Dzisiaj jest wtorek 26 maja 2020, imieniny: Filipa, Pauliny, Eweliny WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (18446) SPORT FORUM FIRMY (5493) PRACA (16) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
12 / 8oC
Jutropogoda
18 / 11oC
Pojutrzepogoda
14 / 7oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

KORONAWIRUS:
Polecamy:

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Postautor: sowieeso » 26 września 2016, 17:16

Rynek e-commerce przeżywa aktualnie duży rozwój z powodu mnogości technologii i metod badań prowadzonych w branży. Sprzedaż już dawno przestała być określana wyłącznie na podstawie paragonów i koszyków klienta. Trendy e-commerce 2017 wskazują na to, że teraz nie wystarczy sprawdzać tego co kupił klient, ale również to, gdzie i jak szukał przed dokonaniem zakupu, by wspomóc swoją pracę i udoskonalić kanały sprzedażowe. Coraz częściej wykorzystuje się UserID z Google Analytics by określić nie tylko ilość odwiedzających stronę internetową, ale również z jakiego urządzenia korzystają przeglądając nasz sklep. W sprzedaży tradycyjnej coraz większą popularność zyskują beacony, które za pomocą sygnału bluetooth wysyłają powiadomienia dla klientów, zwłaszcza w dużych centrach handlowych. Zapisują również dane, które mogą być przydatne sklepowi tradycyjnemu w sprzedaży internetowej.
sowieeso
 

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Postautor: rodzyak » 10 października 2016, 18:28

Ciekawe te trendy ecommerce ! ta firma Conversion rzeczywiście jest rewelacyjna !

_____________
http://podolodzy.pl/szukaj/podolog-legnica/
rodzyak
 

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Postautor: iwnekk » 23 września 2017, 13:31

Niezła sprawa z takim zbieraniem informacji. To może się przydać w przyszłości !
iwnekk
Nowy
 
Posty: 5
Rejestracja: 22 września 2017, 12:02


Wróć do Poczta elektroniczna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości