Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościCarrefour wycofuje foliówki

Carrefour wycofuje foliówki

Dodano: , Żródło: LM.pl
Carrefour Polska rozpoczął kampanię społeczną „Z miłości do środowiska”.
Carrefour Polska rozpoczął kampanię społeczną „Z miłości do środowiska”. Partnerem akcji jest Ministerstwo Środowiska. W dniu 5 czerwca Carrefour całkowicie wycofa ze swoich sklepów, w tym również ze sklepu w Koninie, bezpłatne, jednorazowe torby plastikowe, rozdawane przy kasach. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce - zaproponuje klientom torby w stu procentach biodegradowalne.

Ogólnopolska kampania społeczna potrwa do końca roku. Celem kampanii jest edukacja ekologiczna nie tylko klientów tej sieci , ale także całego społeczeństwa. Poprzez tę kampanię Carrefour - eliminując ze swoich sklepów bezpłatne torby plastikowe – chce wpływać na kształtowanie postaw proekologicznych polskiego społeczeństwa. Kampania „Z miłości do środowiska” jest jedną z wielu akcji podejmowanych przez firmę na temat edukacji ekologicznej.

Celem akcji jest również poinformowanie klientów, iż od 5 czerwca zostaną wycofane bezpłatne torby plastikowe, wydawane przy kasach. Carrefour zaproponuje swoim klientom ofertę toreb wielokrotnego użytku oraz torbę w stu procentach biodegradowalną.

Wycofanie jednorazowych, bezpłatnych toreb plastikowych ze sklepów to jeden z elementów wpisujących się w strategię firmy Carrefour Polska. Jednym z filarów polityki zrównoważonego rozwoju jest właśnie ochrona środowiska. Poprzez kampanię społeczną nie tylko chcemy nakłonić naszych klientów do rezygnacji z jednorazowych, bezpłatnych toreb plastikowych, ale również kształtować odpowiednie postawy, uwrażliwić społeczeństwo na problem ekologii, mówi Gilles Roudy, Prezes Carrefour Polska.
Czytaj więcej na temat:foliówki, ochrona środowiska, kampania
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole