Dzisiaj jest czwartek 6 sierpnia 2020, imieniny: Jakuba, Sławy, Sykstusa WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (16958) SPORT FORUM FIRMY (5513) PRACA (54) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
12 / 17oC
Jutropogoda
26 / 20oC
Pojutrzepogoda
27 / 21oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Jarmark św. Bartłomieja odbędzie się w Koninie po ... (0)Hit transferowy? Jamajka polskiego pochodzenia zak ... (3)

Pasy Smart Kid Belt

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: mamaKamax » 9 sierpnia 2019, 18:53

WalduS_22 pisze:Moim zdaniem to powinno być zakazane w użyciu.


Czemu? adapterem można wyregulować pasy samochodowe, żeby dostosować je do wzrostu dziecka i można bezpiecznie podróżować z pociechą. Wiadomo, że to nie jest rozwiązanie dla maluchów, ale dla dzieci, które wchodzą w wiek nastoletni. Takie jest moje zdanie na ten temat. Rodzicie starszych dzieci bardzo często przypinają je zwykłymi pasami albo sadzają na podkładkach, które są niebezpieczne, lepiej zaopatrzyć się w smart kid belt w tym wypadku.
mamaKamax
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: karinakwiatkowska » 12 sierpnia 2019, 15:05

mamaKamax pisze:
WalduS_22 pisze:Moim zdaniem to powinno być zakazane w użyciu.


Czemu? adapterem można wyregulować pasy samochodowe, żeby dostosować je do wzrostu dziecka i można bezpiecznie podróżować z pociechą. Wiadomo, że to nie jest rozwiązanie dla maluchów, ale dla dzieci, które wchodzą w wiek nastoletni. Takie jest moje zdanie na ten temat. Rodzicie starszych dzieci bardzo często przypinają je zwykłymi pasami albo sadzają na podkładkach, które są niebezpieczne, lepiej zaopatrzyć się w smart kid belt w tym wypadku.


duzo osób korzysta z takiego rozwiązania, ja też polecam.
karinakwiatkowska
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: helenowa » 31 sierpnia 2019, 01:07

Ja od dłuższego czasu korzystam z tych pasów i nie mam zastrzeżeń. Dobrze się sprawdzają, można nimi bardzo łatwo wyregulować pasy samochodowe. Ogólnie dużo złego na ich temat słyszałam, ale też dużo dobrego.
helenowa
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: rozbawiony » 31 sierpnia 2019, 10:11

Ciekawe ile wam płacą za pozytywne komentarze i za atakowanie negatywnych? :)
rozbawiony
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: Gość » 19 września 2019, 21:23

tuneczka pisze:
zaciekawiony pisze:Nie kupujcie tego produktu. Chyba że chcecie aby podczas wypadku wasze dziecko doznało poważnych uszkodzeń jamy brzusznej...


ale glupoty gadasz !! zanim sie wypowiesz to poczytaj troche i zapoznaj sie z certyfikatami atestami i pozwoleniami


Hahaha czyli ze co bo smart kid ma ECE i jest super? ECE oznacza zgodność wyrobu z obowiązującymi obecnie wymaganiami technicznymi w Europie. Zadna łaska i zadna gwarancja bezpieczenstwa. A gdzie testy Adac czy Plus hm? Szkoda ze nadal wiele ludzi sadzi ze jesli cos jest w sprzedazy to jest to skuteczne, dobre i bezpieczne. Prosty przyklad: poddupniki czyli te podkladki. Tragedia! Wstyd zeby odpowiedzialny rodzic kupowal cos takiego!
Gość
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: anielak » 27 września 2019, 19:53

Ten hejt się nie nudzi? Ale Smart Kid BElt ma bardzo dobre wyniki testów zderzeniowych, no i dziecko stabilnie nim zapięte siedzi w aucie, nie ma nurkowania podczas wypadku. To jest ważne, a czy te wszystkie testy aż tak potrzebne i prawdziwe są? mnie urządzenie przekonało tym bardziej że nie wszystkich stac za porządny fotelik nowy za 1000zł.Pas kosztuje grosze, więc każdy sobie może na niego pozwolić, można wszedzie zabrać ze sobą. Ja tam jestem za
anielak
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: zszokowany » 28 września 2019, 09:26

Czyli jeżeli dobrze rozumiem życie dziecka nie jest dla ciebie warte 1000 zł ? Współczuję dziecku....
zszokowany
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: lucasko » 7 listopada 2019, 02:48

Świetne wyniki z testów przeciążeń, badania prowadzone przez niezależne instytucje z pozytywnymi wynikami jawnie pokazuje producent tego pasa a ci nadal jak mantre, że nie jest bezpieczny. hahaha wróz ****** chyba wam z kart wyczytał . Brak słów na ten kłamliwy hejt
lucasko
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: hainka » 4 grudnia 2019, 02:26

zszokowany pisze:Czyli jeżeli dobrze rozumiem życie dziecka nie jest dla ciebie warte 1000 zł ? Współczuję dziecku....


a co to ma za znaczenie? tekst pozbawiony sensu
Życie dziecka dla każdego jest bezcenne ale to vzy ktos ma czy nie ma na bardzo drogi fotelik który co chwile trzeba zamienic na kolejny
więc jeśli jest bezpieczna alternatywa to czemy jej nie wybrać? a Smart Kid Belt taką jest
hainka
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: okularnica » 5 stycznia 2020, 03:48

zszokowany pisze:Czyli jeżeli dobrze rozumiem życie dziecka nie jest dla ciebie warte 1000 zł ? Współczuję dziecku....


