Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Wybór prezydenta Konina zależy od tych, którzy... pozostaną w domach

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

PILNE

Od godz. 13.30 wstrzymana z powodu awarii dostawa wody na ul. Karłowicza 5. Na czas przerwy będzie podstawiona cysterna.

LM.plWiadomościNasze Sprawy. Trafiona kampania wizerunkowa Konina?

Nasze Sprawy. Trafiona kampania wizerunkowa Konina?

Dodano: , Żródło: LM.pl
Nasze Sprawy. Trafiona kampania wizerunkowa Konina?

Kampania wizerunkowa Konina wywołała dyskusję i wyzwoliła w mieszkańcach energię. Jak zapowiada wiceprezydent Witold Nowak, to dopiero pierwsza jej odsłona.

„Konin. Tu płynie energia” - to nowa identyfikacja wizualna miasta, której od niedawna towarzyszy 19 haseł mówiących o Koninie. Ich treść wzbudziła sporo kontrowersji. Jedni z nich szydzą, a inni chwalą. Zdaniem dr Marka Datko, wykładowcy Wyższej Szkoły Kadr Menedżerskich i specjalisty do spraw marketingu, kampania jest trafiona. - Wszyscy o niej mówią, więc jest skuteczna – podkreśla dr Datko.

W dzisiejszym programie „Nasze Sprawy” Witold Nowak oraz dziennikarz portalu LM.pl – Robert Olejnik mówili między innymi o jakości języka, słowie kluczu kampanii, a także uruchomionym przez mieszkańców generatorze haseł pozwalającym obudzić kreatywność koninian.

Nasze Sprawy. Trafiona kampania wizerunkowa Konina?
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole