Dzisiaj jest piątek 18 września 2020, imieniny: Stefanii, Irmy, Stanisława WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (17913) SPORT FORUM FIRMY (5534) PRACA (64) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
17 / 10oC
Jutropogoda
18 / 11oC
Pojutrzepogoda
18 / 11oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Piłkarska kolejka: Drugi beniaminek na drodze Górn ... (0)Konin. Pamiętają o historii. Złożyli kwiaty i zapa ... (11)

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

KONIN JEST NASZ

Dodano: 14.09.2020 18:43

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

- Ja już dzisiaj słyszę każde uderzenie młotkiem – skarży się mieszkaniec bloku przy 11 Listopada 33 (fot. 1), który położony jest równolegle do estakady. Choć jego mieszkanie dzieli od wjazdu na wiadukt 150 metrów, to stojące między nimi (a prostopadle zarówno do estakady jak i wspomnianego budynku) bloki Wyzwolenia 19, 21 i 23 (fot. 1-3 ) działają jak tunel akustyczny, wzmacniający każdy dźwięk. Mojego rozmówcę niepokoi perspektywa dużego ruchu samochodów ciężarowych, które miałyby się przenieść na nową drogę. – Nie wiem, jak wytrzymamy ten hałas – martwi się mężczyzna. – A najgorzej będą mieli ci, którzy mieszkają przy samej estakadzie – pokazuje na okna bloku Wyzwolenia 19, których od nowej drogi dzieli niewiele ponad 20 metrów (fot. 4-5).

Dobra wiadomość jest taka, że zarówno na wiadukcie, jak i wszystkich drogach dojazdowych do niego, kładziona jest nawierzchnia „o zwiększonej skuteczności redukcji akustycznej, wynoszącej co najmniej 3 dB”. Jednocześnie Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu uznał, że od strony piątego osiedla ekrany akustyczne nie są potrzebne, ponieważ – jak czytamy w wydanej przez niego decyzji środowiskowej - w dzień „udział pojazdów ciężkich w ogólnym ruchu pojazdów” nie przekroczy dziesięciu procent, a w nocy może się zwiększyć co najwyżej o połowę (do 15,8 proc.).

Przewidziano je natomiast w pobliżu skrzyżowania ulic Przemysłowej z Wyzwolenia, gdzie jeden z budynków jednorodzinnych (fot. 6-7) dzieli od nowej drogi niewiele ponad dziesięć metrów. By odseparować go, wraz z kilkoma sąsiednimi posesjami (fot. 8), od źródła hałasu, na rogu ulic Przemysłowej i Wyzwolenia stanie czterometrowej wysokości ekran akustyczny (fot. 9-13) o długości 189 metrów i skuteczności co najmniej 3,6 decybeli.

Mimo braku zaleceń, Zarząd Dróg Miejskich zdecydował się jednak na zastosowanie dodatkowych ekranów akustycznych po wschodniej stronie wiaduktu. Przeźroczyste płyty z tworzywa sztucznego o wysokości dwóch metrów zostaną zamontowane przy balustradach i będą biegły wzdłuż drogi od wiaduktu do przystanku autobusowego w pobliżu bloku 11 Listopada 37, a z drugiej strony – do wieżowca Wyzwolenia 4.

następna
strona 1/2
Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent
Slajd 1/42

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 1 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 2 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 3 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 4 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 5 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 6 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 7 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 8 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 9 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 10 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 11 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 12 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 13 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 14 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 15 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 16 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 17 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 18 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 19 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 20 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 21 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 22 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 23 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 24 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 25 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 26 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 27 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 28 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 29 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 30 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 31 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 32 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 33 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 34 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 35 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 36 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 37 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 38 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 39 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 40 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

Ciężkich pojazdów wjedzie na wiadukt najwyżej dziesięć procent

slajd 41 z 42

Nie więcej jak trzy miesiące dzielą nas od dnia, kiedy z Zatorza na piąte osiedle oraz w drugą stronę pojedziemy nowym wiaduktem. Kierowcy się cieszą, ale niektórych mieszkańców okolicznych bloków gnębi niepewność, na ile wzmożony ruch na ulicy Wyzwolenia pogorszy jakość ich życia.

następny slajdpoprzedni slajd

autor: Robert Olejnik
e-mail: r.olejnik@redakcja.lm.pl, tel. 730 000 130

 

*** *** ***

Koronawirus w Polsce stał się faktem. Bądź na bieżąco! Nie panikujemy, rzetelnie informujemy. Każdą informację weryfikujemy u źródła, nie publikujemy plotek ani informacji niesprawdzonych. Nie ścigamy się.

