Nasze Sprawy. Kontrowersje wokół kampanii promującej Konin
Kampania billboardowa promująca nowy system identyfikacji wizualnej Konina wzbudza sporo kontrowersji. Jednym hasła się pojawiają, a inni z nich szydzą.
W internecie powstają memy z logo „Konin. Tu płynie energia”. Czy kampania wizerunkowa miasta jest trafiona, do kogo ma trafić i czy to czas na tego typu promocję? O Tym porozmawiamy w dzisiejszym programie „Nasze Sprawy”, którego gośćmi będą: Witold Nowak – zastępca prezydenta Konina, dr Marek Datko – wykładowca Wyższej Szkoły Kadr Menedżerskich w Koninie oraz Robert Olejnik – dziennikarz portalu LM.pl.
autor: Aleksandra Braciszewska - Benkahla
e-mail: ab@firma.lm.pl
*** *** ***
Koronawirus w Polsce stał się faktem. Bądź na bieżąco! Nie panikujemy, rzetelnie informujemy. Każdą informację weryfikujemy u źródła, nie publikujemy plotek ani informacji niesprawdzonych. Nie ścigamy się.
Regionalne informacje dot. koronawirusa znajdziecie pod adresem https://www.lm.pl/tagi/koronawirus
*** *** ***
Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.
KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE