Nasze Sprawy. Trafiona kampania wizerunkowa Konina?
Kampania wizerunkowa Konina wywołała dyskusję i wyzwoliła w mieszkańcach energię. Jak zapowiada wiceprezydent Witold Nowak, to dopiero pierwsza jej odsłona.
„Konin. Tu płynie energia” - to nowa identyfikacja wizualna miasta, której od niedawna towarzyszy 19 haseł mówiących o Koninie. Ich treść wzbudziła sporo kontrowersji. Jedni z nich szydzą, a inni chwalą. Zdaniem dr Marka Datko, wykładowcy Wyższej Szkoły Kadr Menedżerskich i specjalisty do spraw marketingu, kampania jest trafiona. - Wszyscy o niej mówią, więc jest skuteczna – podkreśla dr Datko.
W dzisiejszym programie „Nasze Sprawy” Witold Nowak oraz dziennikarz portalu LM.pl – Robert Olejnik mówili między innymi o jakości języka, słowie kluczu kampanii, a także uruchomionym przez mieszkańców generatorze haseł pozwalającym obudzić kreatywność koninian.
Dziękujemy za Twoją obecność. Obserwuj nas w Wiadomościach Google, aby być na bieżąco.