Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Kandydaci na radnych gmin, powiatu i miasta. Zobacz, kto się zgłosił! [PEŁNE LISTY]

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościZmienia się obsługa klientów Starostwa Powiatowego w Koninie

Zmienia się obsługa klientów Starostwa Powiatowego w Koninie

Dodano: , Żródło: LM.pl
Zmienia się obsługa klientów Starostwa Powiatowego w Koninie

Od jutra zmiany w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Koninie. Ograniczone będzie wejście do budynku, a sprawy będzie można załatwić po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym.

Do budynku Starostwa Powiatowego w Koninie od 17 marca wejść będzie można tylko wejściem głównym i wyłącznie w pilnych przypadkach. Z uwagi na zagrożenie rozprzestrzeniania się koronawirusa wszystkie sprawy związane z pojazdami, tj. rejestracja pojazdu, wyrejestrowanie, zgłoszenie sprzedaży, nabycie, zbycie, wydanie (wymiana) dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym, obsługiwane będą ze znacznym ograniczeniem wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu weryfikacyjnym u urzędnika w Punkcie Informacyjnym Starostwa. W sprawach dotyczących rejestracji pojazdów, kontaktować się należy pod numerem telefonu: (63) 240-32-74, a w sprawie odbioru dowodów rejestracyjnych: (63) 240-32-54. Sprawy związane z prawem jazdy będą załatwiane po wcześniejszej rejestracji telefonicznej pod numerem: (63) 240-32-62. W razie wątpliwości dotyczącej wysokości opłat komunikacyjnych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (63) 240-32-74.

- Od wtorku do odwołania Starosta Koniński nie będzie nakładał kar finansowych za niedokonanie w 30-dniowym terminie rejestracji pojazdu sprowadzonego z zagranicy albo niezgłoszenie w takim samym terminie nabycia/zbycia pojazdu zarejestrowanego w kraju – informuje Ewelina Rapeła, naczelnik Wydziału Rozwoju i Promocji Starostwa Powiatowego w Koninie.

W sprawach związanych z budownictwem klienci będą przyjmowani w pokoju numer 170, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu: (63) 240-32-31. W kwestiach związanych z ochroną środowiska, rolnictwem i leśnictwem klienci będą przyjmowani w pokoju numer 165, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem: (63) 240-32-44. Powiatowy Rzecznik Konsumentów będzie pełnił dyżury wyłącznie telefoniczne pod numerem telefonu: (63) 240-32-67.

Wszelkie opłaty najlepiej dokonywać w formie elektronicznej i przedstawiać jedynie dowód wpłaty. Wnioski wraz z informacjami o opłatach i numerami rachunków dostępne są pod linkiem: http://bip.powiat.konin.pl/koninp/bip/sprawy/wykaz-zalatwianych-spraw-przez-wydzialybiura-formularze-do-pobrania.html.

Zmienia się obsługa klientów Starostwa Powiatowego w Koninie
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole