Dzisiaj jest piątek 13 grudnia 2019, imieniny: Łucji, Otylii, Włodzisławy WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (20489) SPORT FORUM FIRMY (5434) PRACA (35) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
0 / 1oC
Jutropogoda
3 / 3oC
Pojutrzepogoda
6 / 2oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Młoda Prawica charytatywnie. Pomoc dla konińskiego ... (1)Konin. PWiK będzie miał kolejną farmę fotowoltaicz ... (4)

uwaga

uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 15:57

Agencja Zatrudnienia SOD-Janiszewski
w ramach projektu „TASMAN by SOD” poszukuje
osoby na stanowisko:
SAMODZIELNA KSIĘGOWA/SAMODZIELNY KSIĘGOWY do prowadzenia ksiąg rachunkowych i KPiR.
Tryb pracy: Zdalny (+ spotkania w Warszawie raz w tygodniu)
Miejsce pracy: Warszawa
Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Oferujemy:
pracę w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie;
1/2 etatu, co można połączyć z innymi obowiązkami;
nieregulowany czas pracy – pracujesz, kiedy, gdzie i ile chcesz;
pracę zdalną – za wyjątkiem spotkań raz w tygodniu z przełożonym;
Do Twoich zadań będzie należało, m.in:
prowadzenie pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego;
prowadzenie książki przychodów i rozchodów (działalność gospodarcza);
kontakt z US;
udział w sporządzaniu deklaracji VAT, sprawozdań GUS i rozliczanie WNT, WDT;
koordynacja spraw klientów (sprawozdania finansowe, czynności sprawdzające, kontrole, itp.);
zarządzanie obiegiem dokumentów i archiwizowanie ich.
Zgłoś się, jeśli:
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, min. 1 rok;
znasz przepisy prawa podatkowego i rachunkowości;
charakteryzuje Cię dokładność, sumienność, samodzielność i odpowiedzialność za wyniki swojej pracy;
potrafisz zorganizować sobie pracę;
Zwiększysz swoje szanse, jeśli:
posiadasz doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym;
portafisz obsługiwać programy księgowe: Rewizor GT, Rachmistrz GT;
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV na adres tasman@sod-janiszewski.pl z dopiskiem “samodzielna księgowa”.
Więcej szczegółów pod numerem telefonu: 606 927 444.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę.

W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Księcia Janusza 66, 01-452 Warszawa,zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
TAK/NIE
oraz
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzebyprzyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Księcia Janusza 66, 01-452​ Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
TAK/NIE

Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265)
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 15:58

HCEWW rekrutuje!
Dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko
Manager Projektu - sklep internetowy
Praca zdalna lub stacjonarnie


Osoba zatrudniona na tym samodzielnym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów
• Wyszukiwanie dostawców oraz negocjowanie umów
• Zatowarowanie i prowadzenie magazynu (zdalnie lub na miejscu - do ustalenia)
• Tworzenie i planowanie treści na bloga firmowego
• Koordynowanie i sprzedaż produktów na internetowych platformach handlowych
• Współpraca z wykonawcami tekstów, pozycjonerami, agencjami reklamowymi
• Budowanie marki poprzez Social Media: organizowanie konkursów, wydarzeń itd.
• Bieżący kontakt z obsługą techniczną sklepu
• Tworzenie planów rozwoju sklepu
• Poszukiwanie nowych możliwości współpracy

Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w prowadzeniu sklepów internetowych
• Pracowitość i zaangażowanie
• Pewność siebie pokropiona nutą asertywności
• Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Kreatywność
• Umiejętność szybkiego uczenia się i bardzo duże chęci rozwoju (to koniecznie)
• Język angielski na poziomie komunikatywnym lub (mile widziane) bardzo dobrym
• Mile widziane doświadczenie w Prestashop/Wordpress.

Oferujemy:
• W zależności od Twoich potrzeb - możliwość pracy zdalnie lub stacjonarnie
• Rozwojowe, samodzielne stanowisko, napędzane wciąż nowymi wyzwaniami
• Entuzjastyczne, dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
• Bieżące wsparcie kompetencyjne
• Wynagrodzenie oraz warunki współpracy oparte na Twoich umiejętnościach i doświadczeniu, z których z pewnością będziesz zadowolony/a
Jeżeli jesteś zainteresowany/a współpracą - napisz kilka słów o sobie, prześlij swoje CV i przedstaw swoje oczekiwania pod adresem mailowym: career@hceww.com
Do usłyszenia!
„Wielkopolska Akademia Językowa:)
Znasz języki obce? Dołącz do ZDALNEGO Działu Zagranicznego!
HCEWW świadczy usługi biznesowe dla w wielu językach dla Klientów na całym świecie.
Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rekrutacji dla branż: IT, farmacja, logistyka, obsługa klienta, e-commerce, finanse, przemysł, HR.
Od lat dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci otrzymywali rekomendacje najlepszych Specjalistów.
Aktualnie dla jednego z liderów branży Contact Center poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalisty ds. zdalnej obsługi Rynku Zagranicznego
Miejsce pracy: PRACA ZDALNA, system home office
Dział Obsługi Klienta Zagranicznego to przede wszystkim multijęzykowy zespół będący częścią prężnie rozwijającego się projektu obejmującego obsługę Klientów na całym świecie.

Wyzwania dla Ciebie:
• Wielokanałowa, profesjonalna oraz zgodna ze standardami obsługa Klientów (telefoniczna, mailowa, czat)
• Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów
• Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie relacji z Klientami poprzez dostarczanie Profesjonalnego wsparcia
• Administrowanie bazą danych oraz zarządzanie wewnętrznym systemem zamówień
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
• Swobodnie posługujesz się jednym z wymienionych języków:
• Angielski, bułgarski, czeski, chorwacki, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, litewski, łotewski, niemiecki, niderlandzki, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski, włoski
• Chcesz wykorzystać umiejętności językowe w praktyce
• Lubisz współpracę z Klientami
• Dobrze posługujesz się komputerem
• Chcesz uczyć się i rozwijać, a także zdobywać cenne doświadczenie
• Chcesz pracować zdalnie
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
• Pracę wyłącznie w systemie home office bez konieczności pojawiania się w biurze
• Umowę o pracę/umowę B2B/inne (w zależności od Twoich potrzeb)
• W zależności od Twoich potrzeb: stałe bądź elastyczne godziny pracy
• Wewnętrzny pakiet szkoleń
• Systemy motywacyjne
• Pracę w świetnej atmosferze oraz stałe wsparcie merytoryczne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dołączoną klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych na adres: career@hceww.com
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
Do usłyszenia!
HCEWW rekrutuje!
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię w 100% praca zdalna - zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
Managera zdalnego Zespołu Obsługi Klienta (Call Center)

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
• zarządzanie zdalnym zespołem konsultantów telefonicznych
• kontrolę realizacji wskaźników efektywności
• prowadzenie cyklicznych odsłuchów rozmów oraz szkoleń
• prowadzenie rekrutacji oraz rozbudowę własnego zespołu
• motywowanie podległych pracowników
• szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu
• raportowanie wyników podległego zespołu

Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:
• doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta
• nastawienia na wynik
• kreatywności oraz otwartości na zmiany
• zaangażowania oraz odpowiedzialności
• biegłości w obsłudze komputera
• znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
• mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta

W zamian oferujemy:
• w zależności od preferencji: możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę/kontrakt menedżerski/umowę o B2B
• bardzo dobre wynagrodzenie oraz udział w zyskach
• indywidualnie dopasowany system benefitów pozapłacowych
• dużą samodzielność oraz autonomię w działaniu
• realny wpływ na pracę podległego zespołu
• partnerską atmosferę współpracy
• wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu

Jeżeli jesteś zainteresowany - nie zwlekaj!
Czekamy na Twoje CV pod adresem: career@hceww.com
Poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant Call Center. Praca polega na odbieraniu połączeń przychodzących korzystając z własnego komputera. Jest to praca zdalna w systemie 3 zmianowym, we własnym domu.

Wymagamy:
• Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
• Stałego dostępu do Internetu,
• Sprawnego komputera,
• Łatwego nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
• Dyspozycyjności,
• Znajomości obsługi komputera,
• Sprawnego pisania na klawiaturze,
• Nienagannej dykcji,
• Umiejętność komunikacji oraz wysławiania się,
• Chęci do pracy z Klientem.



Gwarantujemy:
-Umowę o pracę,
-Pracę na pełny etat,
-System premiowy,
-Szkolenie przed rozpoczęciem pracy,

Doświadczenie w obsłudze klienta (kontakt pośredni-telefoniczny), jest mile widziane.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na: marcin.pilak[at]e-poludnie.cc Firma – GE hunter
http://www.gehunter.com

GE hunter to prywatna, międzynarodowa firma headhunterska o korzeniach skandynawskich działająca w branżach takich jak FMCG i Pharma z siedzibą w Hiszpanii, Barcelona.

Zajmujemy się poszukiwaniami managerów sredniego i wysokiego szczebla.

Obecnie szukamy osoby (potencjału do rozwoju:-) na pozycję Junior Project Manager/ Researcher

która po odpowiednim przeszkoleniu samodzielnie prowadzi projekty rekrutacyjne. Aktywnie będzie wyszukiwać , docierać do kandydatów z zastosowaniem różnych metod rekrutacji oraz nawiązywać a potem budować z nimi długotrwałe relacje. Zajmować sie będzie pre-selekcja kandydatów na podstawie wymagań profilowych i koordynować kolejne etapy rekrutacyjne. Przygotowywać analizy, raporty i statystyki dotyczące procesu rekrutacji.
Wymagana dobra znajomość języka angielskiego!!!

Nasze wymagania

- Umiejętność i kreatywność w poszukiwaniu informacji on - line
- Umiejętność poprawnego pisania z uwzględnieniem wysokiej jakości „customer service”
- Elastyczność w działaniu i myśleniu
- Postawa „can do”
- Odpowiedzialność I dotrzymywanie uzgodnionych terminów
- Nastawienie na osiąganie rezultatów
- Zainteresowanie obszarem rekrutacji I chęć dalszego uczenia się
- Otwartość na naukę
- Bardzo dobra znajomość angielskiego – w mowie i piśmie
- Ważniejsza jest znajomość pisemna niż ustna.
- Bardzo dobra znajomość pracy z word/excel
- Wcześniejsze doświadczenie w procesach rekrutacyjnych byłoby mile widziane

Czas pracy

Pracodawca jest firma przyjazna osobom niepełnosprawnym / z orzeczeniem dlatego proponujemy 2 opcje pracy

Opcja 1
Uzgodniona ilość godzin działań w skali tygodnia – możliwa praca w godzinach nietypowych, choć cześć godzin powinna być w typowych godzinach biurowych

Opcja 2
Pełnowymiarowy czas zatrudnienia

Warunki zatrudnienia – Praca z domu

- Okres szkolenia

- Okres próbny


Proces rekrutacyjny

- Cykl rozmów skypowych

- Case – rozwiązanie kilku zadań dotyczących poszukiwania informacji i przekazania tych informacji w formie pisemnej

- Kolejne rozmowy podsumowujące

Oferujemy:

- Prace w stabilnej międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę / również pół etatu
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach on-line
- Pracę zdalną
- Wymianę doświadczeń i pomysłów

Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV na connect@gehunter.com
Fundacja Partycypacji Społecznej powstała w celu promowania działań na rzecz aktywności społecznej. W swojej pracy kierujemy się empatią, otwartością, racjonalnością. Pracujemy z zaangażowaniem i pasją. Jesteśmy grupą osób tworzących zgrany i profesjonalny zespół.

