Promocja budżetu obywatelskiego w rytmie disco polo
Film promujący Koniński Budżet Obywatelski opublikowany ostatnio na stronach interentowych wzbudził wiele emocji.
Film promujący Koniński Budżet Obywatelski opublikowany ostatnio na stronach internetowych wzbudził wiele emocji.
Po emisji na stronie KBO i Facebooku rozgorzała dyskusja na temat filmu zrealizowanego przez uczniów II LO w Koninie (w ramach promocji KBO) w tonacji disco polo. - Młodzież II LO oraz Towarzystwo Samorządowe przygotowali film promujący Koniński Budżet Obywatelski – potwierdza Olga Żaryn z Towarzystwa Samorządowego, które wygrało konkurs na promocję KBO. Po zeszłorocznych doświadczeniach przy pierwszym KBO, miasto zleciło promocję budżetu zewnętrznej organizacji. W ramach promocji budżetu zaplanowano wiele działań. Jednym z elementów był film, który miał zachęcać do udziału w składaniu wniosków (do 31 maja) i w głosowaniu (od 1 do 13 września 2015).
- W realizację filmu zaangażowano również studentów Uniwersytetu III Wieku, maluchy i dyrekcję Przedszkola numer 4 oraz Koniński Kongres Kobiet. Warto dodać, że młodzież stworzyła muzykę, słowa i wykonała montaż filmu. Mamy nadzieję, że piosenka ,,wpada w ucho” - wyjaśnia Olga Żaryn z TS.
Nie wszystkim jednak film przypadł do gustu. Tuż po emisji doczekał się w interencie miażdżących recenzji za słowa, dźwięk, wykonanie, realizację i klimat disco polo. W komentarzach pojawiły się zarzuty, że nic z niego nie wynika. A jedno jest pewne, że zainteresował teraz znacznie więcej osób niż jakiś suchy wykład, pouczanie, czy zwykła informacja na temat KBO.
Dziękujemy za Twoją obecność. Obserwuj nas w Wiadomościach Google, aby być na bieżąco.