Dzisiaj jest czwartek 19 września 2019, imieniny: Januarego, Konstancji, Teodora WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (19673) SPORT FORUM FIRMY (5363) PRACA (62) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
13 / 8oC
Jutropogoda
15 / 11oC
Pojutrzepogoda
16 / 12oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Subregion koniński ma szansę stać się "Tygrysem Wi ... (4)Po miesiącu przerwy Medyk wraca do Konina. W sobot ... (0)

Jak zatrzymać przy sobie klienta?

Jak zatrzymać przy sobie klienta?

Postautor: kasia401 » 1 października 2015, 19:02

Jak zatrzymać przy sobie klienta? macie jakieś sprawdzone sposoby, aby klient po dokonaniu zakupu do Was wrócił?
kasia401
Nowy
 
Posty: 19
Rejestracja: 17 czerwca 2015, 22:09

Re: Jak zatrzymać przy sobie klienta?

Postautor: marcinwroblewski » 5 kwietnia 2016, 06:34

Ważne są różne rabaty, dodatki, warto klientowi zaproponować jakąś atrakcyjną ofertę na następne zakupy, np. w postaci jakiegoś bonu. A poza tym bardzo ważne jest, żeby okazywać zainteresowanie i traktować klienta indywidualnie.
marcinwroblewski
Nowy
 
Posty: 77
Rejestracja: 22 września 2014, 09:31

Re: Jak zatrzymać przy sobie klienta?

Postautor: gość » 24 kwietnia 2016, 22:35

marcinwroblewski pisze:Ważne są różne rabaty, dodatki, warto klientowi zaproponować jakąś atrakcyjną ofertę na następne zakupy, np. w postaci jakiegoś bonu. A poza tym bardzo ważne jest, żeby okazywać zainteresowanie i traktować klienta indywidualnie.

...jednym słowem: chodzi o to, żeby lizać komuś d..ę
gość
 

Re: Jak zatrzymać przy sobie klienta?

Postautor: noclegisudety » 8 września 2016, 09:57

To chyba kwestia solidności i ogólnego zrozumienia. Klient, który wie, że może nam zaufać zostanie z nami.
http://www.misiowka.com/
noclegisudety
Nowy
 
Posty: 1
Rejestracja: 8 września 2016, 09:54


Wróć do Inne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości