Dzisiaj jest środa 26 czerwca 2019, imieniny: Jana, Pawła, Miromira WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (20137) SPORT FORUM FIRMY (5341) PRACA (53) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
30 / 21oC
Jutropogoda
19 / 14oC
Pojutrzepogoda
22 / 13oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Z Konina do Madrytu. Tancerka "Rytmixu" na scenie ... (0)Golina. Umowa na rewitalizację osiedla Starówka po ... (0)

Czym kierować się zamawiając gadżety reklamowe dla firmy?

Materiał promocyjny

Dodano: 10.07.2018 12:51
  • Czym kierować się zamawiając gadżety reklamowe dla firmy?

Gadżety dla klientów są jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych, pomagają budować pozytywny wizerunek firmy oraz dobre relacje z kontrahentami i klientami.

Jednak aby dobrze spełniały swoją funkcję, muszą być dobrze dobrane, zarówno do potrzeb, naszej działalności jak i branży. Z tego tekstu dowiesz się:

  • jak wybrać najlepsze gadżety reklamowe dla twojej firmy
  • na co zwrócić uwagę wybierając upominki reklamowe
  • jak wybrać gadżety reklamowe, w zależności od naszego celu marketingowego

Gadżety reklamowe to ten rodzaj reklamy, który się nie dezaktualizuje i nigdy nie będzie passé. W końcu każdy z nas lubi dostawać prezenty, to dzięki nim nasz klient może poczuć się wyjątkowo. Są uniwersalnym sposobem na promocję, niezależnie od wielkości firmy i branży.

Gadżety reklamowe mogą pełnić wiele funkcji, pomagają budować świadomość marki, a masowo rozdawane breloki reklamowe do kluczy, czy długopisy są dużo skuteczniejsze niż ulotki. Są bardzo dobrym sposobem na zbudowanie dobrych relacji między klientem a marką, a jak wiemy od tych, których lubimy, chętniej kupujemy.

Jednak, aby gadżety reklamowe były skuteczne, musisz zwrócić uwagę na kilka istotnych aspektów, o których przeczytasz w dalszej części tekstu.

Droższe czy tańsze gadżety reklamowe?

Jakość, estetyka i oczywiście cena są jednymi z tych cech, na które zwracamy uwagę w pierwszej kolejności wybierając upominki reklamowe. Naturalne, że chcemy kupić gadżety, jak najtaniej, jednak najczęściej wybieramy droższe gadżety reklamowe, lepszej jakości. W końcu znajdzie się na nich logo naszej firmy, a dając potencjalnym klientom gadżet niskiej jakości, możemy się spodziewać, że ten oceni naszą działalność właśnie na tej podstawie - kiepski gadżet, kiepska firma.

Oczywiście wybór jakości i ceny gadżetów jest zależny nie tylko od budżetu, ale też od celu marketingowego. W przypadku kiedy dołączasz upominek klientowi, który skorzystał z twojej oferty, lepiej wybrać ten droższy i lepszej jakości, np. funkcjonalny pendrive z logo. Jeżeli jednak wybierasz upominki do masowej dystrybucji, które mają zwiększyć rozpoznawalność twojej marki, zdecyduj się na tańsze, np. stylowe długopisy.

Sposobem na to, aby uzyskać dobrą jakość przy niższej cenie, jest zamówienie większej ilości gadżetów reklamowych, ponieważ im większy nakład, tym taniej.

Wybierając gadżety reklamowe, zastanów się, komu je podarujesz i w jakim celu?

W przypadku wyboru gadżetów reklamowych kluczowe jest określenie grupy docelowej. Zastanów się, kim jest odbiorca twojego gadżetu, czego potrzebuje i jakie emocje chcesz w nim wywołać. Określ rodzaj odbiorcy, czy to potencjalny klient, czy taki, który stale korzysta z twoich usług, czy partner biznesowy.

Warto dostosować upominki reklamowe również do okazji, z jakiej będą wręczane. Jeżeli chcemy sprawić prezent stałym klientom np. z okazji urodzin, wybierzemy bardziej spersonalizowane gadżety, np. zestaw do wina lub ładny zegarek. Jeżeli gadżety będą rozdawane na targach lub eventach, możemy wybrać bardziej uniwersalne upominki reklamowe, jak notesy, kubki czy torby na zakupy.

Dopasuj gadżety reklamowe dla twojej firmy.

Istotne są zarówno rodzaj prowadzonej działalności, jak i branża, w jakiej działasz. Gadżety muszą być zarówno dostosowane do oby dwóch wyżej wymienionych, jak i przydatne klientom. Inne upominki reklamowe ucieszą klientów salonu kosmetycznego, inne klientów firmy budowlanej, a inne tych, którzy korzystają z usług firm świadczących usługi IT.

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

Czytaj więcej na temat:promocja,   reklama,   marketing,   gadżety

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.