WYSZUKIWARKA
zamknij
ZALOGUJ SIĘ
zamknij
zaloguj się przez facebook-a
facebook
wyszukiwarka

przełącz na widok klasyczny
Odpowiedz

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

26 września 2016, 17:16

Rynek e-commerce przeżywa aktualnie duży rozwój z powodu mnogości technologii i metod badań prowadzonych w branży. Sprzedaż już dawno przestała być określana wyłącznie na podstawie paragonów i koszyków klienta. Trendy e-commerce 2017 wskazują na to, że teraz nie wystarczy sprawdzać tego co kupił klient, ale również to, gdzie i jak szukał przed dokonaniem zakupu, by wspomóc swoją pracę i udoskonalić kanały sprzedażowe. Coraz częściej wykorzystuje się UserID z Google Analytics by określić nie tylko ilość odwiedzających stronę internetową, ale również z jakiego urządzenia korzystają przeglądając nasz sklep. W sprzedaży tradycyjnej coraz większą popularność zyskują beacony, które za pomocą sygnału bluetooth wysyłają powiadomienia dla klientów, zwłaszcza w dużych centrach handlowych. Zapisują również dane, które mogą być przydatne sklepowi tradycyjnemu w sprzedaży internetowej.

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

10 października 2016, 18:28

Ciekawe te trendy ecommerce ! ta firma Conversion rzeczywiście jest rewelacyjna !

_____________
http://podolodzy.pl/szukaj/podolog-legnica/

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

23 września 2017, 13:31

Niezła sprawa z takim zbieraniem informacji. To może się przydać w przyszłości !
Odpowiedz