 

Regionalne informacje dot. koronawirusa znajdziecie pod adresem https://www.lm.pl/tagi/koronawirus

*** *** ***

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

POPULARNE KOMENTARZE

Komu przeszkadzał odcinek Okólna-Niesłusz . Dlaczego doszło do zamknięcia tego przejazdu gdzie nie miał żadnego uzasadnienia !!! Drogi dojazdowe są zapewnione , infrastruktura zapewniona wystarczyło tylko szlabany wymienić na nowe i dobrze by służyło to przejście wszystkim mieszkańcom. Teraz ewidentnie widać że mieszkańcy nie mają w ogóle nic do powiedzenia i tak na prawde w mieście Konin nikt sie z nimi nie liczy żadna władza ... Przez zamknięcie odcinka Okólna jakość mieszkańców się pogorszyła w w tej części Konina .
Dodano: 14.09.2020 19:48    Przez: daga
W jakim kraju my mieszkamy... Przy autostradzie A2 na odcinku od Łodzi do Warszawy stoją kilometry ekranów akustycznych gdzie droga przebiega przez szczere pole.. A tu, w zasadzie centrum miasta i zdaniem "dyrekcji" nie potrzeba.. Dramat. Powiedzcie mi kiedy się obudzimy jako obywatele i zrobimy druga Ukrainę i Białoruś? Jesteśmy r..ani na każdym kroku
Dodano: 14.09.2020 20:42    Przez: Grzegorz
Inwestycja tak duża a jakość materiałów bardzo skromna , do tego jakość wykonania słaba jak na możliwości europejskie w końcu mieszkamy w uni. Do tego najważniejszy wątek gdzie zostanie za chwile całkowicie zamknięte przejście z Okólnej do Niesłusza .Zadnego wywiadu środowiskowego wśród mieszkańców nie było i jak również zgody mieszkańców w temacie całkowitego zamknięcia.Żadna władza nie analizowała czy jest to słuszna decyzja żeby zamknąć gdzie tak naprawdę tylko utrudni wszystkim mieszkańcom w funkcjonowaniu codziennego życia w tej części miasta Konin. Mieszkańcy są za tym aby odcinek Okólna-Niesłusz nadal funkcjonował gdzie również odciąży ruch na nowym wiadukcie . Lepiej mieć więcej możliwości niż tylko wiadukt. Mieszkańcy teraz będą musieli swoje dzieci wozić do szkoły nr 3 dookoła .
Dodano: 14.09.2020 19:39    Przez: sendi
Dno jak zawsze czyli norma konińska odklepana
Dodano: 14.09.2020 19:38    Przez: katarakta
Jak dogodzic wszystkim?. Odwieczne pytanie. Każdy narzekał na trudności komunikacyjne. Buduje się rozwiązanie, to znowu zbyt głośno. Parafrazując z filmu " będzie czas przywyknąć". To konsekwencje mieszkania w mieście. Jest tyle wolnych terenów poza miastem. No tak, ale będzie za daleko do miasta.
Dodano: 15.09.2020 08:08    Przez: Pomocka

KOMENTARZE

Dno jak zawsze czyli norma konińska odklepana
Dodano: 14.09.2020 19:38    Przez: katarakta
avatar Komunistyczna cenzura na lm.pl usunęła ten komentarz - Tylko kretyni i idioci w dzisiejszych czasach wprowadzają ruch tranzytowy w miejskie osiedla. Kto jest pomysłodawcą i kto doprowadził do tego, nie jest dla nikogo tajemnicą. Komuniści w jednym z "planów" gospodarczych podjęli zamiar, a później ich kontynuatorzy o identycznych POglądach, zrealizowali. Co ich łączy? Komunizm nigdy nie był przyjazny ludziom, czego efekty mieszkańcy V osiedla odczują na własnej skórze. Radość ze swoich dokonań na twarzach lokalnych decydentów wygląda jak uśmiech głupka.
Dodano: 15.09.2020 14:16    Przez: Józef Bąk
avatar Ktoś POwie, już nie ma komuny, nie ma cenzury. Jak to możliwe? Wolne media, niezależne od wpływów POlitycznych i ekonomicznych lokalnej władzy Niestety klient płaci, klient wymaga. Czyli nie dziennikarze, a dysPOzycyjni funkcjonariusze administracji samorządowej w Koninie.
Dodano: 15.09.2020 14:23    Przez: Józef Bąk
avatar Kto jest gorszym? Ci co żądają usuwania niewygodnych lokalnej władzy komentarzy, czy ci, co je usuwają. Precz z cenzurą.
Dodano: 15.09.2020 14:27    Przez: Józef Bąk
Inwestycja tak duża a jakość materiałów bardzo skromna , do tego jakość wykonania słaba jak na możliwości europejskie w końcu mieszkamy w uni. Do tego najważniejszy wątek gdzie zostanie za chwile całkowicie zamknięte przejście z Okólnej do Niesłusza .Zadnego wywiadu środowiskowego wśród mieszkańców nie było i jak również zgody mieszkańców w temacie całkowitego zamknięcia.Żadna władza nie analizowała czy jest to słuszna decyzja żeby zamknąć gdzie tak naprawdę tylko utrudni wszystkim mieszkańcom w funkcjonowaniu codziennego życia w tej części miasta Konin. Mieszkańcy są za tym aby odcinek Okólna-Niesłusz nadal funkcjonował gdzie również odciąży ruch na nowym wiadukcie . Lepiej mieć więcej możliwości niż tylko wiadukt. Mieszkańcy teraz będą musieli swoje dzieci wozić do szkoły nr 3 dookoła .
Dodano: 14.09.2020 19:39    Przez: sendi
Komu przeszkadzał odcinek Okólna-Niesłusz . Dlaczego doszło do zamknięcia tego przejazdu gdzie nie miał żadnego uzasadnienia !!! Drogi dojazdowe są zapewnione , infrastruktura zapewniona wystarczyło tylko szlabany wymienić na nowe i dobrze by służyło to przejście wszystkim mieszkańcom. Teraz ewidentnie widać że mieszkańcy nie mają w ogóle nic do powiedzenia i tak na prawde w mieście Konin nikt sie z nimi nie liczy żadna władza ... Przez zamknięcie odcinka Okólna jakość mieszkańców się pogorszyła w w tej części Konina .
Dodano: 14.09.2020 19:48    Przez: daga
Bo pkp chciało się dogadać z koninem ale Konin oczywiście się postawił i uparcie powiedział że ma być po myśli Konina że to PKP powinno wyremontować przejazd czy coś takiego A wtedy PKP cyk zamknęli przejazd bo miasto nie ma nic do gadania jak PKP zarządzi, bo przejazdy to własność państwowa PKP, a miasto konin nie zgodziło się na jakiś układ i zamknęli na zawsze przejazd.
Dodano: 14.09.2020 20:44    Przez: Hideharumiyahiraa
To była decyzja PKP, uzasadniania właśnie tym, że po to buduje się wiadukt, by maksymalnie bezkolizyjnie mogły jeździć szybkie pociągi. Stąd likwidacja dwóch przejazdów w mieście i kładki dla pieszych. Jeśli ktoś bajki pisze, że miasto miało coś do powiedzenia, to jest wyłącznie bajkopisarzem. PKP decyduje o remontach własnej infrastruktury, jej przebudowie, zamykaniu przejazdów itp. Aby wiadukt powstał w tej formie, jaka właśnie nam się pokazuje, miasto wyłożyło zdecydowaną większość kwoty przeznaczonej na budowę. Dzięki tej decyzji wiadukt będzie naprawdę funkcjonalny.
Dodano: 14.09.2020 21:24    Przez: Jakub Wawrzecki
Komuniści wszytko potrafią spartaczyć.?Były Prezydent Pałasz zbudował z Leszkiem Milerem Most,który dzisiaj trzeba remontować.Korytkowski z Pająkiem nie potrafią nawet uporządkować ruchu ma moście.Tylko to my na to pozwalamy,że Ci nieudacznicy są u władzy.Zasłużyliście na to mieszkańcy Konina.
