Dzisiaj jest sobota 8 sierpnia 2020, imieniny: Cyriaka, Emiliana, Sylwiusza WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (16703) SPORT FORUM FIRMY (5515) PRACA (59) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
23 / 22oC
Jutropogoda
28 / 20oC
Pojutrzepogoda
27 / 20oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Z Konina na Jasną Górę. Wyruszyła piesza pielgrzym ... (3)Medyk Konin przed startem sezonu. Wyścig zbrojeń w ... (0)

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] wyłączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post autor: iwnekk » 23 września 2017, 13:31

Niezła sprawa z takim zbieraniem informacji. To może się przydać w przyszłości !

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post autor: rodzyak » 10 października 2016, 18:28

Ciekawe te trendy ecommerce ! ta firma Conversion rzeczywiście jest rewelacyjna !

_____________
http://podolodzy.pl/szukaj/podolog-legnica/

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post autor: sowieeso » 26 września 2016, 17:16

Rynek e-commerce przeżywa aktualnie duży rozwój z powodu mnogości technologii i metod badań prowadzonych w branży. Sprzedaż już dawno przestała być określana wyłącznie na podstawie paragonów i koszyków klienta. Trendy e-commerce 2017 wskazują na to, że teraz nie wystarczy sprawdzać tego co kupił klient, ale również to, gdzie i jak szukał przed dokonaniem zakupu, by wspomóc swoją pracę i udoskonalić kanały sprzedażowe. Coraz częściej wykorzystuje się UserID z Google Analytics by określić nie tylko ilość odwiedzających stronę internetową, ale również z jakiego urządzenia korzystają przeglądając nasz sklep. W sprzedaży tradycyjnej coraz większą popularność zyskują beacony, które za pomocą sygnału bluetooth wysyłają powiadomienia dla klientów, zwłaszcza w dużych centrach handlowych. Zapisują również dane, które mogą być przydatne sklepowi tradycyjnemu w sprzedaży internetowej.

Na górę