Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Kandydaci na radnych gmin, powiatu i miasta. Zobacz, kto się zgłosił! [PEŁNE LISTY]

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościJuż nie tylko cena - Lidl i Biedronka walczą o klienta świeżością produktów

Już nie tylko cena - Lidl i Biedronka walczą o klienta świeżością produktów

Materiał promocyjny

Dodano:
Już nie tylko cena - Lidl i Biedronka walczą o klienta świeżością produktów

Supermarkety walczą o klienta świeżością oferowanych produktów. Tanio, to za mało! Jakość musi iść w parze z ceną, dlatego największe sklepy podnoszą jeszcze bardziej wartość swoich artykułów.

Codzienne zakupy spożywcze powinny być przyjemnością dla każdego, kto robi je na co dzień i musi ogarniać przygotowywanie posiłków. Dobrze byłoby gdyby zawsze każdy z nas mógł cieszyć się świeżością dostępnych produktów, o które dzisiaj nie jest łatwo. Jeśli za tym pójdzie dobra cena, to jesteśmy już szczęściarzami. Warto odwiedzać dwa największe markety takie jak Lidl i Biedronka i dokonywać tam zakupów, jednocześnie nie martwiąc się o ich jakość.

Największe markety spożywcze przekonują klientów świeżością oferowanych produktów: warzyw i owoców. Zarówno Biedronka jak i Lidl stoją na straży najwyższej jakości usług w tym zakresie. Biedronka poprzez nową kampanię stara się przekonać wszystkich nowym hasłem: "Więcej świeżości w codzienności". Sieć ta chce pokazać klientom, iż codziennie każdy może zakupić u nich świeże warzywa i owoce, a same zakupy mogą stać się przyjemnością. Dbanie o zdrowy styl życia to dzisiaj priorytet. Wszystko, co spożywamy powinno być zdrowe, smaczne i ładne.

Na Ryneczku Lidla jest zawsze świeżo i tanio. Produkty dobrze zaprezentowane z największą dbałością ekspozycji przykują uwagę niejednego klienta. Każdy produkt jest poddany właściwej ocenie jakości i musi być odpowiednio wyselekcjonowany. Świeżość jest na pierwszym miejscu, a każdy zauważony ubytek musi zostać poddany natychmiastowej reklamacji. Dlatego praktycznie w ogóle nie spotkamy w tej sieci warzyw i owoców, które mogłyby być zepsute i wystawione do sprzedaży. Kontrola jakości odbywa się na każdym etapie dostaw i musi przejść wzmożony audyt.

Pracownicy są specjalnie przygotowywani do obsługi tego resortu dostaw. Nie mogą pozwolić sobie na jakiekolwiek zaniedbania. Najważniejszy jest klient, który oczekuje, iż świeże produkty będą zawsze świeże i dostępne. Dzisiaj wszyscy zwracają uwagę na to, co jedzą. Chcą spożywać produkty zdrowe i najlepiej w przystępnej cenie. Niezależnie od upodobań kulinarnych, w obu marketach znajdziemy szeroki asortyment warzyw i owoców polskich sezonowych i zagranicznych.

W obu kampaniach liczy się jakość oferowanych warzyw i owoców. Sklepy próbują również zwrócić uwagę na potrzebę edukacji w kontekście zdrowego odżywiania dzieci, dorosłych i osób starszych. Prezentują ciekawe książki i podają proste przystępne przepisy na różne dania w ciągu dnia, które każdy będzie w stanie wykonać. Sklepy prezentują również ciekawe, bieżące promocje i zawsze można znaleźć coś dla siebie. Warto odwiedzać i sprawdzać gazetki on-line (np. tutaj i tutaj), aby nie przeoczyć atrakcyjnych rabatów i akcji sprzedażowych.

W Polsce niestety coraz więcej jest zamykanych warzywniaków. Brak właściwej kontroli powoduje, że często sprzedawane tam produkty odbiegają od jakości tych zakupionych w marketach. Jeśli zależy nam na zdrowym odżywianiu, warto dokonywać zakupów w sklepach, gdzie jakość i świeżość są dostępne na co dzień. Takie zakupy robi się z przyjemnością, a świadomość dobrych zakupów w dobrej cenie sprawia, że wracamy do tych marketów często i z chęcią.

Czytaj więcej na temat:lidl, biedronka
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole