Dzisiaj jest niedziela 9 sierpnia 2020, imieniny: Romualda, Romana, Ireny WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (16842) SPORT FORUM FIRMY (5516) PRACA (58) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
29 / 20oC
Jutropogoda
26 / 19oC
Pojutrzepogoda
25 / 16oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Oblężona twierdza nie padła. Sokół zremisował z Po ... (0)Pożar trocin przy ul. Marantowskiej. Ciemny dym wi ... (0)

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] wyłączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post autor: iwnekk » 23 września 2017, 13:31

Niezła sprawa z takim zbieraniem informacji. To może się przydać w przyszłości !

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post autor: rodzyak » 10 października 2016, 18:28

Ciekawe te trendy ecommerce ! ta firma Conversion rzeczywiście jest rewelacyjna !

_____________
http://podolodzy.pl/szukaj/podolog-legnica/

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post autor: sowieeso » 26 września 2016, 17:16

Rynek e-commerce przeżywa aktualnie duży rozwój z powodu mnogości technologii i metod badań prowadzonych w branży. Sprzedaż już dawno przestała być określana wyłącznie na podstawie paragonów i koszyków klienta. Trendy e-commerce 2017 wskazują na to, że teraz nie wystarczy sprawdzać tego co kupił klient, ale również to, gdzie i jak szukał przed dokonaniem zakupu, by wspomóc swoją pracę i udoskonalić kanały sprzedażowe. Coraz częściej wykorzystuje się UserID z Google Analytics by określić nie tylko ilość odwiedzających stronę internetową, ale również z jakiego urządzenia korzystają przeglądając nasz sklep. W sprzedaży tradycyjnej coraz większą popularność zyskują beacony, które za pomocą sygnału bluetooth wysyłają powiadomienia dla klientów, zwłaszcza w dużych centrach handlowych. Zapisują również dane, które mogą być przydatne sklepowi tradycyjnemu w sprzedaży internetowej.

Na górę