Konkurs "O statuetkę" gminy Stare Miasto
Materiał promocyjny
Konkurs "O statuetkę" gminy Stare Miasto Wójt Gminy Stare Miasto ogłasza konkurs "O statuetkę". Celem konkursu jest promocja i wyróżnienie osób, usług i dokonań firm oraz przedsięwzięć organizacyjnych za 2017 rok. Konkurs służy również promocji walorów gospodarczych, ekologicznych, artystycznych i sportowych gminy Stare Miasto.
Zgłoszenia kandydata do konkursu może złożyć każda osoba fizyczna lub prawna prowadząca działalność gospodarczą na terenie gminy Stare Miasto, jak również każdy z mieszkańców gminy.
Do konkursu mogą być zgłaszani kandydaci, których działalność ma związek z gminą Stare Miasto. Jedna osoba może być zgłoszona w kilku kategoriach.
Zgłoszenia należy składać do sekretariatu Urzędu Gminy Stare Miasto z dopiskiem na kopercie Konkurs „O Statuetkę” lub poprzez formularz zgłoszeniowy udostępniony na stronie internetowej urzędu lub w siedzibie Urzędu Gminy Stare Miasto, ul. Główna 16B, 62-571 Stare Miasto w terminie do 27 grudnia 2017 roku.
Ogłoszenie Laureatów w każdej kategorii i uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się podczas Koncertu Noworocznego, który odbędzie się w styczniu 2018 roku.
Dodatkowych informacji udziela Referat Oświaty Kultury i Sportu. Kontakt: +48 63 241 62 16 wew. 220