Aktualnie w związku z realizacją nowych projektów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Koordynator regionalny
Miejsce pracy: Poznań
Zadania na stanowisku:

wsparcie kierownika projektu w realizacji działań administracyjnych w projekcie,
prowadzenie naboru na trenerów szkoleń,
wsparcie logistyczne działań szkoleniowych trenerów - organizacja grup szkoleniowych, planowanie pracy trenerów,
nadzór i wsparcie procesów promocyjnych i rekrutacyjnych prowadzonych przez mobilnych specjalistów ds. naboru,
współpraca z beneficjentami oraz upowszechnianie rezultatów projektu.
Dołącz do naszego Zespołu!

Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w realizacji projektów unijnych, w tym:

działania promocyjno-informacyjne, rekrutacja UP,
organizacja szkoleń,
znajomość specyfiki regionu,
doświadczenie we współpracy z JST,
prawo jazdy kat B.
Warto do nas dołączyć! Oferujemy:

Formę współpracy dostosowaną do Twoich potrzeb,
Benefity do wyboru: Multisport, Luxmed lub dofinansowanie do szkoleń,
Możliwość uelastycznienia godzin pracy, pracę zdalną,
Udogodnienia dla matek z dziećmi,
Pracę w przyjaznym i zgranym Zespole,
Możliwość rozwoju swoich kompetencji.
Jeśli spodobała Ci się nasza oferta, prześlij swoje CV na adres maja.lasek@grupaprofesja.com

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane przez GRUPA PROFESJA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje dane osobowe i przetwarzali je na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV lub treści wiadomości następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GRUPA PROFESJA Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu i przekazanych przeze mnie dokumentach, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych poprzez firmę, w tym na otrzymywanie informacji o ofertach pracy za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telekomunikacyjnych urządzeń końcowych”.

Administratorem danych jest GRUPA PROFESJA Sp. z o.o., ul. Sieradzka 4C, 60-163 Poznań. Zapoznaj się z polityką przetwarzania danych na naszej stronie internetowej grupaprofesja. W każdym cz
W ramach realizowanych projektów finansowanych ze środków unijnych poszukujemy kandydatów na stanowiska:

1. Doradca zawodowy
Wymagania:
• wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia z uprawnieniami doradcy zawodowego
• udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego (minimum 100 h w ciągu ostatnich trzech lat),
• wysokie umiejętności interpersonalne,
• umiejętność pracy z wymagającymi grupami zawodowymi oraz społecznymi,

2. Psycholog
Wymagania:
• wykształcenie wyższe na kierunku psychologia,
• udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego i grupowego wsparcia psychologicznego i psychospołecznego (minimum 100 h w ciągu ostatnich trzech lat)
• wysokie umiejętności interpersonalne
• umiejętność pracy z wymagającymi grupami zawodowymi oraz społecznymi

3. Trener w zakresie:
• szkoleń miękkich,
• szkoleń zawodowych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane uprawnienia trenerskie,
• udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (minimum 200 h w ciągu ostatnich trzech lat),
• znajomość procedur związanych z metodologią i metodyką prowadzenia szkoleń,
• wysokie umiejętności interpersonalne,
• umiejętność pracy z wymagającymi grupami zawodowymi oraz społecznymi.

Oferujemy:
• prowadzenie indywidualnego doradztwa, szkoleń, warsztatów w ramach realizowanych projektów na terenie całego kraju,
• udział przy opracowywaniu/aktualizacji materiałów doradczych i szkoleniowych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie:
• CV z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.,
• proponowanej stawki za godzinę pracy (60 minut)

na adres b.bartczak@fundacjaperseus.pl

Z góry dziękujemy za zainteresowanie ofertą i jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Dla naszego Klienta, Firmy spedycyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko :
Pracownik administracyjny/Analityk - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Podstawowe obowiązki:
• pomoc w planowaniu i kontrola zleceń transportowych pod kątem przebiegu trasy,
• wspieranie działu transportu i kierowców w ustalaniu tras, odbioru i rozładunku samochodów,
• ścisła współpraca z działem planowania, spedycji oraz z kierowcami,
• drobne tłumaczenia dokumentów związanych z obsługą pracowników w języku ukraińskim lub rosyjskim,
• wyszukiwanie informacji w internecie oraz tworzenie baz danych.

Wymagania:
• znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
• znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie,
• komunikatywność, samodzielność i kreatywność,
• chęć rozwoju, oferujemy przeszkolenie w ramach wykonywanych obowiązków,
• terminowość i dokładność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
• umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• dogodne godziny pracy,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Jesteśmy firmą działającą w obszarze IT. Zatrudniamy poniżej 50 pracowników na zasadzie telepracy. Od roku 2002 klienci korzystają z usług naszej firmy od prostej naprawy komputera po development i wdrażanie kompleksowego oprogramowania przez okres wielu lat. Jesteśmy lubiani i znani jako firma, która rozwiązuje codzienne problemy małych firm.

OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH – TELEPRACA – FRIENDLY SOLUTIONS

Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego pozwalającą na swobodną pracę z dokumentami i obsługą skrzynki mailowej
- dobra znajomość obsługi komputera
- dobra znajomość Google.docs., Excel
- mile widziane doświadczenie w pracy w programach CRM-u

Oferujemy:
- pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
- pracę w międzynarodowym zespole
- pracę zdalną
- praca od godz. 14 do 22 online -telepraca (7h/dziennie)
możliwość pracy na I zmianę.


Prosimy kandydatów o określenie swoich oczekiwań finansowych wraz z nadesłaną aplikacją.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Friendly Solutions Polska Sp. z o.o, ul. Tarnowska 34, 34-600 Limanowa zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.
http://friendlyfuture.pl/oferta-pracy-data-team-form

koordynatora ds. współpracy ze szkołami
autor: Gość » 27 grudnia 2018, 14:22
Wymagania:

wykształcenie wyższe
dobra znajomość języka angielskiego
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu współpracy, komunikatywność,
zdolności organizacyjne
odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
doskonała organizacja czasu pracy,
umiejętność pracy zespołowej,
otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności
biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
prawo jazdy
Pożądane umiejętności:

znajomość środowiska szkolnego
znajomość programu nauczania dla klas IV-VIII (szczególnie przedmiotów przyrodniczych i ścisłych)
mile widziane doświadczenie w pracy edukacyjnej
umiejętność pracy pod presją czasu,
komunikatywność, kreatywność i otwartość na zmiany
umiejętność analitycznego myślenia
Zadania koordynatora:

tworzenie i utrzymywanie sieci kontaktów ze szkołami
tworzenie skalowalnego modelu dostaw do szkół
organizowanie dostaw materiałów dla szkół
organizowanie i udzielanie wsparcia dla szkół uczestniczących w programie
odpowiedzialność za kontakty ze szkołami uczestniczącymi w programie i nabór nowych
wsparcie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli
moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej
przygotowanie i zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów dla szkół
współpraca przy tworzeniu i organizacji programu
Oferujemy:

Udział w innowacyjnym programie edukacyjnym

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Pracę pełną wyzwań i nowych możliwości zawodowych,

W pełni wyposażone stanowisko pracy .

Praca w dynamicznym zespole przyjaznej atmosferze

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. Nr 133, poz. 883 ze zm.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Katalyst Engineering z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 5A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Ma Pan/Pani prawo do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania), ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia; do przenoszenia danych osobowych, których Pan/ Pani nam dostarczyła (tj. otrzymania danych w ustrukturyzowany powszechnie używany dający się odczytać sposób). Prawo dostępu oraz prawo do ich usunięcia są ograniczone na podstawie RODO. Ma Pan/ Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

OBPON ogłasza rekrutację na stanowisko:

Handlowiec - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Podstawowe obowiązki:
• kontakt z Klientami Firmy w ramach opracowanego skryptu rozmowy, oferowanie produktów i usług,
• rozwijanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi Klientami
• praca z bazami danych, ich analiza, przetwarzanie i rozbudowa.

Wymagania:
• dyspozycyjność i pełna gotowość do wykonywania pracy w określonych godzinach,
• doświadczenie w handlu i kontaktach z Klientami,
• własny komputer i znajomość jego obsługi, pakiet Office lub inne programy,
• dostęp do internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych,
• brak wady wymowy, płynne posługiwanie się językiem polskim, znajomość języków obcych mile widziana,
• asertywność, brak barier w kontaktach telefonicznych z ludźmi,
• umiejętność analitycznego myślenia, dokładność,
• samodzielność, dobra organizacja pracy własnej,
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
• start’upową atmosferę – płaska struktura zatrudnienia, praca w zmotywowanym zespole i niekorporacyjnym środowisku,
• zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
• interesującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.

Dla naszego Klienta, Firmy spedycyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko :
Pracownik administracyjny/Analityk - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Podstawowe obowiązki:
• pomoc w planowaniu i kontrola zleceń transportowych pod kątem przebiegu trasy,
• wspieranie działu transportu i kierowców w ustalaniu tras, odbioru i rozładunku samochodów,
• ścisła współpraca z działem planowania, spedycji oraz z kierowcami,
• drobne tłumaczenia dokumentów związanych z obsługą pracowników w języku ukraińskim lub rosyjskim,
• wyszukiwanie informacji w internecie oraz tworzenie baz danych.

Wymagania:
• znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
• znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie,
• komunikatywność, samodzielność i kreatywność,
• chęć rozwoju, oferujemy przeszkolenie w ramach wykonywanych obowiązków,
• terminowość i dokładność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
• umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• dogodne godziny pracy,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
esteśmy firmą działającą w obszarze IT. Zatrudniamy poniżej 50 pracowników na zasadzie telepracy. Od roku 2002 klienci korzystają z usług naszej firmy od prostej naprawy komputera po development i wdrażanie kompleksowego oprogramowania przez okres wielu lat. Jesteśmy lubiani i znani jako firma, która rozwiązuje codzienne problemy małych firm.

Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego pozwalającą na swobodną pracę z dokumentami i obsługą skrzynki mailowej
- dobra znajomość obsługi komputera
- dobra znajomość Google.docs., Excel
- mile widziane doświadczenie w pracy w programach CRM-u
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
- pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
- pracę w międzynarodowym zespole
- pracę zdalną
- praca od godz. 14 do 22 online -telepraca (7h/dziennie)
możliwość pracy na I zmianę.