Patrzenie na cene to dla mnie bzdura totalna, co ty myślisz że jak cos kosztuje ponad 1000 to jest najlepszą i najbezpieczniejsza rzeczą pod słońcem?
Tu sie konkrety liczą takie jak wyniki testów , wiec jak coś ma dobre wyniki to cena najmniej ważna. Deklasowanie tego pasa bo nie kosztuje 1000 zł jak te niby "naj" foteliki tylko 99 zł to głupota i tyle w temacie
okularnica
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: zszokowany » 14 stycznia 2020, 16:18

Ok, to przekonaj mnie. Skoro konkrety to poproszę konkretnie wyniki testów i opinie mówiące, że pasy chronią dzieci ( zwłaszcza jamę brzuszną ).
Ps. nie mówię o zbędnej informacji że nie dostanie się mandatu.
zszokowany
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: wiciak » 1 lutego 2020, 12:47

Masakra jak się czyta te bzdury. A widzieliscie szczegółowe wyniki nowych testów dynamicznych przeprowadzonych zgodnie z wymogami regulaminu nr. 129 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) ? Smart kid belt zamieścił je na swojej stronie, nawet artykuł jest w sieci. Warto poczytać a potem brednie wypisywac bo pas wyszedł w nich lepiej niż niejeden fotelik. I nie ma tu mowy o żadne manipulacji
wiciak
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: zuzza88 » 26 lutego 2020, 20:20

Dla mnie Smart Kid Belt jest ok, sama używam dla starszego dzieciaka i polecam. Bezpieczny pas, zastępuje u nas podkładkę. Zadowolona jestem bo można go ze sobą wszędzie zabrać . A teraz nawet testy dynamiczne pokazali gdzie porównano go z kilkoma fotelikami i ma nawet lepsze wyniki od nich
zuzza88
 

Re: Pasy Smart Kid Belt

Postautor: Gość » 3 marca 2020, 13:46

To straszne badziewie ten skb. Raz ze dziecko nie ma.ochrony bocznej, dwa w tym niby pasie przy zderzeniu jest nurkowanie w dol. No i 3 jak ktos wyzej wspomnial, pas nie przechodzi przez kolce biodrowe w zwiazku z czym, uszkadza narzady wew jamy brzusznej. Ogolnie skb ma mega slaby i chamski marketing, macahja tym swoim testem gdzie byl porownywany z naprawde tragicznymi fotelikami. To jakby wziac kulawego, slepego i gluchego i zestawic z kims kogo jedyma przypadloscia jest katar. Ciekawi mnie skad te opinie uzytkownikow ze skb jest supwr i dobrze sie sprawdza. Dobrze sprawdzic to sie moze podczas wypadku, większego niz zarysowanie auta na parkingu. Dziecko powinno jezdzic jak najdluzej tylem do kierunku jazdy w foteliku dobranym do auta a nie kupowanym w internecie. Potem zmiana na fotel 3 grupy i tak samo, jak najdluzej jazda w foteliku. Jazda oczywiscie bez kurtki! Dazymy do pasow bezpieczenstwa w aucie a nie uzywamy wynalazku skb. Jesli macie uzyc skb to lepiej uzyc pasow samochodowych. Foteliki samochodowe sa nawet do 40kg. Nie sprzedaje foteli, nie mam zadnego interesu w hejtowaniu skb. Od lat dobieram.foteliki w Warszawie, w sklepie ktorego nie bede tu polecac bo takich jest troche, zainteresowani sobie sami wygoogluja. Pierwsze raz pojechalismy z kupionym fotelikiem razem z wozkiem, takie 3w1. Facet pokazal mi jak on lata mimo bazy i jak slabo zaciskalam.pasy na niemowlaku. Mysle ze to uratowalo zycie mojego dziecka, zmienilam fotel na nowy (dobre, dopasowane do auta zaczynają sie od 400zl). 5 miesiecy pozniej mialam boczne zderzenie, jakas babka wpadla w pozlizg. Ja zlamana reka, rozwalony luk brwiowy, siniaki i potworny bol kregow szyjnych. Moje 7miesieczne dziecko natomiast oprocz tego ze sie wytraszylo bylo w stanie idealnym! Policja mowila ze musialam miec dobry fotelik i dobrze zamontowany, ze tak zintegrowal sie z autem i ochronil moje dziecko. Niewazne ze to niemowle i skb jest dla starszychc, fotelik musi byc i koniec. Nikomu nie zycze zeby musial sprawdzac skb w takich warunkach.
Gość
 

Pasy Smart Kid Belt

Postautor: Adam32 » 3 marca 2020, 16:18

Uważam ze pasy Smart Kid Belt są tak samo dobre i bezpieczne jak foteliki.W internecie można znaleźć wiele testów które to udowadniają.
Adam32
Nowy
 
Posty: 1
Rejestracja: 3 marca 2020, 16:12

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólna dyskusja

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości