Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Wybór prezydenta Konina zależy od tych, którzy... pozostaną w domach

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

PILNE

Od godz. 13.30 wstrzymana z powodu awarii dostawa wody na ul. Karłowicza 5. Na czas przerwy będzie podstawiona cysterna.

LM.plWiadomościKonińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach

Konińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach

Dodano: , Żródło: LM.pl
Konińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach

Tereny inwestycyjne od sierpnia będą promowane na trzech lotniskach. To kolejny etap „wyrabiania marki”, który zaplanował wydział obsługi inwestora Urzędu Miejskiego w Koninie.

Najpierw była kampania billboardowa w powiecie konińskim, później reklamy na autobusach w Poznaniu, Łodzi i Katowicach. Drugi etap promocji terenów inwestycyjnych w Koninie pochłonął ponad 20 tys. zł.

- Odzew jest, ale to nie jest tak jak w sprzedaży, że puszczamy fajną promocję i pojawia się tłum zainteresowanych inwestorów. Tu chodzi o stopniowe budowanie marki w świadomości, że jest Konin, jaka jest jego lokalizacja i mocne strony – mówi Roman Karbowy, kierownik wydziału obsługi inwestora UM w Koninie.

Teraz przyszedł czas na promowanie terenów inwestycyjnych na lotniskach. Tym razem postawiono na hale odlotów w Łodzi, Wrocławiu i Katowicach. Od sierpnia przez cały miesiąc 4350 razy dziennie, na 45 ekranach będzie się pojawiał piętnastosekundowy spot bez dźwięku, ale z napisami w języku angielskim.

- Nieprzypadkowo wybraliśmy sierpień, kiedy jest duży ruch na lotniskach. Z tych milionów ludzi, które zobaczą spoty, może znajdzie się ktoś kto się zainteresuje. Przekazujemy takie informacje jak: lokalizacja, powierzchnie jakie posiadamy w Koninie, coś co nas wyróżnia czyli źródła geotermalne oraz informacje kontaktowe do nas – mówi Roman Karbowy.

Miejsca, w których wyświetlane będą spoty też wybrano „z klucza”.

- Kiedy uruchomiliśmy stronę internetową analizowaliśmy ruch i sprawdzaliśmy z jakich miast mamy najwięcej odwiedzin, które miasta są potencjalnie najbardziej atrakcyjne pod kątem uzyskania inwestorów – podkreśla Roman Karbowy.

Lotniska w Katowicach, Wrocławiu i Łodzi odnotowały w sumie blisko 6 milionów pasażerów (dane z 2016 roku). Kampania konińskich terenów inwestycyjnych na wszystkich trzech portach lotniczych pochłonie blisko 10 tys. zł.

fot. gospodarka.konin.pl

Konińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach
Konińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach
Konińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole