Dzisiaj jest niedziela 26 stycznia 2020, imieniny: Pauli, Polikarpa, Pauliny WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (20770) SPORT FORUM FIRMY (5460) PRACA (41) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
2 / 0oC
Jutropogoda
3 / 3oC
Pojutrzepogoda
6 / 3oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Alicja może chodzić! Potrzebuje operacji za pół mi ...Górnik Konin skończył obóz i zremisował czwarty zi ... (0)

uwaga

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] wyłączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: uwaga

Re: uwaga

Post autor: gość » 24 stycznia 2020, 17:44

[quote="Gość"]Sam jesteś oszuatem. Praca jest legalna[/quote]




Legalna praca tylko w Urzędzie Pracy.

Re: uwaga

Post autor: Gość » 24 stycznia 2020, 17:32

Sam jesteś oszuatem. Praca jest legalna

Re: uwaga

Post autor: Gość » 24 stycznia 2020, 15:59

Oszuści

Re: uwaga

Post autor: Gość » 24 stycznia 2020, 15:44

Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników. W chwili obecnej poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Koordynator - praca zdalna

Zakres obowiązków:
• koordynacja pracy opiekunów oraz koordynacja zespołów w razie nieobecności opiekuna
• monitoring wydajności pracownika
• nadzór nad jakością realizacji zlecenia
• sporządzanie ocen okresowych opiekunów
• raportowanie wyników podległych zespołów
• sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych oraz raportów ad-hoc zgodnie z wymaganiami klienta
• szkolenia opiekunów oraz pracowników zdalnych

Od Kandydata/ki oczekujemy:
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - zarządzanie zespołem
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z ludźmi
• mile widziane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające
• wsparcie doświadczonej kadry managerskiej
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza aplikacyjnego, który jest tutaj:

https://ats.hrlink.pl/?sv=4_x_x_x_x_x_x&page_typ=4&module=aplikacja&page=kandydat&typ=dodajnew&fix=2736&id_ogloszenie=5531&id_reg=7797&szata=25&relurl=sm1&reg=

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzul:
• Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.

Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 773 589 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

(fot.). Obraz <a href="https://pixabay.com/pl/users/StartupStockPhotos-690514/…"> StartupStockPhotos</a> z <a href="https://pixabay.com/pl/…"> Pixabay</a>

Re: uwaga

Post autor: Gość » 24 stycznia 2020, 14:54

Nasz Klient jest wiodącym dostawcą odzieży korporacyjnej, promocyjnej i sportowej w Europie. Produkuje, ozdabia i dystrybuuje szeroką gamę odzieży, w tym koszulki, bluzy, polary, polary, a także kurtki, torby i czapki baseballowe. Jako producent Firma zdobyła więcej nagród za jakość druku i haftu niż jakakolwiek inna europejska firma odzieżowa.

Szukamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:
Asystent ds. wsparcia procesu sprzedaży – praca zdalna

Wykaz obowiązków:

Bazy danych (obecny CRM – weryfikacja telefoniczna):
• aktualizacja danych adresowych i kontaktowych firma w bazie CRM,
• aktualizacja branż firm,
• aktualizacja potencjałów klientów (dane dot. obrotu, zapotrzebowania na gadżety),
• uzupełnianie źródeł pozyskiwania klientów (kontakt z AM),
• poszerzenie aktualnej bazy danych – szukanie darmowych lub płatnych baz danych,

Wsparcie analityczne:
• tworzenie m.in. raz na kwartał raportów i zestawień sprzedażowych na podstawie danych
w systemie,
• tworzenie listy do bieżącej pracy AM, np. klienci którzy zamówili w zeszłym roku o tym samym czasie,
• dodatkowe zestawienie zgłoszone na Managera działu,
• identyfikacja słabo wykorzystywanych klientów,
• identyfikacja klientów z malejącą sprzedażą,
• mała sprzedaż vs. duży potencjał,
• raport nowych klientów,
• analiza miesięcznej aktywności AM, (telefony, spotkania, realizacja budżetu, konwersja),
• analiza obecnych klientów pod kątem Corporate programs,
• tworzenie listy potencjalnych klientów pod CP w Excel spoza bazy CRM,

Wsparcie marketingowe:
• kalendarz marketingowy (kalendarz targów+lista wystawców, imprez biegowych, eventy, itd.
• segmentacja klientów do przygotowania mailingów pod kątem branż, potencjału, itd.

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
• obsługa komputera, programy Word, Excel,
• mile widziana znajomość języka angielskiego,
• kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
• zdolności analityczne, skrupulatność,
• bardzo dobra organizacja pracy, pro aktywność,

Oferujemy:
• umowę o pracę, wynagrodzenie: 2600-2800 brutto,
• benefity pozapłacowe: do wyboru opieka medyczna LuxMed lub program MyBenefit,

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.

Re: uwaga

Post autor: Gość » 22 stycznia 2020, 09:11

Nasz Klient jest wiodącym ogólnopolskim dystrybutorem materiałów budowlanych i największym krajowym sprzedawcą farb i lakierów. Działa poprzez sieć hurtowni w największych miastach na terenie całego kraju. Obszar działań jest ciekawy i daje duże pole do popisu. Rozpocznij karierę w nowym miejscu, z nowymi pomysłami.

Szukamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:
Specjalista w dziale e-commerce - praca zdalna

Podstawowe obowiązki:
Pisanie i redagowanie artykułów o zróżnicowanej tematyce
Wprowadzanie produktów na strony sklepu internetowego
Kategoryzacja i uzupełnianie informacji technicznych o produktach
Tworzenie krótkich opisów produktów, marek
Tworzenie / zlecanie treści do bloga
Bieżąca aktualizacja i porządkowanie istniejących treści
Tworzenie koncepcji i współudział w realizacji mailingów
Obsługa konta Instagram i FB
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku związanym z redagowaniem tekstów, np.
Redaktor, copywriter, specjalista ds. PR, bloger
Lekkie pióro- łatwość formułowania treści
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Własny komputer z dostępem do internetu w miejscu zamieszkania
Pełna samodzielność i umiejętność organizacji pracy
Sumienność
Oferujemy:
umowę o pracę, wynagrodzenie: 3000-3200 brutto
praca jednozmianowa

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy

Re: uwaga

Post autor: Gość » 21 stycznia 2020, 16:52

Media Assistant (praca zdalna) - kwestionariusz
adCookie to jedna z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce. Najlepsza agencja wg ocen klientów (w raporcie Media & Marketing Polska) 3 lata z rzędu. Laureat nagrody głównej Golden Arrow i Google Partner Premier.

Poszukujemy osoby do wsparcia w zakresie:
- Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych kampanii online
- wprowadzania treści do serwisów www, obsługa CMS
- asysty w projektach SEO (np. analizy linków), Social Media (np. audyt konkurencji), Content Marketingowych (np. wyszukiwania miejsc do publikacji treści).

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Biegłość w obsłudze komputera / aplikacji internetowych
- Skrupulatność i dokładność
- Samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań

Co oferujemy?
- wstępne szkolenie z zakresu mediów online
- wstępne szkolenie z zakresu analityki online
- rozliczenie w oparciu o przepracowane godziny / docelowo realizację konkretnych zadań
- wynagrodzenie dostosowane do poziomu doświadczenia i efektywności wykonywanych zadań (ustalane indywidualnie)

Jakie są etapy rekrutacji?
I etap - ankieta
II etap - zadanie rekrutacyjne oraz rozmowa.


Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy do wypełnienia Ankiety :)

*Wypełniając kwestionariusz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez ADC GROUP SP. Z O. O. SP. K. KRS: 0000605858, NIP: 8971820856, REGON: 363898511,ul. Ruska 37/38, 50-079 Wrocław w celu prowadzenia rekrutacji".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

www.adcookie.pl
rekrutacja@adcookie.pl

Re: uwaga

Post autor: Gość » 21 stycznia 2020, 15:56

PRACA ZDALNA NA STAŁE - biurowa dla osób pełno i niepełnosprawnych. Osoba zostanie gruntownie przeszkolona w zakresie obsługi Allegro i platformy do obsługi zamówień.

Nie oczekujemy specjalnych umiejętności. Wszystkiego Cię nauczymy. Szukamy kogoś, to będzie chciał pracować z nami na stałe.

„Praca w firmie, która jest liderem na rynku e-learningu eCommerce w PL a właśnie wdraża unikalny projekt i cały czas prowadzi handel w Internecie”.

Dobra ortografia i interpunkcja bardzo wskazana. Skrupulatność, dokładność i sumienność w cenie.

„Zależy nam na kimś, kto doceni swobodę, jaką oferujemy - możliwość pracy w domu, przy swoim komputerze, w umówionych godzinach pracy. Szukamy kogoś, kto będzie sumiennie wykonywał obowiązki i kogo nie trzeba będzie nadmiernie kontrolować. Umówimy się na konkretne zadania i będziemy oczekiwali zrobionej pracy na super poziomie”

„Bardzo duże możliwości rozwoju. Szukamy tak naprawdę kogoś, kto zostanie specjalistą lub menedżerem ds. sprzedaży w całej grupie firm”.

Oferowane początkowe wynagrodzenie: 3.000-4000 PLN netto (b2b), 3.500-4500 PLN brutto na umowę o pracę

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres praca@sekretyhandlu.pl. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy.

Proszę o umieszczenie w CV klauzuli RODO

Re: uwaga

Post autor: Gość » 15 stycznia 2020, 09:19

[quote="Gość"]Firma HELPIK poszukuje na staż, z późniejszą możliwością zatrudnienia, osoby niepełnosprawnej.
Osoba na stażu będzie odpowiedzialna za zarządzanie administrowanie stroną sklepu internetowego
www.helpik24.pl, www.comiesieczni.pl, www.sum-it.pl
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
*Bieżąca administracja stroną internetową, aktualizacja oferty sklepowej (dodawanie i edycja produktów)
*Współpraca z pozostałymi działami firmy
WYMAGANIA:
*Orzeczenie o niepełnosprawności
*Znajomość oprogramowania MS Office
*Umiejętność pracy w zespole
CO OFERUJEMY:
*Możliwości rozwoju: zapoznasz się z platformami z branży e-commerce i zdobędziesz praktyczne umiejętności działania na portalach m.in. Prestashop i Baselinker
*Pracę w środowisku przyjaznym dla osób niepełnosprawnych
*Stabilne zatrudnienie po pomyślnym odbyciu stażu
Osoby spełniające powyższe wymagania zachęcane są do aplikowania na adres @
aleksandra.kwiatek@helpik24.pl
Prosimy w tytule wiadomości pisać „ADMINISTRATOR STRONY WWW”.[/quote]





Czy też wyłudzacie dane osobowe.

Re: uwaga

Post autor: Gość » 14 stycznia 2020, 18:56

Firma HELPIK poszukuje na staż, z późniejszą możliwością zatrudnienia, osoby niepełnosprawnej.
Osoba na stażu będzie odpowiedzialna za zarządzanie administrowanie stroną sklepu internetowego
www.helpik24.pl, www.comiesieczni.pl, www.sum-it.pl
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
*Bieżąca administracja stroną internetową, aktualizacja oferty sklepowej (dodawanie i edycja produktów)
*Współpraca z pozostałymi działami firmy
WYMAGANIA:
*Orzeczenie o niepełnosprawności
*Znajomość oprogramowania MS Office
*Umiejętność pracy w zespole
CO OFERUJEMY:
*Możliwości rozwoju: zapoznasz się z platformami z branży e-commerce i zdobędziesz praktyczne umiejętności działania na portalach m.in. Prestashop i Baselinker
*Pracę w środowisku przyjaznym dla osób niepełnosprawnych
*Stabilne zatrudnienie po pomyślnym odbyciu stażu
Osoby spełniające powyższe wymagania zachęcane są do aplikowania na adres @
aleksandra.kwiatek@helpik24.pl
Prosimy w tytule wiadomości pisać „ADMINISTRATOR STRONY WWW”.

Re: uwaga

Post autor: Gość » 14 stycznia 2020, 12:07

Opiekun firmowego Fanpage i grup społecznościowych
Firma HELPIK poszukuje na staż, z późniejszą możliwością zatrudnienia, osoby niepełnosprawnej, przygotowanej do pracy zdalnej.
Osoba na stażu będzie odpowiedzialna za zarządzanie Facebookową stroną firmy, oraz za prowadzenie moderacji na przydzielonych grupach.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
*Tworzenie prostych grafik promocyjnych oferowanych produktów
*Tworzenie tekstów promujących i wstawianie ich na fanpage
*Kontakt z klientem i dbanie o dobre imię firmy w sieci
*Współpraca z biurem firmy
WYMAGANIA:
*Orzeczenie o niepełnosprawności
*Stałe łącze internetowe
*Podstawowa znajomość programów graficznych (GIMP, Photoshop)
*Biegła znajomość języka ojczystego, zasad gramatyki, ortografii języka polskiego i tzw. posiadanie „lekkiego pióra”
*Umiejętność pracy z zespole
CO OFERUJEMY:
*Pracę w środowisku przyjaznym dla osób niepełnosprawnych
*Stabilne zatrudnienie po pomyślnym odbyciu stażu
*Możliwości rozwoju
Osoby spełniające powyższe wymagania zachęcane są do aplikowania na adres @
aleksandra.kwiatek@helpik24.pl
Prosimy w tytule wiadomości pisać „MODERATOR FANPAGE”.

Re: uwaga

Post autor: Gość » 13 stycznia 2020, 15:49

[quote="Gość"]Poszukujemy wolontariuszy ze znajomością języka Niemieckiego I wolontariuszy ze znajomością języka Ukraińskiego lub Rosyjskiego. Po nowym roku zatrudniamy. Praca zdalna. Dawanie ogłoszeń. Kontakt slawek.k777@gmail.com[/quote]





Złodziej internetowy wyłudza dane. Gdzie jesteś zarejestrowany oszuście bez strony internetowej.
Wypierdalaj z forum.

Re: uwaga

Post autor: Gość » 13 stycznia 2020, 14:29

Poszukujemy wolontariuszy ze znajomością języka Niemieckiego I wolontariuszy ze znajomością języka Ukraińskiego lub Rosyjskiego. Po nowym roku zatrudniamy. Praca zdalna. Dawanie ogłoszeń. Kontakt slawek.k777@gmail.com

Re: uwaga

Post autor: Gość » 8 stycznia 2020, 12:40

Profil stanowiska: Zakres obowiązków: ● wyszukiwanie określonych informacji w Internecie ● wstawianie do Excela informacji wg określonych kryteriów ● wstawianie do Excela linków i zdjęć ● korzystanie z poczty elektronicznej ● przesyłanie pocztą elektroniczną różnych plików

Wymagania: Od Kandydata/ki oczekujemy: ● dobrej znajomości obsługi komputera i programów MS Word, MS Excel ● umiejętności sprawnego posługiwania się klawiaturą oraz wyszukiwania informacji ● zaangażowania w powierzone obowiązki, dokładności, precyzji ● mile widziane: doświadczenie w pracy na stanowisku analityk internetowy

Oferujemy: Oferujemy: ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat od poniedziałku do piątku z zachowaniem wszystkich uprawnień pracowniczych dla osób niepełnosprawnych ● pracę zdalną, elastyczny czas pracy w przedziale godzinowym 6:00 – 15:00 ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● szkolenie wprowadzające

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com

Re: uwaga

Post autor: Gość » 3 stycznia 2020, 19:47

Zachęcamy do aplikowania osoby niepełnosprawne z dysfunkcją wzroku, sprawnie posługujące się komputerem i zeznajomione z odpowiednim oprogramowaniem (CZYTNIKIEM EKRANOWYM takim jak np NVDA i inne). FIRMA HELPIK to dynamicznie rozwijającym się zespół z dużym potencjałem, który dodatkowo idzie pod prąd – większość naszej załogi to osoby z różnymi niepełnosprawnościami!

Dzięki szerokiemu asortymentowi wyrobów przeciwżylakowych, ortopedycznych, środków pomocniczych tj. pieluchomajtki, cewniki, sprzęt stomijny, wózków inwalidzkich, sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu specjalistycznego, kosmetyków i środków pielęgnujących realizujemy dużo projektów mających wpływ na obsługę naszych klientów . Oferujemy szeroki zakres usług medycznych, ortopedycznych i informatycznych. Skontaktuj się z nami, a dobierzemy Ci odpowiedni zakres obowiązków.

PRACA ZDALNA Stanowisko zależne od umiejętności posiadanych w CV - przeważnie będzie to praca jako SEO Copywriter - polegająca na pisaniu treści (np. opisów produktowych) lub Administrator strony www - pomoc przy zarządzaniu sklepem intenetowym, na tyle ile będzie to możliwe przy posiadanym oprogramowaniu. Wymagania: Znajomość obsługi komputera i oprogramowania ułatwiającego pracę osobom niewidomym i niedowidzącym. Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym.

Wyślij CV na adres E-MAIL aleksandra.kwiatek@helpik24.pl W tytule wiadomości wpisz "PRACA HELPIK"

Na górę