Dzisiaj jest środa 20 listopada 2019, imieniny: Anatola, Rafała, Edmunda WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (19799) SPORT FORUM FIRMY (5416) PRACA (39) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
9 / 10oC
Jutropogoda
10 / 9oC
Pojutrzepogoda
8 / 3oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Konin. Parking przy ul. Przemysłowej będzie jutro ... (0)Nowa miotła nie pomogła. Górnik po jesieni w stref ... (0)

uwaga

Re: uwaga

Postautor: Gość » 12 września 2019, 06:52

Poszukujemy osoby do pisania artykułów, notek i wpisów social media.

Praca zdalna

Od kandydatów oczekujemy:

umiejętności organizacji czasu pracy
samodzielności
dokładności
doświadczenia
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV, mailowo na adres: ungc@ungc.org.pl wraz z opisem umiejętności, dyspozycyjnością i oczekiwaniami finansowymi.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wraz z dokumentami, o których mowa wyżej, należy przesłać czytelnie podpisane oświadczenie następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w CV dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz.883 z dnia 21 sierpnia 1997).
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 2 października 2019, 14:24

Zakład Pracy Chronionej firma z długoletnim doświadczeniem w świadczeniu usług ochrony i utrzymania czystosci poszukuje osoby na stanowisko Asystent handlowca - praca zdalna.
Zakres obowiązków:
- wyszukiwanie firm zainteresowanych usługami naszej firmy (ochrona, produkcja, utrzymanie czystości)
- tworzenie bezy danych
- telefoniczne umawianie spotkań naszych handlowców z przedstawicielami firm
- zarządzanie kalendarzem
Czego oczekujemy:
- doświadczenia w pracy zdalnej zwiazanego z wyszukiwaniem informacji oraz umawianiem spotkań
- dobrej dykcji
- łatwości wypowiadania się i nawiązywania kontaktów
- skrupulatności i dokładności
- umiejętności zarządzania kalendarzem spotkań
- mile widziane osoby ze stopniem znacznym
Wynagrodzenie do ustalenia.

Zdobyte doświadczenie i umiejętności będą weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod nymerem telefonu: 723 700 420
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 października 2019, 10:03

Fundacja Pro Kolej poszukuje osoby do współpracy przy prowadzeniu fanpage’ów w mediach społecznościowych.

Kim jesteśmy:

Fundacja Pro Kolej - organizacja pozarządowa, reprezentująca sektor kolejowy w Polsce. Jest platformą współpracy firm, administracji, pasażerów
i użytkowników kolei. W swoich pracach korzysta z doświadczenia analityków i praktyków oraz potencjału Rady Naukowej i Rady Fundacji złożonej
z menedżerów dużych, często międzynarodowych firm kolejowych.

Aktywna na wielu płaszczyznach – od szerokiej debaty o przyszłości transportu, poprzez monitoring zmian prawa kolejowego, aż po prace nad szczegółowymi rozwiązaniami technicznymi.

Zakres obowiązków:

· planowanie i organizowanie kampanii w mediach społecznościowych (FB),

· przygotowywanie postów na FB,

· tworzenie materiałów promocyjnych.

Dodatkowe oczekiwania:

· doświadczenie w prowadzeniu fanpage’ów w mediach społecznościowych
i w działaniach promocyjnych,

· duża samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,

· mile widziane zainteresowanie tematyką transportu, w szczególności kolejowego,

· mile widziane osoby studiujące/uczące się.

Oferujemy:

· umowę zlecenie (staż),

· współpracę zdalną,

· elastyczne warunki współpracy,

· praca dodatkowa, możliwość łączenia z innymi obowiązkami kandydata,

· możliwość poszerzania wiedzy i pracy z ekspertami.

W dalszej perspektywie możliwość współpracy na stanowisku specjalisty ds. PR.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres *k.pietrak@prokolej.org* w terminie do 16.09.2019 r.

Aplikując zgadzasz się na przetwarzanie przez Fundację Pro Kolej z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 47/49 swoich danych osobowych zawartych w załączonej aplikacji oraz dalszej korespondencji zainicjowanej jej przesłaniem. Zgody udzielasz w celu umożliwienia Fundacji Pro Kolej przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko związane z prowadzeniem fanpage’ów w mediach społecznościowych.

Aplikując przyjmujesz do wiadomości, że:

Fundacja Pro Kolej będzie przetwarzać Twoje dane osobowe, przekazane przez Ciebie w zakresie wskazanym w załączonej aplikacji, wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko na stanowisko związane z prowadzeniem fanpage’ów w mediach społecznościowych,

administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Pro Kolej z siedzibą przy ul. Wspólnej 47/49 w Warszawie; kontakt ado@prokolej.org ,

przysługuje Ci prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

Fundacja Pro Kolej będzie przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ofercie stanowisko; z chwilą wyłonienia kandydata i zakończenia procesu rekrutacji Twoje dane osobowe zostaną usunięte; aplikacje nie zawierające klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych będą usuwane;

przysługuje Ci prawo żądania wglądu do swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia oraz przenoszenia danych;

przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

Twoje dane osobowe nie są wykorzystywane do profilowania, ani innego podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 października 2019, 10:59

Pilnie poszukujemy!
Konsultantów do telefonicznej obsługi klienta B2B w modelu zdalnym.
Wymagania:
- umiejętność sprzedaży telefonicznej,
-dobra znajomość obsługi komputera,
- łatwość w budowaniu pozytywnej relacji z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- mile widziane doświadczenie w serwisie IT,
- stałe, dobre łącze z Internetem.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznym zespole, - atrakcyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i rozwój.
Obowiązki:
- umawianie spotkań handlowych dla managerów wyższego szczebla, umawianie konsultacji telefonicznych ze specjalistami, oferowanie szkoleń, ankietowanie, badanie satysfakcji klienta, - profesjonalna obsługa klienta,
- nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami,
- budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy,
- pozyskiwanie nowych klientów, - kształtowaniem pozytywnego wizerunku firmy.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres kariera@innothink.com.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 16 października 2019, 13:33

Twój przyszły Pracodawca, wie, że podstawą sukcesu są ludzie. Ich praca, kreatywność, solidność i inspiracje w połączeniu z nowymi dostępnymi rozwiązaniami techniki pomagają zrealizować najśmielsze oczekiwania klientów. W związku z rozbudową platformy internetowej szukamy osoby do pracy zdalnej, która wypełni obowiązki na stanowisku:

Grafik ze znajomością programu Lightroom - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

Podstawowe obowiązki:
• obróbka zdjęć w programie Lightroom,
• realizacja projektów graficznych zgodnie z kalendarzem marketingowym.

Wymagania:
• znajomość programu graficznego Lightroom- warunek konieczny,
• skrupulatność, precyzyjność, szukamy osoby, która lubi pracę z typografią,
• komunikatywność i otwartość.

Oferujemy:
• pracę w dynamicznym zespole ludzi,
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• praca w trybie zdalnym od pon. do pt.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawc
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 października 2019, 13:34

Agencja Zatrudnienia dla osób
z niepełnosprawnością SOD-Janiszewski
w ramach projektu „TASMAN by SOD” skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością,
poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. marketingu i mediów społecznościowych
Tryb Pracy: Zdalna
Do Twoich zadań będzie należało m.in:
moderowanie treści w mediach społecznościowych;
moderowanie treści na stronie internetowej;
pisanie artykułów;
prowadzenie kampanii reklamowych;
analiza efektywności prowadzonych działań.
Oferujemy:
umowę o pracę / cały etat;
pracę pełną wyzwań;
wynagrodzenie na okres próbny: 2250 zł brutto.
Jeśli:
jesteś osobą kreatywną;
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku;
potrafisz prowadzić kampanie w systemie Google Ads oraz Facebook;
znasz pakiet MS Office (Word, Excel);
obsługujesz programy graficzne;
znasz się na pozycjonowaniu stron;
potrafisz zorganizować sobie pracę.
Wyślij swoją aplikację z dopiskiem „Specjalista ds. marketingi i ms” pod tasman@sod-janiszewski.pl, dzwoń pod 663 663 889, 661 661 275.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę.

W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
TAK/NIE
oraz
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
TAK/NIE
Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265)
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 30 października 2019, 18:31

EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego (nr.20349).
Dla naszego klienta poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Konsultant Call Center ds. umawiania spotkań (praca zdalna)

Zadania:
- Kontakt z osobami potencjalnie zainteresowanymi montażem fotowoltaiki w swoich domach i firmach
- Przedstawienie oferty, przeprowadzenie wywiadu wstępnego,
- Umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym w celu przedstawienia oferty,
- Bieżący kontakt z przedstawicielem firmy.

Oczekujemy:
-Orzeczenia o niepełnosprawności
- Łatwości w prowadzeniu rozmów telefonicznych, dobrej dykcji, komunikatywności,
- Dobrego zorganizowania pracy, samodzielności,
- Umiejętności obsługi komputera,
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy telefonicznej obsłudze klienta, bądź przy pracy z klientem.

Oferujemy:
- Pracę zdalną,
- Szkolenie,
- Telefon służbowy,
- Podstawowe wynagrodzenie+ premie uznaniowe.

Aplikacje prosimy składać poprzez formularz:
http://www.praca.evosolutions.com.pl/?CC


Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 listopada 2019, 08:17

EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego
(nr 20349).
Dla naszego klienta poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Asystent ds. prawnych/ praca zdalna

Zakres obowiązków:
-Przygotowywanie informacji prawnych,
-Przygotowywanie wypowiedzeń, umów, pism,
- Wyszukiwanie zmian w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych.

Oczekujemy:
-Wykształcenie wyższe (prawo),
-Mile widziane doświadczenie,
-Znajomości orzecznictwa, aktów wykonawczych do ustaw,
- Znajomości systemów informacji prawnej,
-Orzeczenia o niepełnosprawności.

Oferujemy
-Umowę o pracę,
-Zadaniowy czas pracy,
-Podstawę+ premię uznaniową,
-Pracę zdalną.

Aplikuj przez formularz na stronie internetowej: http://www.praca.evosolutions.com.pl/?asystentprawny

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 8 listopada 2019, 07:30

W związku z rozwojem zespołu zdalnych rekruterów poszukujemy nowych osób, które będą wsparciem dla działu HR jednego z naszych stałych Klientów. Jesteś ambitną i chętną do pracy osobą, która lubi kontakt z ludźmi?

Poszukujemy kandydata na stanowisko:

Rekruter - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Podstawowe obowiązki:
• kierowaniem odziałem firmy,
• negocjowanie warunków i umów handlowych,
• rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
• nadzorowanie prac oraz organizowanie szkoleń,
• dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
• pozyskiwanie nowych kontrahentów,
• sporządzanie raportów, analiz oraz zestawień dotyczących funkcjonowania oddziału,
• realizacja celów sprzedażowych, jak również nadzór nad powierzonymi zadaniami,
• współpraca z Klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami i odbiorcami,

Wymagania:
• wykształcenie co najmniej średnie,
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
• mile widziane poprzednie doświadczenia w charakterze kierownika oddziału,
• mile widziana znajomość programu sprzedażowego WF Mag,
• odpowiedzialność, komunikatywność,
• zaangażowanie w wypełnianiu powierzonych obowiązków,
• skrupulatność i i umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku.

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• możliwość rozwoju i pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• praca od pon. - pt. w godz. 08:00-15:00, wynagrodzenie 4000-4500 brutto.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 listopada 2019, 09:37

Profil stanowiska: OFERUJEMY: • Umowę o pracę na 1 miesiąc próbny, • Po okresie próbnym umowę na 6 miesięcy, • Pracę zdalną z gronem pozytywnych ludzi, • Pracę w domu 7h dziennie, w godzinach między 7.00 a 21.00, • Pracę dla osoby niepełnosprawnej.

Wymagania: WYMAGANIA: • Minimum rok doświadczenia na analogicznym stanowisku, • Portfolio z własnymi pracami, • Bardzo dobra znajomość Microsoft Power Point, • Dobra znajomość Photoshop, • Dobra znajomość Adobe Ilustrator, • Wyczucie i estetyka, • Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, • Gotowość do nauki i chęć rozwoju oraz zdobywania nowych doświadczeń, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Komputer minimum 4 GB pamięci RAM, Procesor 2 GHz.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Umowę o pracę na 1 miesiąc próbny, • Po okresie próbnym umowę na 6 miesięcy, • Pracę zdalną z gronem pozytywnych ludzi, • Pracę w domu 7h dziennie, w godzinach między 7.00 a 21.00, • Pracę dla osoby niepełnosprawnej.

Miejsce pracy: Cała Polska

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com po wcześniejszym zarejestrowaniu się
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 listopada 2019, 09:38

Profil stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Sprawdzanie poprawności dokumentów, • Sprawdzanie danych w systemie, • Rejestracja danych w systemie na bazie skanów.

Wymagania: WYMAGANIA: • Doświadczenie w pracy z dokumentami, • Umiejętność pracy w systemie VIA TMS będzie dodatkowym atutem, • Znajomość pakietu Office, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Własny komputer, • Własny skaner, • Samodzielność.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Pracę dla osoby niepełnosprawnej, • Szkolenie z zakresu RODO, • Szkolenie BHP, • Miłą atmosferę w pracy.

Miejsce pracy: Cała Polska

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 12 listopada 2019, 12:41

Agencja Zatrudnienia dla osób
z niepełnosprawnością SOD-Janiszewski
w ramach projektu „TASMAN by SOD” skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością,
poszukuje pracownika na stanowisko Pracownik działu obsługi klienta

Tryb Pracy: zdalna

Do Twoich zadań będzie należało m.in:
telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami;
realizacja planów dotyczących ilości umówionych spotkań;
budowanie i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi oraz nowymi Klientami;
przeprowadzanie wywiadów telefonicznych;
weryfikacja zgód w systemie;
rzetelne i dokładne uzupełnianie oraz weryfikowanie danych w systemach;
współpraca i wsparcie Działu Sprzedaży;
dbanie o dobry wizerunek Firmy;
raportowanie.
Oferujemy:
umowę o pracę / cały etat;
pracę pełną wyzwań;
wynagrodzenie: najniższa krajowa – 3-miesięczny okres próbny.
Jeśli:
jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną w działaniu, nastawioną na efekt oraz komunikatywną;
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku;
znasz pakiet MS Office (Word, Excel);
potrafisz zorganizować sobie pracę.
Wyślij swoją aplikację z dopiskiem „Pracownik działu obsługi klienta” pod tasman@sod-janiszewski.pl, dzwoń pod 661 661 275.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę.

W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
TAK/NIE
oraz
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
TAK/NIE
Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265)
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 14 listopada 2019, 18:03

Profil stanowiska: Agencja Zatrudnienia dla osób z niepełnosprawnością SOD-Janiszewski w ramach projektu „TASMAN by SOD” skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością, poszukuje pracownika na stanowisko Pracownik działu obsługi klienta Tryb Pracy: zdalna

Wymagania: Do Twoich zadań będzie należało m.in: - telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami; - realizacja planów dotyczących ilości umówionych spotkań; - budowanie i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi oraz nowymi Klientami; - przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; - weryfikacja zgód w systemie; - rzetelne i dokładne uzupełnianie oraz weryfikowanie danych w systemach; - współpraca i wsparcie Działu Sprzedaży; - dbanie o dobry wizerunek Firmy; - raportowanie. Jeśli: - jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną w działaniu, nastawioną na efekt oraz - komunikatywną; - posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku; - znasz pakiet MS Office (Word, Excel); - potrafisz zorganizować sobie pracę.

Oferujemy: Oferujemy: - umowę o pracę / cały etat; - pracę pełną wyzwań; - wynagrodzenie: najniższa krajowa – 3-miesięczny okres próbny.

Miejsce pracy: Zdalnie

Uwagi: Wyślij swoją aplikację z dopiskiem „Pracownik działu obsługi klienta” pod tasman@sod-janiszewski.pl, dzwoń pod 661 661 275. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę. W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), TAK/NIE oraz Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). TAK/NIE Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265)
Gość
 

Poprzednia

Wróć do Praca w regionie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości