Dzisiaj jest czwartek 20 lutego 2020, imieniny: Leona, Ludomiła, Lubomira WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (21013) SPORT FORUM FIRMY (5461) PRACA (49) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
4 / 4oC
Jutropogoda
5 / 2oC
Pojutrzepogoda
5 / 6oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Niepełnosprawni sportowcy bez nagród. Nie starczył ... (3)Zbliża się wiosna. Niedługo znowu ruszy Koniński R ... (4)

uwaga

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 stycznia 2020, 15:44

Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników. W chwili obecnej poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Koordynator - praca zdalna

Zakres obowiązków:
• koordynacja pracy opiekunów oraz koordynacja zespołów w razie nieobecności opiekuna
• monitoring wydajności pracownika
• nadzór nad jakością realizacji zlecenia
• sporządzanie ocen okresowych opiekunów
• raportowanie wyników podległych zespołów
• sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych oraz raportów ad-hoc zgodnie z wymaganiami klienta
• szkolenia opiekunów oraz pracowników zdalnych

Od Kandydata/ki oczekujemy:
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - zarządzanie zespołem
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z ludźmi
• mile widziane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające
• wsparcie doświadczonej kadry managerskiej
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza aplikacyjnego, który jest tutaj:

https://ats.hrlink.pl/?sv=4_x_x_x_x_x_x&page_typ=4&module=aplikacja&page=kandydat&typ=dodajnew&fix=2736&id_ogloszenie=5531&id_reg=7797&szata=25&relurl=sm1&reg=

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzul:
• Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.

Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 773 589 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

(fot.). Obraz <a href="https://pixabay.com/pl/users/StartupStockPhotos-690514/…"> StartupStockPhotos</a> z <a href="https://pixabay.com/pl/…"> Pixabay</a>
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 stycznia 2020, 15:59

Oszuści
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 stycznia 2020, 17:32

Sam jesteś oszuatem. Praca jest legalna
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: gość » 24 stycznia 2020, 17:44

[quote="Gość"]Sam jesteś oszuatem. Praca jest legalna[/quote]




Legalna praca tylko w Urzędzie Pracy.
gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 stycznia 2020, 15:56

Artefakt.pl - wiodąca agencja marketingu internetowego zatrudni osobę na stanowisku:
SEO Copywriter (praca zdalna)
Poszukujemy osób do pisania tekstów w języku polskim.

Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny za:
· opracowywanie artykułów poradnikowych o różnorodnej tematyce,
· tworzenie opisów produktów,
· redagowanie tekstów na blogi internetowe,
· optymalizowanie tekstów pod wyszukiwarki internetowe,
· wsparcie sekcji content marketingu w projektach związanych z marketingiem treści,
· obsługę systemów zarządzania treścią (CMS WordPress).

Pasujesz idealnie do naszego zespołu, jeśli:
· posiadasz znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawnej polszczyzny,
· wykazujesz się dużą sprawnością w pisaniu, czyli posiadasz tzw. lekkie pióro,
· jesteś terminowy, samodzielny, kreatywny,
· potrafisz zorganizować własną pracę.

Szczególnie docenimy:
· doświadczenie w pisaniu tekstów SEO na strony internetowe,
· obsługę CMS WordPress
jeśli jednak nie posiadasz wiedzy z zakresu SEO i nie obsługiwałeś strony internetowej, nauczymy Cię tego.

Oferujemy:
· Umowę o pracę,
· Pracę zdalną,
· Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków SEO copywritera,
· Szkolenia z zakresu SEO copywritingu i content marketingu,
· Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie Generali.

W przypadku zainteresowania ofertą proszę o podesłanie CV na adres joanna.bagrij@artefakt.pl.

Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonej przez Artefakt Sp. z o. o. Sp.k. na jej potrzeby oraz oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej pod adresem: https://www.artefakt.pl/klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 stycznia 2020, 16:47

PRACA ZDALNA NA STAŁE - biurowa dla osób pełno i niepełnosprawnych.
Księgowa/y lub osoba dobra w obliczeniach, która chce nabyć umiejętności księgowego. Możemy wesprzeć i przeszkolić.
Nie oczekujemy specjalnych umiejętności. Wszystkiego Cię nauczymy. Szukamy kogoś, to będzie chciał pracować z nami na stałe.
„Praca w firmie, która jest liderem na rynku e-learningu eCommerce w PL a właśnie wdraża unikalny projekt i cały czas prowadzi handel w Internecie”.
Skrupulatność, dokładność i sumienność w cenie.
„Zależy nam na kimś, kto doceni swobodę, jaką oferujemy - możliwość pracy w domu, przy swoim komputerze, w umówionych godzinach pracy. Szukamy kogoś, kto będzie sumiennie wykonywał obowiązki i kogo nie trzeba będzie nadmiernie kontrolować. Umówimy się na konkretne zadania i będziemy oczekiwali zrobionej pracy na super poziomie”
Oferowane początkowe wynagrodzenie: 3.500 PLN brutto na umowę o pracę
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres praca@sekretyhandlu.pl z hasłem: FINANSE. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy.
Proszę o umieszczenie w CV klauzuli RODO
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 lutego 2020, 14:44

Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników. W chwili obecnej poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Specjalista/ka ds. Rozwoju Biznesu

Zakres obowiązków:
• pozyskiwanie nowych klientów
• przygotowywanie i przedstawianie oferty
• aktywne wyszukiwanie leadow
• umawianie spotkań
• projektowanie i przeprowadzanie kampanii informacyjnych/marketingowych
• negocjowanie warunków współpracy i finalizacja umów
• kreowanie sprzedaży i biznesu w oparciu o długoterminowe cele
• rozwój nowych rynków
• rozwijanie oraz utrzymywanie relacji z klientami
• analiza trendów na rynku pod kątem dopasowywania oferty do klientów i działań konkurencji

Od Kandydata/ki oczekujemy:
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z ludźmi
• nastawienia na współpracę, komunikatywności, zaangażowania, skrupulatności i sumienności
w wykonywaniu powierzonych zadań
• umiejętności planowania i dobrej organizacji pracy
• postawy proaktywnej oraz wychodzenia z inicjatywą
• dobrej znajomości języka angielskiego
• bardzo dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point)
• mile widziane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające
• wsparcie doświadczonej kadry managerskiej
• możliwość pracy zdalnej

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza aplikacyjnego, który jest tutaj:

https://ats.hrlink.pl/?sv=4_x_x_x_x_x_x&page_typ=4&module=aplikacja&page=kandydat&typ=dodajnew&fix=2736&id_ogloszenie=5551&id_reg=7979&szata=25&relurl=sm1&reg=
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzul:
• Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”
• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”
• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.

Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 773 589 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Gość
 

OSZUŚCI

Postautor: Gość » 1 lutego 2020, 14:52

Udowodnij oszuście że jesteś wiarygodny.
Tylko Urzędy Pracy,a ty wypierdalaj z forum.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 3 lutego 2020, 12:38

Fundacja Rozwoju Społeczności Lokalnej Progressio w Tworzyjankach (województwo łódzkie), poszukuje pracownika na stanowisko księgowej. Prosimy o kontakt osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Możliwość pracy zdalnej.

tel. 512 530 391
biuro@fundacjaprogressio.pl

Nasza strona internetowa: fundacjaprogressio.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 lutego 2020, 15:15

Profil stanowiska: Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny za: opracowywanie artykułów poradnikowych o różnorodnej tematyce, tworzenie opisów produktów, redagowanie tekstów na blogi internetowe, optymalizowanie tekstów pod wyszukiwarki internetowe, wsparcie sekcji content marketingu w projektach związanych z marketingiem treści, obsługę systemów zarządzania treścią (CMS WordPress).

Wymagania: Pasujesz idealnie do naszego zespołu, jeśli: posiadasz znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawnej polszczyzny, wykazujesz się dużą sprawnością w pisaniu, czyli posiadasz tzw. lekkie pióro, jesteś terminowy, samodzielny, kreatywny, potrafisz zorganizować własną pracę. Szczególnie docenimy: doświadczenie w pisaniu tekstów SEO na strony internetowe, obsługę CMS WordPress

Oferujemy: Oferujemy: Umowę o pracę, Pracę zdalną, Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków SEO copywritera, Szkolenia z zakresu SEO copywritingu i content marketingu, Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie Generali.

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 lutego 2020, 15:17

Profil stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Kontakt z potencjalnymi klientami, • Analiza potrzeb klienta oraz dopasowanie odpowiedniej usługi, • Praca w systemie CRM, • Tłumaczenie tekstów.

Wymagania: WYMAGANIA: • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 1 rok, • Znajomość języka niemieckiego w stopniu co najmniej C1, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Własny komputer, • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, • Zainteresowanie nowymi technologiami – mile widziane.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Pracę zdalną w formie umowy o pracę dla osoby niepełnosprawnej, • Pracę 7h dziennie, • Premie od sprzedaży, • Szkolenie wdrażające, • Możliwość rozwoju osobistego.

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez system www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 lutego 2020, 18:03

Profil stanowiska: Zakres obowiązków: • pozyskiwanie nowych klientów • przygotowywanie i przedstawianie oferty • aktywne wyszukiwanie leadow • umawianie spotkań • projektowanie i przeprowadzanie kampanii informacyjnych/marketingowych • negocjowanie warunków współpracy i finalizacja umów • kreowanie sprzedaży i biznesu w oparciu o długoterminowe cele • rozwój nowych rynków • rozwijanie oraz utrzymywanie relacji z klientami • analiza trendów na rynku pod kątem dopasowywania oferty do klientów i działań konkurencji

Wymagania: Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z ludźmi • nastawienia na współpracę, komunikatywności, zaangażowania, skrupulatności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań • umiejętności planowania i dobrej organizacji pracy • postawy proaktywnej oraz wychodzenia z inicjatywą • dobrej znajomości języka angielskiego • bardzo dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point) • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy: Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • szkolenie wprowadzające • wsparcie doświadczonej kadry managerskiej • możliwość pracy zdalnej

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 lutego 2020, 08:44

Poszukujemy analityka do tworzenia baz danych z doświadczeniem w pracy w branży samochodowej lub po prostu z pasją do samochodów. Praca zdalna :)
Kontakt kpydych@bponetowork.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 lutego 2020, 16:25

Profil stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Pomoc w rejestrowaniu, utrzymywaniu znaków towarowych, wzorów przemysłowych, • Sprawdzanie- wyszukiwanie nazw dla mebli

Wymagania: WYMAGANIA: • Zdany egzamin rzecznikowski, • Znajomość języka angielskiego, • Kandydat powinien posiadać programy mogące pozwolić na głębszą analizę znaków/wzorów, aniżeli programy powszechnie dostępne, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Własny komputer oraz telefon, • Dyspozycyjność, • Samodzielność w działaniu, • Chęć rozwoju.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Umowę o pracę, • Prace w warunkach domowych, • Pracę 7h dziennie na warunkach dostosowanych do osób niepełnosprawnych, • Elastyczne godziny pracy, • Dodatkowe 10 dni urlopu w przypadku orzeczenia o stopniu umiarkowanym lub znacznym, • Miłą atmosferę w pracy, • Możliwość rozwoju.

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 7 lutego 2020, 11:16

Profil stanowiska
rejestracja klientów gabinetów przez telefon oraz formularz kontaktowy oraz czynności z tym związane: zmiany terminu, potwierdzanie wizyt itp.,
kontakt ze specjalistami związany z pracą rejestracji,
czynności biurowe: m.in. sporządzanie dokumentów, zestawień,
nadzór nad stroną www oraz FB, aktywność w zakresie zmian na stronach, wprowadzania nowych informacji.
Wymagania
dobra organizacja pracy,
uprzejme usposobienie.
Oferujemy
Pracę na dłuższy okres czasu.
Pracę o charakterze rozwojowym.
Miejsce pracy
Praca ma charakter zdalny, może być wykonywana w miejscu zamieszkania pracownika.

Uwagi
Prosimy o przesyłanie CV oraz kilku słów o sobie (dyspozycyjność, motywacja do zmiany pracy lub podjęcia pracy) w wiadomości email, na adres: rekrutacja.cptm@gmail.com
Gość
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Słupca

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości