Dzisiaj jest poniedziałek 21 października 2019, imieniny: Urszuli, Hilarego, Celiny WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (18419) SPORT FORUM FIRMY (5387) PRACA (46) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
15 / 15oC
Jutropogoda
18 / 12oC
Pojutrzepogoda
14 / 11oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Baja Europe łupem Kamena Rally Team. Pierwsi w gen ... (0)Wiklinowe kosze staną w parku. W Radolinie podsumo ... (0)

Jak działa plik produktowy?

Materiał promocyjny

Dodano: 15.09.2019 00:23
  • Jak działa plik produktowy?

Plik produktowy to popularne narzędzie do transferu danych. Jest powszechnie stosowany do implementacji bazy produktowej na platformach partnerów marketingowych. To wygodne i użyteczne narzędzie, zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców działających w e-commerce.

Rodzaje plików produktowych

Najpopularniejsze formaty plików produktowych to XML oraz CSV. Zostały opracowane do przechowywania i transportu danych. Ich zastosowanie upraszcza proces wymiany informacji pomiędzy różnymi systemami oraz wprowadzanie aktualizacji. Uzgodniony format pliku może być aktualizowany automatycznie w określonych interwałach. Pomocnym narzędziem w dostosowaniu feedu produktowego do zróżnicowanych wymagań partnerów marketingowych, jest system zarządzania plikiem produktowym. Integracja z wieloma partnerami, pozwala na generowanie pliku w formacie akceptowanym przez każdego wydawcę. W ten sposób system Feedink znacznie upraszcza i przyspiesza ekspozycje reklamy produktowej.

Z czego wynikają różnice w plikach produktowych?

Zasadnicza różnica pomiędzy plikami produktowymi wynika ze specyficznych wytycznych, stosowanych przez danego partnera marketingowego. Porównywarki cenowe, galerie online, Google oraz Facebook i inne sieci społecznościowe mogą w różny sposób kategoryzować produkty, stosować odmienne formaty zdjęć, daty i ceny. Niektóre platformy, w celu wyświetlenia reklamy, wymagają podania szczególnych informacji, które gdzie indziej nie są wymagane. Ponadto sposób ekspozycji na stronach inicjujących podjęcie decyzji zakupowej, podlega ciągłej optymalizacji. Celem tych działań jest zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz podniesienie współczynnika konwersji. W związku z tym, wytyczne mogą być co jakiś czas modyfikowane. Manualna implementacja zmian, nawet przy jednym pliku zawierającym setki produktów, byłaby czasochłonna. Poza tym niesie ze sobą spore ryzyko popełnienia błędu.

Jak zarządzać różnymi plikami produktowymi?

Chyba najlepszym sposobem na zarządzanie feedem produktowym jest specjalnie opracowany do tego celu system firmy Feedink. Narzędzie to sprowadza feed produktowy do dashboardu, w którym można zarządzać wszystkimi informacjami na temat produktów. Z poziomu panelu użytkownika można importować, eksportować oraz modyfikować dane o produktach w taki sposób, aby feed zawierał wszystkie potrzebne informacje. System jest zintegrowany z obszerną siecią partnerów i automatycznie generuje właściwy format plików produktowych dla każdego z nich. Wśród obsługiwanych integracji znajdują się popularne porównywarki cen, sieci afiliacyjne, dostawcy rozwiązań remarketingowych, Google, Facebook, popularne branżowe galerie online oraz wiele innych.

Panel użytkownika pozwala także na prezentację danych z analizy skuteczności działań w danym kanale. Na ich podstawie można modyfikować feed wysyłany do różnych partnerów i optymalizować koszty kampanii reklamowych.

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

Czytaj więcej na temat:technologia,   e-commerce

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.