Strona 1 z 1

Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post: 26 września 2016, 16:16
autor: sowieeso
Rynek e-commerce przeżywa aktualnie duży rozwój z powodu mnogości technologii i metod badań prowadzonych w branży. Sprzedaż już dawno przestała być określana wyłącznie na podstawie paragonów i koszyków klienta. Trendy e-commerce 2017 wskazują na to, że teraz nie wystarczy sprawdzać tego co kupił klient, ale również to, gdzie i jak szukał przed dokonaniem zakupu, by wspomóc swoją pracę i udoskonalić kanały sprzedażowe. Coraz częściej wykorzystuje się UserID z Google Analytics by określić nie tylko ilość odwiedzających stronę internetową, ale również z jakiego urządzenia korzystają przeglądając nasz sklep. W sprzedaży tradycyjnej coraz większą popularność zyskują beacony, które za pomocą sygnału bluetooth wysyłają powiadomienia dla klientów, zwłaszcza w dużych centrach handlowych. Zapisują również dane, które mogą być przydatne sklepowi tradycyjnemu w sprzedaży internetowej.

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post: 10 października 2016, 17:28
autor: rodzyak
Ciekawe te trendy ecommerce ! ta firma Conversion rzeczywiście jest rewelacyjna !

_____________
http://podolodzy.pl/szukaj/podolog-legnica/

Re: Zbieranie informacji o kliencie na wielu płaszczyznach

Post: 23 września 2017, 12:31
autor: iwnekk
Niezła sprawa z takim zbieraniem informacji. To może się przydać w przyszłości !