Siła jest kobietą. Ekspertki biznesu o trendach w marketingu i inwestycjach
patronat medialny LM.pl
Jak wyprowadzić firmę z kryzysu wizerunkowego? Jak ulokować oszczędności i iść zgodnie z trendami w influencer marketingu? Na te wszystkie pytania odpowiedzą niezwykłe panelistki eventu „Siła jest kobietą!”.
To druga edycja wydarzenia skierowanego do kobiet biznesu. Już jutro, 23 października o godz. 17:00 w restauracji „Kresowianka” rozpocznie się event organizowany przez Izbę Gospodarczą Wielkopolski Wschodniej oraz Instytut Rozwoju Osobistego MGM.
Pierwszą panelistką będzie Bogumiła Szymańska, dyrektor ds. marketingu i rozwoju marki. Kiedyś blogerka kulinarna, a dzisiaj osoba odpowiedzialna za rozwój marek Primabiotic oraz Prima i La Prime. Opowie ona o trendach w influencer marketingu. O wyprowadzeniu firmy z kryzysu wizerunkowego będzie mówiła natomiast Magda Biednik, dziennikarka ekonomiczna, która od 20 lat zajmuje się tematyką gospodarczą. W swojej karierze związana była z TVN24, TVNCNBC, finanse.wp.pl, next.gazeta.pl, a obecnie jest sekretarzem redakcji w polskieradio24.pl.
Ostatnie prelegentki to Edyta Szulc, dyrektor premium w Credit Agricole Bank Polska SA oraz Hanna Maciejewska, dyrektor regionalna Generali Investment TFI SA. Specjalistki będą mówiły o lokowaniu oszczędności, jako kluczowym elemencie przyszłości. Spotkanie zakończy panel dyskusyjny „Szczęście mimo wszystko… jak przekuć porażkę w sukces”.
Link do wydarzenia dostępny jest TUTAJ.
Szukasz pracy? Kilkaset aktualnych ofert znajdziesz w naszym serwisie ogłoszeniowym.