Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościJaki będzie tegoroczny Black Week i Black Friday?

Jaki będzie tegoroczny Black Week i Black Friday?

Materiał promocyjny

Dodano:
Jaki będzie tegoroczny Black Week i Black Friday?

Pomysłowość sprzedawców nie ma granic, dlatego już jakiś czas temu postanowili wykorzystać popularność Black Friday i rozszerzyć go do Black Week. Dzięki temu konsumenci mają więcej czasu na zakupy w przystępnych cenach, choć do większego zainteresowania poszczególnymi produktami można ich zachęcić dodatkowo ofertą limitowaną. Dzięki temu ma się pewność, że cały Black Week będzie udany. Zaczyna się w piątek po przypadającym w Stanach Zjednoczonych Święcie Dziękczynienia i kończy w następny piątek. Zatem mamy pełny tydzień na zrobienie przedświątecznych zakupów w przystępnych cenach. W tym roku nie ruszymy pewnie tak tłumnie do sklepów, zwłaszcza, że zapowiadana jest druga fala epidemii koronawirusa, a przecież pierwsza się jeszcze nie skończyła...Zatem już teraz sprzedawcy planują Black Week w szczególnej formie.

Black Friday - jak to się zaczęło?

Zanim powiemy więcej o organizacji Black Week w tym roku, przybliżymy genezę święta zakupów. Otóż już w 1939 r. Franklin Delano Roosevelt, czyli ówczesny prezydent Stanów Zjednoczonych podpisał uchwałę według której Święto Dziękczynienia miało się zawsze odbywać w czwarty czwartek listopada. Dzięki temu sezon przedświątecznych zakupów mógł zacząć się o tydzień wcześniej, a sprzedawcy większe zyski liczyli już od końca listopada i tak już pozostało. Obecnie Black Friday przekształcił się w Black Week, co pozwala nieco odciążyć serwery sklepom internetowym, a także daje większą gwarancję klientom, że zdążą z zakupami.

Co z tegorocznym Black Week w związku z koronawirusem?

Epidemia koronawirusa sparaliżowała gospodarki światowe w pewnych sektorach na kilka miesięcy. Były jednak i takie, które znacząco zwiększyły swoje obroty, dzięki przeniesieniu lub prowadzeniu swoich usług w sieci. Branża e-commerce zyskała na sile, a ludzie zaczęli jeszcze bardziej doceniać możliwość robienia zakupów na odległość. Nawet sieci spożywcze, choć nie zostały zamknięte, zaczęły dostrzegać potrzebę przeniesienia części usług do sieci i tak powstały aplikacje, dzięki którym osoby przebywające na kwarantannie mogły zrobić zakupy bez pomocy osób trzecich, z dowozem pod same drzwi. Ponieważ w pierwszym etapie epidemii gospodarka się nie załamała, a wiele firm zaczęło wprowadzać szerzej informatyzację, wydaje się, że na drugą falę społeczeństwo jest przygotowane lepiej, a falę zwolnień mamy już za sobą. W związku z tym raczej nie ma zagrożenia dla powodzenia tegorocznego Black Week, tym bardziej że nawet mając mniej środków robimy wszystko, by święta odbyły się normalnie, a przecież wyprzedaże są szansą na zakup często normalnie nieosiągalnych produktów w osiągalnych, przystępnych cenach.

Kto zyska w czasie tegorocznego Black Week?

Jak pokazuje historia i statystyki w czasie Black Friday, a także Black Week najwięcej zyskuje branża RTV i AGD, elektroniczna, kosmetyczna, a także wydawnicza, wszak coraz częściej w prezencie swoim bliskim kupujemy książki, bo czytanie stało się modne i pod taką modą podpisujemy się obiema rękami. Już teraz firmy nie próżnują i przygotowują ofertę na tegoroczne Black Week. Warto przypomnieć, że rozpoczyna się w tym roku 27 listopada, bo wtedy przypada Black Friday. W tym okresie bardzo często oferowane są nie tylko produkty w promocyjnych cenach, ale darmowa dostawa, co zwiększa jeszcze atrakcyjność oferty. Niewątpliwie te branże, które jeszcze nie przeniosły swoich produktów i usług do Internetu powinny się tym zająć czym prędzej, wszak wdrożenie sklepu internetowego z wszystkimi funkcjonalnościami wymaga czasu. Jeśli epidemia przybierze na sile, to niewątpliwie całą swoją uwagę zakupową klienci przekierują na sieć, choć już od lat jest ona źródłem największych zysków w okresie przedświątecznym, wszak nie mamy czasu na bieganie po sklepach, a zakupy w sieci możemy zrobić o każdej porze i nie martwić się o nic więcej, no może poza dostawą na czas, gdyż wzmożona ilość zamówień powoduje w tym okresie opóźnienia. Dlatego tym bardziej zamiast czekać do ostatniego tygodnia przed świętami, warto skorzystać z możliwości jakie daje Black Friday i Black Week. Wszak oszczędność przy zakupie poszczególnych produktów może sięgać nawet 80%. Zatem życzymy udanych "łowów"!

Gdzie będzie można szukać ofert na Black Week?

W tym roku promocje i kody rabatowe na święto Black Week i Black Friday będzie można szukać na stronie https://www.blackweek.pl

Czytaj więcej na temat:promocje, zakupy, black friday
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole