Skocz do zawartości
LM.plWiadomościPodpowiadamy co zrobić, by trafić na pierwszą stronę w Google

Podpowiadamy co zrobić, by trafić na pierwszą stronę w Google

Materiał promocyjny

Dodano:
Podpowiadamy co zrobić, by trafić na pierwszą stronę w Google
materiał promocyjny

Pierwsza zakładka w wynikach Google to marzenie każdego przedsiębiorcy, który prowadzi stronę firmową. Obecność w tej strefie stwarza szansę na zwiększenie liczby odwiedzin, a tym samym dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zwielokrotnienie generowanych zysków. Co zrobić, by znaleźć się w widocznym miejscu wyszukiwarki? Sprawdź!

Atrakcyjność witryny – profesjonalne działania

Żeby, zająć wysokie miejsce na liście linków wskazywanych przez Google, należy wdrożyć profesjonalne pozycjonowanie stron. Jest to rozbudowany proces, który składa się z rozmaitych działań i to podejmowanych zarówno w obrębie danej witryny, jak i poza nią, w sieci (działania on-site oraz off-site).

Zadania, jakie są do wykonania, nie należą do łatwych i sprostanie im wymaga dysponowania wiedzą, umiejętnościami, ale przede wszystkim doświadczeniem, które przekłada się na doskonałe rozumienie tego, jak działają algorytmy. Problem polega na tym, że wytyczne, jakie biorą one pod uwagę, są zmienne. Dlatego to, co osiągnęło sukces miesiąc temu, wcale nie musi sprawdzić się obecnie. Osoba zajmująca się pozycjonowaniem strony musi to dostrzec, a następnie zmienić sposób działania i obserwować, czy nowa aktywność zaczyna przynosić efekt.

Nieodzowną częścią tej pracy jest zatem szczegółowa analityka. Dlatego w osiągnięciu pierwszej zakładki w wynikach wyszukiwarki mogą pomóc wyłącznie fachowcy, którzy doskonale wiedzą, jak dbać o atrakcyjność witryny w "oczach" robota Google. Bo to właśnie on punktuje witryny, a im wyższa nota, tym lepsze miejsce w propozycjach linków.

Kiedy strona jest atrakcyjna?

Efektywne pozycjonowanie stron polega zatem na uczynieniu ich atrakcyjnymi. A kiedy można mówić, że takie są? Gdy ich kluczowe parametry odpowiadają wymaganiom robotów Google, czyli też zasadom SEO. Na te składają się zarówno aspekty techniczne, jak i np. publikowane treści. Co zrobić, by osiągnąć pożądany efekt?

Perfekcja techniczna to podstawa

W pierwszej kolejności należy zadbać o to, by witryna nie miała błędów technicznych. Celem specjalisty jest:

  • zapewnienie poprawności kodu html wraz z zastosowaniem specjalnych znaczników SEO,
  • optymalizacja pod kątem szybkiego ładowania,
  • stworzenie czytelnego interfejsu.

Stabilne działanie witryny i szybkie wyświetlanie kolejnych zakładek jest pozytywnie oceniane przez algorytmy, a to pierwszy krok ku zwiększeniu widoczności w Google.

Treść ma znaczenie

Nie mylił się Bill Gates, twierdząc, że "content is king". Rzeczywiście, treść ma znaczenie zarówno dla klienta, jak i wyszukiwarki. W tym pierwszym przypadku może działać perswazyjnie, w drugim sprzyjać pozycjonowaniu. Ważne, by była unikatowa. Wszelkie zduplikowane artykuły traktowane są przez algorytmy, jako próba wymuszenia, co skutkuje odebraniem punktów.

Każdy tekst musi też być merytoryczny i odpowiednio sformatowany pod SEO (właściwe nasycenie frazami kluczowymi, odpowiednia struktura, długość itp.).

System poleceń

Linki prowadzące do promowanej strony, które znajdują się na innych witrynach, odbierane są jako polecenie atrakcyjnego miejsca w sieci. Dlatego wyszukiwarka przyznaje za nie punkty. By trafić na pierwszą zakładkę w Google, należy więc budować rozległy system odnośników i zbierać plusy wystawiane przez roboty.

Nie warto ryzykować – pozycjonowanie tylko z najlepszymi!

Współpraca z amatorami to ryzyko straty pieniędzy i czasu. Jak zostało napisane, pozycjonowanie stron to wyzwanie, któremu mogą sprostać wyłącznie fachowcy. Dlatego, każdy przedsiębiorca marzący o wyniku na pierwszej karcie linków wskazywanych przez wyszukiwarkę, powinien stawiać na pomoc doświadczonych specjalistów!

Efektywne pozycjonowanie stron
Czytaj więcej na temat:seo, marketing
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole