Dzisiaj jest czwartek 23 marca 2017, imieniny: Oktawiana, Pelagii, Zbisława WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (31031) SPORT FORUM FIRMY (5344) PRACA (60) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
6 / 5oC
Jutropogoda
12 / 2oC
Pojutrzepogoda
9 / 5oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl
POLECANE:
Piłkarska kolejka: Górnik powalczy o środek tabeli ze Ś ... (1)Ślesin. Konsekwencje dla gmin objętych planami budowy o ... (42)

Czy puszczacie 6 łatki do szkoły?

Czy puszczacie 6 łatki do szkoły?

Postautor: Nina11111 » 18 kwietnia 2016, 18:27

Mam pytanie czy puszczacie swoje dziecko 6 latka do szkoły? Bo słyszę rożne opinie, nie bo za wcześniej, a z drugiej strony słyszę opinie mam które w zeszłym roku puściły i sobie bardzo chwała. Ze te obawy ze sobie nie poradzi itd... A sobie poradziły. Co o tym sądzicie?
Nina11111

Re: Czy puszczacie 6 łatki do szkoły?

Postautor: mama 1980 » 18 kwietnia 2016, 20:17

Jestem nauczycielką i matka ośmiolatka i szczerze odradzam. Proszę się nie sugerować opiniami matek dzieci w klasie pierwszej, bo dokładnie znam prodstawę programową klas I - III i prosze mi wierzyć, że o ile program klasy I jest dla młodszego dziecka do opanowania to juz w drugiej i trzeciej klasie materiał jest przepełniony i dzieciaki zaczynaja miewac problemy. Proszę sobie przesledzić elementarz dla klasy drugiej i zobaczyć jakie tam są treści:kalendarz, zegar, przeliczenia pienięzne, wagowe, potem cyfry rzymskie, czytanki na 3- 4 strony, dodawanie do 50, potem mnożenie ... A do tego najważniejsza jest dojrzałośc emocjonalna, której rozwoju nie da się w żaden sposób przyśpieszyć...Proszę to dokładnie przemyśleć, żeby kiedys tego nie żałować, wielu rodziców kiedys chciałoby mieć taki wybór a byli zmuszeni do posłania swoich dzieci wczesniej do szkoły...Pani ma taką szansę i nigdy więcej takiej szansy nie bedzie...Pozdrawiam
mama 1980

Postautor: kikoko » 18 kwietnia 2016, 21:00

Lepiej poczekać rok.
kikoko