzi mi tu teraz o Górnik, by nie było, że komuś ubliżam. Marketing klubów sportowych, nawet w niższych ligach, to przede wszystkim strategia, która musi zostać stworzona. A nie, zrobimy prezentację, damy logo firmy na koszulkach, damy logo na plakaci, pójdziemy do schroniska i mamy marketingu. Zaznaczam raz jeszcze, pisze ogólnie. Powodzenia Górniku w lidze i powodzenia Sokole.
Dodano: 25.07.2017 23:10    Przez: ~Normalny
Ale Ty mądry jesteś popatrz. Szkoda ze nie startowała w wyborach na prezesa ?
Dodano: 26.07.2017 07:01    Przez: ~on
U was mało kto ma szansę startować na prezesa, bo tylko kilku członków klubu hahahaha buahhhaha :) Dlatego szanujcie człowieka, który to wziął, ponieważ by nic u was nie było. Pozdrawiam normalnych kibiców Górnika.
Dodano: 26.07.2017 08:35    Przez: ~Gewa
Nie dość że przyjedzie sam młyn po darmowe bilety to jeszcze na bank będą drzeć mordy między normalnymi ludźmi robiących zakupy z dziećmi. Na bank będą krzyczeć "zawsze i wszędzie policja ****na będzie". Zapowiada się świetna promocja klubu.
Dodano: 27.07.2017 17:21    Przez: ~Obserwator pn
Nie podoba się to nie musisz przychodzić. Pokaż mi jak twój sokolik próbuje przyciągnąc kibiców na mecz. Po to chyba się gra w piłke, dla widowiska i kibiców a nie dla 20 meneli z monopolowego. Napewno jezdzisz tez do Poznania spuszczac sie na Lecha, to zobacz jak tam jest to rozwiazane, kibica są i nikomu to nie przeszkadza
Dodano: 28.07.2017 10:50    Przez: ~asadf
Tak się składa że w Koninie to nikt inny nie stoi pod tymi monopolowymi czy żabkami niż wasi fani
Dodano: 29.07.2017 14:47    Przez: ~Do asadf
2 z 2
<<12

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.