Dodano: 14.09.2020 20:14    Przez: sruuuu
Najlepszy będzie smród z tych mknących wiaduktem eko zielonych aut przywiezionych ze szrotu niemiekiego. Normalnie szykuje się strefa zielona dla mieszkańców okolicznych blokowisk, noszenie maseczek 24h wskazane.
Dodano: 14.09.2020 20:26    Przez: gembird12
W jakim kraju my mieszkamy... Przy autostradzie A2 na odcinku od Łodzi do Warszawy stoją kilometry ekranów akustycznych gdzie droga przebiega przez szczere pole.. A tu, w zasadzie centrum miasta i zdaniem "dyrekcji" nie potrzeba.. Dramat. Powiedzcie mi kiedy się obudzimy jako obywatele i zrobimy druga Ukrainę i Białoruś? Jesteśmy r..ani na każdym kroku
Dodano: 14.09.2020 20:42    Przez: Grzegorz
W międzyczasie zmieniono przepisy, by nie ładować wszędzie ekranów akustycznych, zmiana ta dokonała się za rządów PiS, w poprzedniej kadencji.
Dodano: 14.09.2020 21:25    Przez: Jakub Wawrzecki
avatar Mnie ciekawi co za idiota wymyślił ten chodnik począwszy od przejazdu na Okólnej, aż do klatki schodowej na wiadukcie? Raz, że to kawał drogi, więc mało będzie uczęszczany, a dwa co za kretyn postawił tam zwykłe barierki, zamiast ekrany dźwiękochłonne. Przecież dzieciaki tam mogą do szkoły chodzić, a przyszli samobójcy mają wygodne wejście na torowisko. Inżynierowie przy deskach kreślarskich w ogóle bez wyobraźni. Widać jakie miernoty intelektualne kończą teraz studia. Wcale się nie zdziwię, jak wyjdzie jakaś fuszerka po czasie i zamkną ten wiadukt.
Dodano: 14.09.2020 23:49    Przez: Pulsar71
Jak dogodzic wszystkim?. Odwieczne pytanie. Każdy narzekał na trudności komunikacyjne. Buduje się rozwiązanie, to znowu zbyt głośno. Parafrazując z filmu " będzie czas przywyknąć". To konsekwencje mieszkania w mieście. Jest tyle wolnych terenów poza miastem. No tak, ale będzie za daleko do miasta.
Dodano: 15.09.2020 08:08    Przez: Pomocka
Proponuję wykupienie podmiejskich terenów i utworzyć tam porządnej wielkości obwodnice miasta - zapewne podmiejscy mieszkańcy bardzo się ucieszą a miastowi będą mieć miejsce do życia
Dodano: 15.09.2020 14:23    Przez: ~koninianin.
W mieście tak już bywa że są ulice. Bywa że po jezdniach ulic jeżdżą pojazdy. Ruchu pojazdów przybywa i zapewne ci co obawiają się wzmożonego ruchu sami mają jakiś pojazd. Dla niecierpiących pojazdów proponuje przenieść się na obrzeża wsi, nie do samej wsi bo tam często słychać głosy zwierząt.
Dodano: 15.09.2020 11:51    Przez: Stanisław Koninianin
Stanisław koninianin to mieszkaniec laskowca tam faktycznie jest "ruch samochodowy"
Dodano: 15.09.2020 14:29    Przez: ~koninianin
avatar Skoro inwestycja wiaduktu wraz z dojazdami kosztuje 70 milionów złotych, to dlaczego na chodnikach położono zwykłą płytę chodnikową, zamiast kostkę brukową? Pachnie mi tu jakimś przekrętem, bowiem płyta chodnikowa jest o połowę tańsza od kostki brukowej, ale za to szybciej ulega zniszczeniom, w przeciwieństwie do kostki brukowej. Wystarczy porównać żywotność chodników z płyty, a tych zrobionych z kostki. Dlaczego też, jak wspomniałem poprzednim komentarzu, nie wszędzie stawia się ekrany dzwiękochłonne, bowiem ich wysokość skutecznie zabezpiecza przed wtargnięciem na tory. I jestem ciekaw skąd biorą się tak duże sumy, co do wyceny kosztów inwestycji. Czyżby sztuczne zawyżanie kosztów, by się potem dzielić finansami?
Dodano: 15.09.2020 13:49    Przez: Pulsar71
LM baj baj . 🤪
Dodano: 15.09.2020 15:48    Przez: ~Edek
1 z 2
12>>

NAJPOPULARNIEJSZE WIDEO

UWAGA
zamknij

Próbujesz wgrać za duże zdjęcie.

Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 500 kB.
Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. dostępnym w systemie Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz.pl.
Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Będziesz je mógł dodać później.