Dzisiaj jest wtorek 15 października 2019, imieniny: Jadwigi, Teresy, Zoriana WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (18076) SPORT FORUM FIRMY (5380) PRACA (39) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
16 / 15oC
Jutropogoda
16 / 12oC
Pojutrzepogoda
15 / 13oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Wypadek lotniczy w miejscowości Kobylata. Na miejs ... (2)Puchar Polski. SPS Konspol powalczy o wejście na p ... (0)

Problem z wysylaniem poczty w outlooku

Problem z wysylaniem poczty w outlooku

Postautor: UŻYTKOWNIK TVK_NET » 9 stycznia 2004, 11:45

Mieszkam na Zatorzu. Od niedawna moim providerem jest TVK_NET. Zawsze korzystałem z outlooka przy odbieraniu i wysyłaniu poczty. Ostatnio występują problemy. Jeśli próbuję wysłać pocztę przez outlooka występuje taki oto błąd: (podczas szukania hosta...)

Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'qbus lm pl', Serwer: 'smtp.konin.lm.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10054, Numer błędu: 0x800CCC0E

Dawniej błędu tego nie było !!!
Administrator portalu konin.lm.pl pisał mi że jest to związane z moim adresem IP. Napisali coś tam że z mojego IP trudno jest odczytać nazwę hosta i z takich adresów IP poczta nie może być wysyłana. Co ja mam robić ?!? Poratujcie mnie proszę.
Jeśli wysyłam pocztę ze strony to wysyłana jest prawidłowo... ale ja chcę korzystać z OUTLOOKA !!
Na pewno konta mam skonfigurowane poprawnie, jestem przecież informatykiem i wiem jak się to robi - banał :D

Jeszcze dodam że np. poczta z konta na WP.PL wysyłana jest prawidłowo z OUTLOOKA :) Ale większosc serwerow pocztowych (nie wszystkie) zgłasza błąd, taki jak przytoczyłem powyżej.
Czekam na rozsądne odpowiedzi :)
UŻYTKOWNIK TVK_NET
 

Postautor: salash » 30 grudnia 2004, 07:12

Ja mam to samo, nie pomoglo nawet preinstalowanie systemu. Obojetnie z jakiego konta by nie korzystac (o2, onet, yahoo) nie moge wysylac wiadomosci. Nic nie pomaga, obojetnie czy SSL jest aktywne czy nie.
salash
 

Postautor: bibiasta » 17 stycznia 2005, 13:16

ja też mam problemy z tym błędem 0x800ccc0e. co on oznacza? ja nie mogę ani wysłać poczty ani sama sobie przysłać, przychodzą mi tylko jakieś reklamy . do kogo mam się z tym zgłosić? pomocy!
bibiasta
 

Postautor: bibiasta » 17 stycznia 2005, 13:16

ja też mam problemy z tym błędem 0x800ccc0e. co on oznacza? ja nie mogę ani wysłać poczty ani sama sobie przysłać, przychodzą mi tylko jakieś reklamy . do kogo mam się z tym zgłosić? pomocy!
bibiasta
 

Postautor: seba » 1 sierpnia 2005, 21:37

na pewno skończył Ci się okres bezpłatny oprogramowania antywirusowego i ten program pozmieniał w outloku serwery poczty przychodzącej pop3 i wychodzącej smtp- skonfiguruj to na nowo i będzie działać
więcej informacji znalazłem pod linkiem:
http://home.pl/support/manual/email/faq
seba
 

Postautor: seba » 1 sierpnia 2005, 21:38

na pewno skończył Ci się okres bezpłatny oprogramowania antywirusowego i ten program pozmieniał w outloku serwery poczty przychodzącej pop3 i wychodzącej smtp- skonfiguruj to na nowo i będzie działać
więcej informacji znalazłem pod linkiem:
http://home.pl/support/manual/email/faq
seba
 

Postautor: jareczek » 9 października 2005, 18:11

Seba ty sie nie znasz się i nie zabieraj głosu ja w tym nie jestem mocny ele ten błąd nie wyskakuje w antywirusie bo większość jest darmowych antywirusów.Coś jest w systemie albo jakiś nieznany robal co przechodzi przez zabezpieczenia.
jareczek
 

Postautor: pmmisiek » 16 października 2005, 23:56

Witam.
Też mam ten problem i nie jest to żaden wirus, robak ani problem z antywirusem bo jak pojade do domu z laptopem to wysyła pocztę prawidłowo (z neostrady) a w miejscu pracy nie wysyła (operatorem jest sieć kablowa)
Pozdrawiam
pmmisiek
 

Postautor: kondi » 7 stycznia 2006, 12:02

Aby usunąć problem należy podać prawidłowy adres serwera poczty przychodzącej np. dla onet.poczty to: POP3.poczta.onet.pl, a dla poczty wychodzącej SMTP.poczta.onet.pl
kondi
 

Postautor: xxxx » 28 stycznia 2006, 11:16

nie chce mi sie sam wylanczac komputer,musze trzymac pare sekund na guziczek co mam zrobic plis
xxxx
 

Postautor: Ekspert » 30 stycznia 2006, 11:07

Masz stary komputer, zainstaliuj Win '98 (zakładam, że masz XP lub podobny) Albo zmień komputer...
Ekspert
 

Postautor: trigo » 17 lutego 2006, 17:32

Mam taki sam rodzaj błędu - nie wysyła mi siepoczta z żadnego konta!!!
Przy wejsciu w wiersz poleceń mam, że port 25 jest otwarty.
Nie wuidzię portu 110 - ale poczta przychodzi bez problemu.
Wlejam zawartosć z wiersza poleceń, ale co z tym pasztetem robić i co z niego wynika - nie wiem...

Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

D:\>netstat -an

Aktywne połączenia

Protokół Adres lokalny Obcy adres Stan
TCP 0.0.0.0:7 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:9 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:13 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:17 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:19 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:25 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:80 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:135 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:443 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:445 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1026 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1027 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1029 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1031 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1033 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1062 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1072 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1278 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1281 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:1801 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:2103 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:2105 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:2107 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:5000 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 0.0.0.0:5967 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 10.0.2.43:139 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
TCP 10.0.2.43:1062 193.17.41.53:443 USTANOWIONO
TCP 10.0.2.43:1072 217.17.41.93:8074 USTANOWIONO
TCP 10.0.2.43:1278 85.217.133.21:4571 USTANOWIONO
TCP 10.0.2.43:1281 193.17.41.21:80 OCZEKIWANIE_ZAMKN
TCP 10.0.2.43:12397 0.0.0.0:0 NASŁUCHIWANIE
UDP 0.0.0.0:7 *:*
UDP 0.0.0.0:9 *:*
UDP 0.0.0.0:13 *:*
UDP 0.0.0.0:17 *:*
UDP 0.0.0.0:19 *:*
UDP 0.0.0.0:135 *:*
UDP 0.0.0.0:161 *:*
UDP 0.0.0.0:445 *:*
UDP 0.0.0.0:500 *:*
UDP 0.0.0.0:1025 *:*
UDP 0.0.0.0:1028 *:*
UDP 0.0.0.0:1030 *:*
UDP 0.0.0.0:1032 *:*
UDP 0.0.0.0:1053 *:*
UDP 0.0.0.0:1060 *:*
UDP 0.0.0.0:1084 *:*
UDP 0.0.0.0:1085 *:*
UDP 0.0.0.0:1086 *:*
UDP 0.0.0.0:1087 *:*
UDP 0.0.0.0:3456 *:*
UDP 0.0.0.0:3527 *:*
UDP 0.0.0.0:5967 *:*
UDP 10.0.2.43:123 *:*
UDP 10.0.2.43:137 *:*
UDP 10.0.2.43:138 *:*
UDP 10.0.2.43:520 *:*
UDP 10.0.2.43:1054 *:*
UDP 10.0.2.43:1900 *:*
UDP 10.0.2.43:8913 *:*
UDP 127.0.0.1:123 *:*
UDP 127.0.0.1:1051 *:*
UDP 127.0.0.1:1066 *:*
UDP 127.0.0.1:1312 *:*
UDP 127.0.0.1:1634 *:*
UDP 127.0.0.1:1900 *:*
trigo
 

Postautor: grazyna » 18 lutego 2006, 14:50

Pomopcy!!!!
Nie wysyła mi sie poczta z żadnego konta!!!!

Mam komunikaty:

Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'mail.megapolis.pl', Serwer: 'mail.megapolis.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E

i to dotyczy wysyłki z KAŻDEGO konta!!!!
Kasowałam konta, zakłądałam na nowo- to samo.
Konta są uwierzytelnione.
Nim to sie stało, nic nie zmieniałam w outloku.
Wcześniej działał ok.

Co dziwniejsze - pocztę odbieram bez przeszkód, tylko nic wysłaćnie mogę!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
grazyna
 

Postautor: matess » 28 lutego 2006, 14:11

takze proszę o pomoc!!!!!
matess
 

Następna

Wróć do Inne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość