Dzisiaj jest sobota 26 września 2020, imieniny: Justyny, Cypriana, Euzebiusza WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (18373) SPORT FORUM FIRMY (5536) PRACA (59) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
15 / 14oC
Jutropogoda
14 / 10oC
Pojutrzepogoda
15 / 12oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
II liga. Sezon rozpoczęli wygraną, choć emocji nie ... (0)Więcej turystów niż w ubiegłym roku. Ślesin podsum ... (2)

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

KONIN JEST NASZ

Dodano: 18.01.2020 01:20

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Przed tygodniem firma, która wygrała przetarg na budowę dróg dojazdowych do nowego wiaduktu, weszła wreszcie na plac budowy i wycięła drzewa, zasłaniające do tej pory widok na tory i rosnący nad nimi wiadukt. I jest to na razie jedyny tak widowiskowy efekt jej działania, bo najpierw budowlańcy muszą przygotować plac budowy, a więc przede wszystkim dokonać pomiarów geodezyjnych. To dlatego panów w pomarańczowych kamizelkach z długimi tyczkami i przyrządami optycznymi można dostrzec na całej długości placu budowy – od ulicy Przemysłowej po okolice budynku administracji osiedla Wschód KSM (dawna „Drużba”).

Sam wiadukt już stoi, a wokół niego codziennie można spotkać mieszkańców Konina, którzy przychodzą popatrzeć, jak wygląda nowa konstrukcja, na którą czekali bez mała cztery dekady. Budowlańcy jeszcze prowadzą na niej prace wykończeniowe, ale widać, że ciężki sprzęt już nie będzie im potrzebny, bo demontowana jest droga dojazdowa na nasypie. Nasypie, który – przypomnijmy – zostanie rozebrany, a dojazd na wiadukt z ulicy Wyzwolenia pobiegnie po estakadzie, pod którą zmieszczą się miejsca parkingowe. Ponieważ w czasie budowy jeszcze ich – co zrozumiałe – nie będzie, a dotychczasowe na północnej, nieużywanej do tej pory, nitce ulicy Wyzwolenia, zostaną zlikwidowane, miasto szykuje nowe za wieżowcem przy Wyzwolenia 4 i na boisku II LO.

Ponieważ część zdjęć placu budowy robiłem z góry, korzystając z uprzejmości mieszkańców wieżowców (bardzo dziękuję za okazane zaufanie), byłem przy okazji pytany o szczegóły inwestycji. Okazało się, że wiedza sporej części mieszkańców ulicy Wyzwolenia, a więc tych, którzy najsilniej odczują jej skutki, wciąż jest niewystarczająca. Przypomnę więc podstawowe informacja na temat dojazdów do nowego wiaduktu. To nie będzie czteropasmowa autostrada, jak zapytała z lękiem jedna z pań.

następna
strona 1/2
Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu
Slajd 1/24

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 1 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 2 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 3 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 4 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 5 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 6 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 7 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 8 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 9 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 10 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 11 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 12 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 13 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 14 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 15 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 16 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 17 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 18 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 19 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 20 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 21 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 22 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

Kierowcy widzą już przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu

slajd 23 z 24

Od kilku dni kierowcy, jadący ulicą Paderewskiego w stronę Przemysłowej, widzą przed sobą konstrukcję nowego wiaduktu, którym w październiku będą mogli bezpośrednio dostać się na piąte osiedle.

następny slajdpoprzedni slajd

autor: Robert Olejnik
e-mail: r.olejnik@redakcja.lm.pl, tel. 730 000 130

 

*** *** ***

Koronawirus w Polsce stał się faktem. Bądź na bieżąco! Nie panikujemy, rzetelnie informujemy. Każdą informację weryfikujemy u źródła, nie publikujemy plotek ani informacji niesprawdzonych. Nie ścigamy się.

 

Regionalne informacje dot. koronawirusa znajdziecie pod adresem https://www.lm.pl/tagi/koronawirus

*** *** ***

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

POPULARNE KOMENTARZE

avatar Do @Edek: - jaki PiS? Gdyby nie dotacje z Unii, to figę z makiem byś widział a nie wiadukt. Lwia część to koszty unijne. Co do czasów PZPR, to Konin był stolicą województwa i zapewne gdyby komuna po istniała jeszcze trochę, to może by ten wiadukt pobudowali, bowiem na ówczesnych mapach miasta Konina był on tam zaznaczony jako wbudowany. Dopiero jak Konin przestał być województwem, i powstały samorządy to nagle na nic nie było pieniędzy.
Dodano: 18.01.2020 22:04    Przez: Pulsar71
Pałasz nie potrafił tego zrobić przez lata swoich kadencji, Nowicki nie potrafił tego zrobić ani za czasów Kw PZPR, ani za czasów szumnych rządów SLD. wiadukt figurowal tylko na planach miasta, wprowadzając ludzi w błąd...
Dodano: 18.01.2020 10:17    Przez: wereszcie
avatar Panie Olejnik, prawdy i obiektywizmu po Panu spodziewać się nie możemy, bo taką ma Pan pracę, a żyć z czegoś trzeba. Kiedyś, szczery znajomy z naszego rocznika powiedział „ co ja mam robić, jak ja tylko kłamać potrafię” .Proszę tego nie traktować osobiście. Po tym wstępie oczekuję od Pana informacji na temat likwidacji przejazdów kolejowych na ulicy Staromorzysławskiej i Rumiankowej (Chorzeń). Skoro priorytetem była likwidacja przejazdu na Kolejowej i Okólnej, to dlaczego miasto nie zabiega o likwidacje tych dwóch pozostałych.
Dodano: 19.01.2020 10:16    Przez: Józef Bąk
bardzo dobra inicjatywa dla miasta Konina ale przejazd przez tory na 5 osiedle też powinien być czynny
Dodano: 19.01.2020 16:11    Przez: Patryk R.
Jak już skończą remont torów to pociągi nie będą już musiały nawet zwalniać przejeżdżając przez Konin. Bo i po co się zatrzymywać skoro nawet dworca nie ma i nic się nie zapowiada, żeby w najbliższych dwóch latach się takowy pojawił. Inną kwestią jest tandetny projekt. Ostatnia wersja gwarantuje konieczną wędrówkę wzdłuż sklepów, żeby dojść do tunelu. Kasa, kasa i tylko kasa.
Dodano: 19.01.2020 22:02    Przez: Arkadiusz

KOMENTARZE

Pałasz nie potrafił tego zrobić przez lata swoich kadencji, Nowicki nie potrafił tego zrobić ani za czasów Kw PZPR, ani za czasów szumnych rządów SLD. wiadukt figurowal tylko na planach miasta, wprowadzając ludzi w błąd...
Dodano: 18.01.2020 10:17    Przez: wereszcie
żeby nie PiS to akurat byłby wiadukt już to widzę.
Dodano: 18.01.2020 14:43    Przez: ~Edek
avatar Do @Edek: - jaki PiS? Gdyby nie dotacje z Unii, to figę z makiem byś widział a nie wiadukt. Lwia część to koszty unijne. Co do czasów PZPR, to Konin był stolicą województwa i zapewne gdyby komuna po istniała jeszcze trochę, to może by ten wiadukt pobudowali, bowiem na ówczesnych mapach miasta Konina był on tam zaznaczony jako wbudowany. Dopiero jak Konin przestał być województwem, i powstały samorządy to nagle na nic nie było pieniędzy.
Dodano: 18.01.2020 22:04    Przez: Pulsar71
avatar Panie Olejnik. Proszę powiedzieć czytelnikom, ile tysięcy pojazdów na dobę będzie zatruwało mieszkających przy trasie do nowego wiaduktu. Proszę też powiedzieć, czy będą progi spowalniające i będą ograniczenia do 3,5 tony. Czy przejazd będzie wykorzystywany dla ruchu tranzytowego? Czy podobnie jak przeprawa przez Wartę ma za zadanie wprowadzenie do miasta dodatkowo pojazdy samochodowe, które zbędne są w mieście, generują utrudnienia i zakłócenia w ruchu miejskim? Proszę powiedzieć, czy prędkość będzie ograniczona do 40 km/h i czy będą przejazdy rowerowe na których pierwszeństwo będzie miał rowerzysta?
Dodano: 19.01.2020 13:48    Przez: Józef Bąk
avatar Panie Olejnik. Jeżeli Pan nie chce odpowiadać, to oznacza, że Pan za pieniądze promujesz swoich mocodawców. Wystarczyło dodać materiał sponsorowany albo lokowanie produktu.
Dodano: 19.01.2020 13:52    Przez: Józef Bąk
avatar A tak miało być fajnie wiadukt aż nad torami kolejowymi w kierunku Kazimierza.kto zmienił plany.
Dodano: 18.01.2020 12:48    Przez: emeryt
avatar Fajnie ze bedzie luzniej bedzie sie jezdzic,trzeba poczekac ale bedzie dobrze
Dodano: 18.01.2020 14:28    Przez: Brejza Czadomen
avatar Panie Olejnik, prawdy i obiektywizmu po Panu spodziewać się nie możemy, bo taką ma Pan pracę, a żyć z czegoś trzeba. Kiedyś, szczery znajomy z naszego rocznika powiedział „ co ja mam robić, jak ja tylko kłamać potrafię” .Proszę tego nie traktować osobiście. Po tym wstępie oczekuję od Pana informacji na temat likwidacji przejazdów kolejowych na ulicy Staromorzysławskiej i Rumiankowej (Chorzeń). Skoro priorytetem była likwidacja przejazdu na Kolejowej i Okólnej, to dlaczego miasto nie zabiega o likwidacje tych dwóch pozostałych.
Dodano: 19.01.2020 10:16    Przez: Józef Bąk
avatar Przejazd kolejowy na ulicy Staromorzysławskiej raczej już nie należy do obrębu granic miasta Konina, bo z tego co widać na mapach Google, to podlega pod gminę Kramsk. I tu jestem ciekaw, czy w innych gminach na trasie linii kolejowej także pozamykano przejazdy kolejowo-drogowe, i jak to wygląda w aspekcie ratownictwa ogólnego, gdzie dany przejazd może być jedyną drogą dojazdu w miejsce zagrożone. Bo zamykanie wszystkiego jak leci wprowadzi ogólny chaos. Być może przejazdy takie jak na ul. Rumiankowej (Chorzeń) i ulicy Staromorzysławskiej, traktowane są inaczej, niż te w środku miasta, tyle że to w centrum miasta jest większe zagęszczenie ludzi i pojazdów, przez to i problem większy. Komu to przeszkadzało? A co z przejazdem na ul. Rolnej (Chorzeń)?
Dodano: 19.01.2020 23:22    Przez: Pulsar71
bardzo dobra inicjatywa dla miasta Konina ale przejazd przez tory na 5 osiedle też powinien być czynny
Dodano: 19.01.2020 16:11    Przez: Patryk R.
Jak już skończą remont torów to pociągi nie będą już musiały nawet zwalniać przejeżdżając przez Konin. Bo i po co się zatrzymywać skoro nawet dworca nie ma i nic się nie zapowiada, żeby w najbliższych dwóch latach się takowy pojawił. Inną kwestią jest tandetny projekt. Ostatnia wersja gwarantuje konieczną wędrówkę wzdłuż sklepów, żeby dojść do tunelu. Kasa, kasa i tylko kasa.
Dodano: 19.01.2020 22:02    Przez: Arkadiusz
pulsar 71 a kto wpłaca kasę to UNII krasnoludki . Unia to taki twór gdzie Polska płaci i to nie małe pieniądze a otrzymują tyle co kot napłakał . żadna łaska. Zapamiętaj sobie człowieku że nikt nic nie daje za darmo jak cokolwiek dostajemy to trzy razy wyrzygamy.
Dodano: 19.01.2020 22:41    Przez: ~Edek
avatar @Edek - Z choinki się urwałeś?! Chyba odwrotnie! Polska płaci do kasy UE małe pieniądze, a otrzymuje z UE cztery razy tyle. Za sam 2017 rok Polska otrzymała ze środków UE 11,92 mld EURO, a zasiliła budżet UE kwotą w wysokości 3,05 mld EURO. Co do Twojego ostatniego zdania, to się w pełni zgadzam, bowiem UE tak za darmo tu nie inwestuje swoich pieniędzy. Wystarczy poczytać o historii bankowości Niemiec, Francji czy Niderlandów by zrozumieć jak bankierzy łupili inne narody, byle by tylko się wzbogacić. Polska jest na etapie tuczenia przed świniobiciem. Np: samo podniesienie minimalnego wynagrodzenia do średniej unijnej to po co jest? Nieświadomi się cieszą, że im wynagrodzenie wzrośnie, a nie patrzą na to, iż generuje to wzrost podatków i większy ruch pieniądza w obiegu międzybankowym. Zależności wielkiej finansjery zrobią swoje. Sami pozbawiamy się nas własnej suwerenności, stając się lennikami Brukseli i UE. Ale my na dole, to już tylko pogadać możemy i nic więcej. Pozdrawaim
Dodano: 20.01.2020 00:33    Przez: Pulsar71

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.