Prosimy kandydatów o określenie swoich oczekiwań finansowych wraz z nadesłaną aplikacją.
Aplikację należy przesyłać na adres: marta@friendly-solutions.com

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Zgadzam się na przetwarzanie przez Friendly Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Tarnowska 34, 34-600 Limanowa danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Ustawa z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000.
Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 15:59

Profil stanowiska: Zapraszamy do aplikacji osoby niepełnosprawnej znające język angielski.

Wymagania:

komunikatywna znajomość języka angielskiego
sumienne i dokładne wykonywanie powierzonych obowiązków
umiejętność obsługi komputera oraz szybkiego pisania na klawiaturze (160 zn/min)
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 14-22
umiejętność skoncentrowania się na zadaniach
Oferujemy:

pracę zdalną

możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych
pracę w stabilnej i systematycznie rozwijającej się firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową
Miejsce pracy: Praca zdalna
E-mail: marta@friendly-solutions.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 15:59

PECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
12.03.2019
Autor: *****
Profil stanowiska: Obowiązki: codzienny kontakt z klientami i bieżąca obsługa mailowa i telefoniczna, głównie ofertowanie i podpisywanie umów regularne pogłębianie wiedzy na temat procedur i oferty dla firm obsługa systemu CRM tworzenie dokumentacji podpisanych umów

Wymagania: Wymagania: ukończone studia wyższe, min. tyt. licencjatu, inżyniera lub w trakcie ostatniego roku do uzyskania dyplomu własny laptop lub komputer bardzo dobra znajomość edytorów Google oraz Google Drive i Gmail

Oferujemy: Oferuję: Pracę pod marką największego operatora komórkowego w Polsce Rozwój w zakresie obsługi i kontaktu z klientem biznesowym Umowę o pracę na pół etatu z możliwością zwiększenia ilości godzin pracy Elastyczny wymiar czasu pracy – 16-20 godzin w tygodniu Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa + prowizja pracę zdalną z możliwością pracy w świetnie przygotowanym biurze

Miejsce pracy: Praca zdalna z możliwością pracy stacjonarnej w Krakowie

Uwagi: Aby aplikować na ofertę: - wejdź na stronę www.sprawniwpracy.com - zarejestruj się - wyślij cv do Pracodawcy

Miejsce: Cała Polska
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 16:00

Kogo szukamy?

Jesteśmy organizacją kampanijną. Szukamy osoby, która chce razem z nami działać na rzecz lepszego i bardziej sprawiedliwego społeczeństwa. Budujemy w Polsce ruch ludzi, którzy troszczą się o środowisko, prawa człowieka, demokrację i sprawiedliwość społeczną.

Działamy w Polsce, wpływamy na decydentów na szczeblu samorządowych, krajowym i europejskim. Wpływamy również na decyzje firm, których działalność szkodzi ludziom i środowisku. Zmianę osiągamy razem z tysiącami aktywistów i aktywistek Akcji Demokracji.

Jesteśmy nakierowani na osiąganie konkretnych i mierzalnych efektów w kształtowaniu przyszłości Polski. Wierzymy, że obywatele i obywatelki powinny mieć większy udział w procesach politycznych i szukamy skutecznych metod, aby zmobilizować ludzi do włączania się w nie.

Pokochasz pracę z nami, jeśli masz serce do wpływania na otaczający Cię świat, lubisz podejmować ryzyko i kręci Cię odrobina niepewności. Nie boimy się popełniać błędów i pracować pod presją czasu. Szukamy pełnej entuzjazmu i samodzielnej osoby, która lubi uczyć się nowych rzeczy i rozwijać swoje umiejętności. Praca na stanowisku kampaniera lub kampanierki wymaga myślenia strategicznego, oddania sprawom, o które walczymy, dużej elastyczności oraz szybkości działania.

Jesteśmy organizacją, która zarówno w działaniach skierowanych na zewnątrz jak i wewnętrznych kieruje się zasadą równości i niedyskryminacji z jakichkolwiek przyczyn w szczególności ze względu na płeć, tożsamość płciową, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, niepełnosprawność, wiek.

Jesteśmy organizacją, której misję stanowi stawanie w obronie wartości zdefiniowanych w naszym statucie. Możesz go przeczytać tutaj (Statut Fundacji Akcja Demokracja, § 7 o celach fundacji). Ponieważ cel pracy kampaniera pozostaje w bezpośrednim związku z tymi wartościami, poglądy pracownika na nie stanowią rzeczywiste i decydujące wymaganie zawodowe (na podstawie przepisów Kodeksu Pracy Art. 183b. §2 pkt 1.).

Aplikuj jeśli:

podzielasz wartości Akcji Demokracji i chcesz je wcielać w życie,
potrafisz szybko pisać dobre, zachęcające do działania teksty,
łatwo przychodzi ci korzystanie z nowych aplikacji, programów, technologii,
masz doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu działań na rzecz zmiany społecznej oraz mobilizowaniu ludzi do działania (nie musi być w sektorze organizacji pozarządowych),
umiesz stawiać długofalowe cele i planować działania swoje i innych osób;
potrafisz sprawnie zarządzić wieloma działaniami toczącymi się równolegle;
potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i lubisz brać na siebie odpowiedzialność,
masz pasję do budowania bardziej sprawiedliwego, progresywnego społeczeństwa, w którym prawa wszystkich osób są szanowane, a środowisko naturalne jest traktowane z troską,
potrafisz działać w zespole i dobrze sobie radzisz z komunikacją interpersonalną,
sprawnie komunikujesz się w języku angielskim.
Dodatkowym Twoim atutem będzie jeśli:

masz doświadczenie w mobilizowaniu ludzi do działania na dużą skalę;
umiesz planować strategicznie: wyznaczać jasne cele i szukać dróg do ich realizacji;
poruszasz się biegle w mediach społecznościowych,
masz doświadczenie w tworzeniu materiałów graficznych,
masz doświadczenie w pracy z mediami tradycyjnymi (dziennikarstwo, praca w redakcji),
masz doświadczenie pracy z młodzieżą (znasz język, specyfikę zainteresowań),
masz gotowość do wyjazdów zagranicznych i uczenia się w gronie międzynarodowym.
Obszary odpowiedzialności i obowiązki na tym stanowisku:

Kampaniowanie

wymyślanie, projektowanie i prowadzenie kampanii mających na celu zmianę społeczną i polityczną,
śledzenie polskich i światowych debat nt. progresywnych polityk oraz umiejętne identyfikowanie odpowiednich momentów dla kampanii i proponowanie konkretnych działań,

Komunikacja

komunikowanie działań Akcji Demokracji za pomocą maili do aktywistów i aktywistek,
tworzenie, edytowanie i publikowanie treści w Internecie (media społecznościowe, strona internetowa, strony akcyjne),

Technologie

śledzenie trendów w prowadzeniu kampanii online oraz wdrażanie nowych rozwiązań w Akcji Demokracji,
tworzenie wysokiej jakości cyfrowych materiałów dla aktywistów i aktywistek Akcji Demokracji tj. podróże użytkownika od podpisów pod apelem po organizowanie zgromadzeń publicznych,

Kreatywność

proponowanie niestandardowych pomysłów odnośnie kampanii, ich strategii, czy taktyk,
umiejętne analizowanie danych i proponowanie innowacyjnych rozwiązań,
dbanie o to, aby kampanie AD oddziaływały skutecznie i pozytywnie w internecie i świecie fizycznym,

Współpraca z otoczeniem

budowanie i utrzymywanie kontaktów z innymi organizacjami i grupami nieformalnymi w Polsce i za granicą,
praca z mediami (pisanie komunikatów prasowych, udzielanie wypowiedzi do prasy, wystąpienia w radio i telewizji),

Skuteczność i inicjatywa

rzetelne dotrzymywanie terminów i osiąganie celów niezależnie od przeciwności,
uczestniczenie w tworzeniu całościowej strategii organizacji, formułowaniu kierunków rozwoju oraz wspieranie innych działań tj. budowanie zespołu, współpraca ze stażystami i aktywistkami.

Praca jest na cały etat. Zatrudniamy na umowę o pracę na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem próbnym. Odbywać się będzie w naszym biurze w centrum Warszawy. Wynagrodzenie na pełen etat to minimum 3300 netto (wysokość pensji uzależniona od doświadczenia, szczegóły w polityce płac Akcji Demokracji dostępnej na stronie https://www.akcjademokracja.pl/o-nas/polityka-plac)

Chcemy rozpocząć współpracę jak najszybciej.

Jak aplikować?

Wypełnij do 26 marca 2019 roku formularz na stronie https://dzialaj.akcjademokracja.pl/surveys/rekrutacja-kampanier-2019 i odpowiedź na zamieszczone tam pytania.

Rekrutacja ma 3 etapy:

zgłoszenia za pomocą formularza https://dzialaj.akcjademokracja.pl/surveys/rekrutacja-kampanier-2019 do 26 marca 2019
drugi etap (zadanie wykonywane zdalnie w wyznaczonym czasie) 27-31 marca 2019
rozmowy rekrutacyjne 1-5 kwietnia 2019
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Napisz do Agnieszki na adres agnieszka.gilska@akcjademokracja.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 16:00

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (KPRM), pełniąca funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) dla Działania 2.16 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) zaprasza do składania wniosków o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów w dziedzinie „DOBRE RZĄDZENIE” do oceny wniosków o dofinansowanie projektów.

Szczegółowe informacje na temat naboru na ekspertów znajdą Państwo na stronie:

https://efs.kprm.gov.pl/aktualnosci/uzupe-niaj-cy-nab-r-kandydat-w-na-ekspert-w-w-dziedzinie-dobre-rz-dzenie
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 marca 2019, 16:02

Interesujesz się rozwojem najnowszych technologii? Języki obce są Twoją mocną stroną?
Chcesz wziąć udział w innowacyjnym projekcie, a przy okazji NAPRAWDĘ zarobić bez wychodzenia z domu? Mamy ofertę dla Ciebie!
Oferujemy pracę przy wykonywaniu transkrypcji językowych- czyli odsłuchiwaniu nagrań w języku niemieckim, włoskim lub francuskim i zapisywaniu tego, co usłyszałeś w danym języku.
Jeśli znasz jeden z wyżej wymienionych języków (poziom C1) oraz język angielski na poziomie komunikatywnym (poziom B1) nie zwlekaj! APLIKUJ!
Oferujemy:
-umowę o pracę tymczasową
-pracę zdalną- możesz ją wykonywać z każdego miejsca w Polsce
-pracę na pełen etat- od poniedziałku do piątku- od Ciebie zależy czy rozpoczniesz pracę o godzinie 6.00 czy o 9.00 (ważna jest dyspozycyjność 8h dziennie)
-atrakcyjne wynagrodzenie
-niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- laptop, słuchawki
-pakiet benefitów- ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport.

Wymagania:
-biegłej znajomości języka niemieckiego/włoskiego/francuskiego (poziom C1)
-dobrej znajomości języka angielskiego
-zaangażowania i samodyscypliny
-dyspozycyjności do pracy na pełen etat
Gość



„Kurs na pracę” ma za zadanie promocję modelu zatrudnienia wspomaganego jako najskuteczniejszej metody aktywizacji zawodowej osób z zaburzeniami psychicznymi oraz działanie na rzecz włączenia tego modelu do krajowego systemu wsparcia osób niepełnosprawnych.
Głównym założeniem jest wykazanie, że przy odpowiednio sprofilowanym, kompleksowym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb wsparciu, osoba chorująca psychicznie może stać się pełnowartościowym uczestnikiem rynku pracy, oczywiście przy zabezpieczeniu ciągłości leczenia, wsparciu opieki środowiskowej, psychologa.

W ramach programu powstała strona internetowa www.kursnaprace.org, kierowana do osób z zaburzeniami, pracodawców zatrudniających lub chcących zatrudnić osoby niepełnosprawne oraz do organizacji pozarządowych, prowadzących działania w obszarze zatrudnienia wspomaganego.

Projekt Kurs na pracę. Zatrudnienie wspomagane dla osób z zaburzeniami psychicznymi powstał z inicjatywy Koalicji na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością oraz Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Mecenasem projektu jest firma Janssen.
Strona projektu: www.kursnaprace.org
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 18 marca 2019, 17:29

Profil stanowiska: OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuję pracę w Polsce i za granicą. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy - Telepraca Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Zadania administracyjno-biurowe, • Pomoc przy realizowaniu procesów rekrutacyjnych, • Obsługa telefoniczna pracowników, • Raportowanie, • Wsparcie zespołu w innych pracach zleconych.

Wymagania: Czekamy na aplikacje osób, które: • Są zmotywowane i chętne do pracy, • *** się dokładnością oraz dbałością o część formalną zleconych zadań, • Potrafią pracować w środowisku MS Office.

Oferujemy: Oferujemy: • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczeń w międzynarodowym środowisku, • Niezbędne narzędzia pracy, • Stabilność zatrudnienia.

Miejsce pracy: Praca z domu

Uwagi: Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres kariera@ottoworkforce.pl z dopiskiem „Pracownik biurowy - Telepraca”. Chcesz aplikować na naszą ofertę pracy? W linku poniżej znajdziesz wszystkie informacje na temat tego, kto i w jakim celu będzie przetwarzać Twoje dane osobowe. https://www.ottoworkforce.pl/wp-content/uploads/2018/05/ObowiązekHR.pdf
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 25 marca 2019, 15:57

Praca zdalna dla osób niepełnosprawnych- Telepraca- poszukujemy kandydatów z całej Polska

W Fingrow Consulting Group przeprowadzamy rekrutacje osób z niepełnosprawnościami do pracy zdalnej, którą możecie Państwo wykonywać w miejscu zamieszkania.

Zatrudnianym osobom oferujemy odpowiednie przeszkolenie do wykonywanej pracy oraz wsparcie w całym okresie zatrudnienia zarówno w zakresie wykonywanej pracy jak i kontaktów z pracodawcą oraz wsparcie w kwestiach kadrowych.

Obecnie dla naszego klienta - poszukujemy kandydatów chętnych do podjęcia pracy zdalnej – Wsparcie administracyjne

Miejsce pracy: cała Polska - praca zdalna do wykonywania w miejscu zamieszkania

Wymagania:

Znajomość obsługi komputera - pakietu office: w szczególności word oraz excel
stały dostęp do Internetu oraz komputera (Telepraca)
dokładność
skrupulatność
aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
mile widziane doświadczenie w pracy zdalnej

Zakres obowiązków:

praca przy użyciu komputera (przeglądarka internetowa; Word; Excel)
część pracy również z wykorzystaniem kontaktu telefonicznego (bez elementów sprzedaży)
wprowadzanie danych do plików w programach Word oraz Excel
tworzenie tekstów na zadany temat
przygotowywanie zestawień/ tabel
wyszukiwanie zleconych informacji w sieci
kontakt mailowy z pracodawcą oraz koordynatorem

Co oferujemy:

stałe zatrudnienie u naszego klienta na podstawie umowy o pracę
możliwość wykonywania pracy zadaniowej w miejscu zamieszkania (telepraca)
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie cv na adres: rekrutacja@fingrow-group.com
Jednocześnie informujemy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę:

Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji *

Agencja zatrudnienia nr: 21006
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 25 marca 2019, 16:01

Profil stanowiska: Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń przychodzących w zakresie wynajmu samochodów obsługa systemu rezerwacyjnego samochodów wprowadzanie danych do systemu uzupełnianie bazy danych inne zadania zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska pracy

Wymagania: Od Kandydata/ki oczekujemy: dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych – stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny) dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny) posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny) mile widziana znajomość języka angielskiego analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności chęci do nauki, samodzielności umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy: Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) komputer służbowy, pakiet medyczny wynagrodzenie 2300 zł brutto plus premia po okresie wdrożeniowym pracę zmianową (9-16; 10-17) we własnym miejscu zamieszkania szkolenie wprowadzające i opiekę merytoryczną

Miejsce pracy: Cała Polska

Uwagi: Aby aplikować na ofertę: - wejdź na stronę www.sprawniwpracy.com - zarejestruj się - wyślij cv do Pracodawcy Rejestracja w w/w serwisie jest całkowicie bezpłatna. Serwis jest poświęcony aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 26 marca 2019, 17:00

Pracownik działu Contact Center - Praca zdalna dla osób niepełnosprawnych- poszukujemy kandydatów z całej Polski

W Fingrow Consulting Group przeprowadzamy rekrutacje osób z niepełnosprawnościami do pracy zdalnej, którą możecie Państwo wykonywać w miejscu zamieszkania.

Zatrudnianym osobom oferujemy odpowiednie przeszkolenie do wykonywanej pracy oraz wsparcie w całym okresie zatrudnienia zarówno w zakresie wykonywanej pracy jak i kontaktów z pracodawcą.

Obecnie dla naszego klienta z sektora bankowego, poszukujemy kandydatów chętnych do podjęcia pracy zdalnej na stanowisku:
Pracownik działu Contact Center

Miejsce pracy: cała Polska-praca zdalna do wykonywania w miejscu zamieszkania

Wymagania:

komunikatywność i wysoka kultura osobista
znajomość obsługi komputera - pakiet Office - Word oraz Excel
stały dostęp do internetu oraz komputera (telepraca)
dokładność
skrupulatność
aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
atutem będzie doświadczenie w pracy zdalnej oraz/lub pracy w kontakcie z klientem

Zakres obowiązków:

praca przy użyciu komputera oraz telefonu/Skype ‘a
badanie opinii klientów banku na temat jakości obsługi w oddziale
badanie opinii klientów banku na temat bankowości elektronicznej
udzielanie informacji w zakresie nowych produktów i usług (bez elementów sprzedaży)
zapisywanie uzyskanych informacji w formularzu elektronicznym
wprowadzanie danych do plików w programach Word oraz Excel
Co oferujemy:

stałe zatrudnienie u naszego klienta na podstawie umowy o pracę
możliwość wykonywania pracy zadaniowej w miejscu zamieszkania (telepraca)
wsparcie koordynatora w całym okresie zatrudnienia
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie cv z dopiskiem „Pracownik Contact Center” na adres: rekrutacja@fingrow-group.com

Jednocześnie informujemy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę:

Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji *

Agencja zatrudnienia nr: 21006
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 marca 2019, 09:52

Opis stanowiska :

Tłumaczenia standardowych tekstów - Korespondencja mailowa i / lub telefoniczna między wewnętrznymi oddziałami firmy w j.francuskim lub niemieckim - Wsparcie przy komunikacji z zagranicznymi placówkami - Wsparcie koordynatora tłumaczeń

Możliwości rozwoju

Więcej szczegółów ->https://pl.trud.com/jobs/show/id/1673553076/site_id/4214/query/Junior+Translator+j.+francuski+lub+niemiecki+-+praca+zdalna.html
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 marca 2019, 09:59

Profil stanowiska: Różne prace w domu na dogodnych warunkach w całym kraju bez ograniczeń co do ilości ich wyboru.Produkty są dostarczane drogą pocztową lub kurierską, wysyłamy bezpłatnie na maila opis propozycji wraz z zgłoszeniami. Mail:pracewdomu@interia.pl

Wymagania: własne lokum

Oferujemy: wszelką pomoc dla nowych zainteresowanych

Miejsce pracy: własne lokum
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 marca 2019, 14:57

Pracując z nami - tworząc oraz rozwijając nasz nowy produkt Sotrender będziesz:
współpracować z zespołem zajmującym się tworzeniem nowych funkcji i optymalizacją bieżących,
mieć wpływ na technologie i rozwiązania stosowane w systemie.
Wymagania:
bardzo dobrej znajomości JavaScriptu (ES2015 +),
bardzo dobra znajomość HTML5, CSS3,
doświadczenie w tworzeniu aplikacji z pojedynczą stroną przy użyciu najlepiej Angular 4+),
doświadczenia z systemami kontroli wersji (najlepiej Git),
umiejętności pracy w zespole.
Dodatkowym atutem będzie:
znajomość Node.js
doświadczenie w łączeniu rozwiązań (najlepiej Webpack)
znajomość środowiska Linux.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie (możesz wybrać rodzaj umowy i pozostać z nami na zawsze ),
ambitne zadania (budujemy statki kosmiczne),
możliwość używania najnowszych technologii (Kubernetes, Serverless),
metodologia pracy Scrum,
tech talks w piątki.
KRK Partnerzy
Al. Jerozolimskie 133/32, 02-304 Warszawa
Gość

Na górę
Re: uwaga
Postautor: Gość » 27 marca 2019, 14:55

Profil stanowiska
wdrażanie i wspieranie aplikacji opartych na PHP,
modyfikacje aplikacji PHP,
przygotowywanie dokumentacji,
Wymagania
co najmniej dobra znajomość PHP w wersji 5.4+,
co najmniej dobra znajomość baz danych MySQL,
dobra znajomość HTML i CSS,
doświadczenie w pracy na frameworkach PHP,
podstawowa znajomość wzorca projektowego MVC,
skrupulatność
Mile widziane:
dobra znajomość frameworka Codeigniter,
znajomość systemów Linux,
doświadczenie w zarządzaniu serwerami hostingowymi (jako klient).
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
fajne warunki finansowe – negocjowalne,
elastyczność, jeśli chodzi o czas pracy
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 marca 2019, 15:03

talafon 500 079 190
Gość
 

Następna

Wróć do Słupca

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości