Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Konin bez otwartej debaty. Piotr Korytkowski gotów, jego rywal nie

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościKonin. Powstał nowy wydział i Biuro Nadzoru Właścicielskiego

Konin. Powstał nowy wydział i Biuro Nadzoru Właścicielskiego

Dodano: , Żródło: LM.pl
Konin. Powstał nowy wydział i Biuro Nadzoru Właścicielskiego

Od 1 marca w konińskim magistracie będzie działał nowy wydział. Zajmie się między innymi budowaniem strategii i promocją miasta.

Prezydent Piotr Korytkowski na początku stycznia sygnalizował potrzebę przywrócenia zlikwidowanego przez jego poprzednika, Wydziału Promocji i Współpracy z Zagranicą.

- To bardzo ważny wydział – mówił prezydent Korytkowski. - Widzimy również konieczność innego zaangażowania nadzoru właścicielskiego. Teraz mamy tylko jedną osobę, która w imieniu prezydenta współpracuje ze spółkami. Powinniśmy stworzyć zespół nadzoru właścicielskiego, który będzie bardziej przyglądał się pracy poszczególnych spółek. Nie może być tak, że prezydent jest jedynym człowiekiem, który wszystko wie i o wszystkim decyduje. Muszę być mądry mądrością swoich współpracowników. Dlatego liczę na dzielenie się informacjami z tymi osobami, które będą zatrudnione w przyszłym biurze nadzoru właścicielskiego. Najważniejsze jest stworzenie tego zespołu, a w dalszej kolejności ewentualnych zmian w radach nadzorczych spółek - dodał.

Zgodnie z zarządzeniem prezydenta, powstały właśnie Wydział Strategii i Marketingu Miasta oraz Biuro Nadzoru Właścicielskiego. Ma ono (Biuro Nadzoru Właścicielskiego - od red.) zająć się m.in. prowadzeniem spraw związanych z tworzeniem spółek, przystępowaniem miasta do spółek, gospodarowaniem udziałami i akcjami stanowiącymi własność miasta, a także współpracą z osobami reprezentującymi miasto w spółkach, kontrolą w spółkach prawa handlowego, monitorowaniem sytuacji ekonomiczno-finansowej spółek z udziałem miasta, zbieraniem i opracowywaniem informacji dotyczących spółek.

W zakresie działań wydziału natomiast będzie prowadzenie Pracowni Strategii i Marketingu Miasta przez planowanie i koordynację działań związanych z tworzeniem oraz realizacją strategii marketingowej Konina, opracowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, a także opracowywanie koncepcji i realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta. Ponadto wydział zajmie się integracją lokalnej społeczności, wydziałów urzędu oraz jednostek samorządowych wokół wspólnej strategicznej wizji zwiększania potencjału rozwojowego miasta, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń i warsztatów dla wydziałów urzędu oraz jednostek samorządowych. Oprócz tego w gestii nowego wydziału będzie pozyskiwanie źródeł finansowania dla realizacji projektów w ramach strategicznej wizji miasta i dla realizacji zadań marketingowych, a także wykonywanie lub zlecanie wykonania, zakupu i dystrybucji materiałów promocyjnych i informacyjnych.

Konin. Powstał nowy wydział i Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole