Dzisiaj jest sobota 4 lipca 2020, imieniny: Malwiny, Izabeli, Aureliana WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (17982) SPORT FORUM FIRMY (5503) PRACA (32) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
19 / 17oC
Jutropogoda
21 / 18oC
Pojutrzepogoda
22 / 13oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Konin. Parafia św. Maksymiliana Kolbe ma nowego pr ... (0)Licheń. Koncerty organowe w letnie niedziele o 14. ... (1)

Dziewczyny interesujące się fantasy!

Dziewczyny interesujące się fantasy!

Postautor: Vermin » 18 kwietnia 2004, 08:34

Ej ludzie ile znacie dziewczyn interesujących się fantasy? Może jakieś oknkretne? A do dziewczyn: Jeżeli interesujecie się fantasy wpisujcie sie !!
Vermin
 

Postautor: Norogh » 21 kwietnia 2004, 13:29

Osobiście nie znam zadnych "oknkretnych" dziewczyn interesujących się fantasy ale myślę iz takich nie ma, a jeśli są to się ukrywają, poza tym to nie znasz się na dziewczynach
Norogh
 

Postautor: MAJKA » 28 kwietnia 2004, 09:34

witam jestem taką właśnie dziewczyną i ubustwiam wszelkie książki z tej dziedziny i znam wiele dziewczyn które się tym interesują, więc możemy sobie porozmawiać. czekam na odp.
MAJKA
 

Postautor: MAJKA » 6 maja 2004, 13:38

chcesz żeby się wpisywały dziewczyny interesujace sie fantazy ale nie odpowiadasz na zgłoszenia to nie ładnie z twojej strony
MAJKA
 

Postautor: MAJKA » 19 maja 2004, 09:34

oczywiście wybaczam ci to ale nie wiem czy będę mogła napisać bo nie mam swojego maila ale postaram ci wysłać od kumpeli. Także do następnego razu pozdrawiam i kończe pa
MAJKA
 

Postautor: MAJKA » 19 maja 2004, 13:27

to oki postaram ci wysłać ale powtarzam nic nie obiecuję i chętnie bym z tobą porozmawiała ale nie na forum byśmy się wymienili naszą wiedzą
MAJKA
 

Postautor: hahaha » 19 maja 2004, 22:08

a Wam chodzi zapewne o te fantasy erotyczne ? czyli te s/m,markiz,bizarre. Och Wy swintuszki ;)
hahaha
 

Postautor: Vermin » 20 maja 2004, 13:46

Ty się nadajesz.... Mówimy o normalnym fantasy....
Vermin
 

Postautor: MAJKA » 26 maja 2004, 12:53

miałam ci napisać maila wiem ale niestety nie mam skąd . Ta kumpela co miałam od niej wysłać niestety wyjechała ale niedługo będę miała swojego maila i wyślę ze swojego bądź cierpliwy i na pewno w końcu go dostaniesz .Pozdrawiam gorąco.
MAJKA
 

Postautor: luel » 1 czerwca 2004, 21:24

szczerze mówiąc wydaje mi sie że dziweczyn interesujacych sie fantasy i RPG'ami trzeba szukać gdzie indziej niz na forum konińskim.... watpię czy którakolwiek z nich wie że jest tu jakiś interesujący temat..... bo ja do niedawna nie wiedziałam, tyle tylko że weszłam na forum przez przypadek i mi sie temat rzucił w oczy...... więc rzyczę udanych poszukiwań
luel
 

Postautor: Yennefer » 12 września 2004, 14:45

Ja sie interesuję fantastyką. Co prawda od niedawna, ale jestem wprost zawchwycona Sapkowskim! A Wiedźminem to już w ogóle... Nie lubię Tolkiena, nie wiem czemu....
Yennefer
 

Postautor: Satyricon » 3 grudnia 2004, 11:20

dlaczego wiążecie fantasy wyłącznie z książkami, gdzie filmy, gry, muzyka,
Satyricon
 

Postautor: Evil Council member 1 » 3 grudnia 2004, 11:21

racja - wszyscy stali się nagle wielkimi znawcami tematu po przeczytaniu władcy pierścieni
Evil Council member 1
 

Postautor: Satyricon » 3 grudnia 2004, 11:23

taaa i obejrzeniu wiedźmaka


dziwne, że przed ekranizacją trylogii tolkiena
ludzi znających jego twórczość tżeba było ze świecą szukać - ignoranci
Satyricon
 

Postautor: JAvAL » 8 stycznia 2005, 20:00

Pewno dlatego że wcześniej mało kto o nim słyszał:) no jeszcze gdyby jego ksiązki wyszły jakoś tak niedawno(tzn kilka lat temu) ale są starsze i ludziom przeszło(lub woqle sie niezaczeło bo fantastyka jakaś popularna niebyła ) wiec ludze zaczeli czytać to i sie zachwycać po obejrzeniu (o ile ktoś przeczytał)
Mi tam osobiście zabardzo się to niepodoba, ale wiedzmin i sapkowski jak najbardzej(a filmu nieoglądałem wogule) no a co do RPG (tych zwykłych) itp to tesh są niezłe(te w realu o wiele leprze niż na kompa jak ktoś nieprubował to polecam;)
JAvAL
 

Następna

Wróć do Sci-fi / Fantasy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość