Przejrzysty konkurs
Dziesięcioosobowa komisja będzie oceniała oferty w konkursie na promocję gospodarczą Konina. W jej składzie znaleźli się przedstawiciele trzech organizacji pozarządowych.
Pionierski projekt outsourcingu scedował na fundacje lub stowarzyszenia poszukiwanie inwestorów dla Konina oraz promowanie miasta. Władze na jego realizację otrzymały milion złotych dofinansowania.
W pierwszym konkursie zwyciężyła warszawska Fundacja Rozwoju Polskiego Eksportu. Mimo podpisania umowy, fundacja wycofała się z projektu. W lakonicznym komunikacie poinformowano, że powodem rezygnacji był negatywny obraz wykreowany przez media.
Pod koniec maja miasto ogłosiło drugi konkurs. Teraz prezydent powołał komisję, która będzie opiniowała oferty. W jej skład weszli: Marek Zawidzki (sekretarz miasta), Barbara Kietner (koordynator projektu), Jacek Czajka (wydział spraw społecznych), Bartosz Jędrzejczak (kierownik biura pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych i organizacji pozarządowych), Ewelina Ostajewska (wydział księgowości), Ryszard Grande (radca prawny) i Agata Kamińska (wydział promocji i współpracy z zagranicą). Po raz pierwszy w komisji znaleźli się również przedstawiciele konińskich organizacji pozarządowych: Agata Bryzgalska, Janusz Miedziński (Akcja Konin) i Dariusz Loch (fundacja „Otwarcie”).
Dziękujemy za Twoją obecność. Obserwuj nas w Wiadomościach Google, aby być na bieżąco.