Dzisiaj jest czwartek 22 kwietnia 2021, imieniny: Leona, Kai, Heliodora WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (17682) SPORT FORUM FIRMY (5597) PRACA (58) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
8 / 3oC
Jutropogoda
8 / 1oC
Pojutrzepogoda
9 / 2oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Wystawa oryginalnych prac Marca Chagalla w Muzeum ... (0)Wierzbinek.Konkurs na wiosenne inspiracje z książk ... (0)

uwaga

Re: uwaga

Postautor: Gość » 14 stycznia 2020, 19:55

Firma HELPIK poszukuje na staż, z późniejszą możliwością zatrudnienia, osoby niepełnosprawnej.
Osoba na stażu będzie odpowiedzialna za zarządzanie administrowanie stroną sklepu internetowego
www.helpik24.pl, www.comiesieczni.pl, www.sum-it.pl
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
*Bieżąca administracja stroną internetową, aktualizacja oferty sklepowej (dodawanie i edycja produktów)
*Współpraca z pozostałymi działami firmy
WYMAGANIA:
*Orzeczenie o niepełnosprawności
*Znajomość oprogramowania MS Office
*Umiejętność pracy w zespole
CO OFERUJEMY:
*Możliwości rozwoju: zapoznasz się z platformami z branży e-commerce i zdobędziesz praktyczne umiejętności działania na portalach m.in. Prestashop i Baselinker
*Pracę w środowisku przyjaznym dla osób niepełnosprawnych
*Stabilne zatrudnienie po pomyślnym odbyciu stażu
Osoby spełniające powyższe wymagania zachęcane są do aplikowania na adres @
aleksandra.kwiatek@helpik24.pl
Prosimy w tytule wiadomości pisać „ADMINISTRATOR STRONY WWW”.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 21 stycznia 2020, 16:56

PRACA ZDALNA NA STAŁE - biurowa dla osób pełno i niepełnosprawnych. Osoba zostanie gruntownie przeszkolona w zakresie obsługi Allegro i platformy do obsługi zamówień.

Nie oczekujemy specjalnych umiejętności. Wszystkiego Cię nauczymy. Szukamy kogoś, to będzie chciał pracować z nami na stałe.

„Praca w firmie, która jest liderem na rynku e-learningu eCommerce w PL a właśnie wdraża unikalny projekt i cały czas prowadzi handel w Internecie”.

Dobra ortografia i interpunkcja bardzo wskazana. Skrupulatność, dokładność i sumienność w cenie.

„Zależy nam na kimś, kto doceni swobodę, jaką oferujemy - możliwość pracy w domu, przy swoim komputerze, w umówionych godzinach pracy. Szukamy kogoś, kto będzie sumiennie wykonywał obowiązki i kogo nie trzeba będzie nadmiernie kontrolować. Umówimy się na konkretne zadania i będziemy oczekiwali zrobionej pracy na super poziomie”

„Bardzo duże możliwości rozwoju. Szukamy tak naprawdę kogoś, kto zostanie specjalistą lub menedżerem ds. sprzedaży w całej grupie firm”.

Oferowane początkowe wynagrodzenie: 3.000-4000 PLN netto (b2b), 3.500-4500 PLN brutto na umowę o pracę

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres praca@sekretyhandlu.pl. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy.

Proszę o umieszczenie w CV klauzuli RODO
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 21 stycznia 2020, 17:53

Media Assistant (praca zdalna) - kwestionariusz
adCookie to jedna z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce. Najlepsza agencja wg ocen klientów (w raporcie Media & Marketing Polska) 3 lata z rzędu. Laureat nagrody głównej Golden Arrow i Google Partner Premier.

Poszukujemy osoby do wsparcia w zakresie:
- Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych kampanii online
- wprowadzania treści do serwisów www, obsługa CMS
- asysty w projektach SEO (np. analizy linków), Social Media (np. audyt konkurencji), Content Marketingowych (np. wyszukiwania miejsc do publikacji treści).

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Biegłość w obsłudze komputera / aplikacji internetowych
- Skrupulatność i dokładność
- Samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań

Co oferujemy?
- wstępne szkolenie z zakresu mediów online
- wstępne szkolenie z zakresu analityki online
- rozliczenie w oparciu o przepracowane godziny / docelowo realizację konkretnych zadań
- wynagrodzenie dostosowane do poziomu doświadczenia i efektywności wykonywanych zadań (ustalane indywidualnie)

Jakie są etapy rekrutacji?
I etap - ankieta
II etap - zadanie rekrutacyjne oraz rozmowa.


Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy do wypełnienia Ankiety :)

*Wypełniając kwestionariusz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez ADC GROUP SP. Z O. O. SP. K. KRS: 0000605858, NIP: 8971820856, REGON: 363898511,ul. Ruska 37/38, 50-079 Wrocław w celu prowadzenia rekrutacji".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

www.adcookie.pl
rekrutacja@adcookie.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 22 stycznia 2020, 10:11

Nasz Klient jest wiodącym ogólnopolskim dystrybutorem materiałów budowlanych i największym krajowym sprzedawcą farb i lakierów. Działa poprzez sieć hurtowni w największych miastach na terenie całego kraju. Obszar działań jest ciekawy i daje duże pole do popisu. Rozpocznij karierę w nowym miejscu, z nowymi pomysłami.

Szukamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:
Specjalista w dziale e-commerce - praca zdalna

Podstawowe obowiązki:
Pisanie i redagowanie artykułów o zróżnicowanej tematyce
Wprowadzanie produktów na strony sklepu internetowego
Kategoryzacja i uzupełnianie informacji technicznych o produktach
Tworzenie krótkich opisów produktów, marek
Tworzenie / zlecanie treści do bloga
Bieżąca aktualizacja i porządkowanie istniejących treści
Tworzenie koncepcji i współudział w realizacji mailingów
Obsługa konta Instagram i FB
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku związanym z redagowaniem tekstów, np.
Redaktor, copywriter, specjalista ds. PR, bloger
Lekkie pióro- łatwość formułowania treści
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Własny komputer z dostępem do internetu w miejscu zamieszkania
Pełna samodzielność i umiejętność organizacji pracy
Sumienność
Oferujemy:
umowę o pracę, wynagrodzenie: 3000-3200 brutto
praca jednozmianowa

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 stycznia 2020, 15:55

Nasz Klient jest wiodącym dostawcą odzieży korporacyjnej, promocyjnej i sportowej w Europie. Produkuje, ozdabia i dystrybuuje szeroką gamę odzieży, w tym koszulki, bluzy, polary, polary, a także kurtki, torby i czapki baseballowe. Jako producent Firma zdobyła więcej nagród za jakość druku i haftu niż jakakolwiek inna europejska firma odzieżowa.

Szukamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:
Asystent ds. wsparcia procesu sprzedaży – praca zdalna

Wykaz obowiązków:

Bazy danych (obecny CRM – weryfikacja telefoniczna):
• aktualizacja danych adresowych i kontaktowych firma w bazie CRM,
• aktualizacja branż firm,
• aktualizacja potencjałów klientów (dane dot. obrotu, zapotrzebowania na gadżety),
• uzupełnianie źródeł pozyskiwania klientów (kontakt z AM),
• poszerzenie aktualnej bazy danych – szukanie darmowych lub płatnych baz danych,

Wsparcie analityczne:
• tworzenie m.in. raz na kwartał raportów i zestawień sprzedażowych na podstawie danych
w systemie,
• tworzenie listy do bieżącej pracy AM, np. klienci którzy zamówili w zeszłym roku o tym samym czasie,
• dodatkowe zestawienie zgłoszone na Managera działu,
• identyfikacja słabo wykorzystywanych klientów,
• identyfikacja klientów z malejącą sprzedażą,
• mała sprzedaż vs. duży potencjał,
• raport nowych klientów,
• analiza miesięcznej aktywności AM, (telefony, spotkania, realizacja budżetu, konwersja),
• analiza obecnych klientów pod kątem Corporate programs,
• tworzenie listy potencjalnych klientów pod CP w Excel spoza bazy CRM,

Wsparcie marketingowe:
• kalendarz marketingowy (kalendarz targów+lista wystawców, imprez biegowych, eventy, itd.
• segmentacja klientów do przygotowania mailingów pod kątem branż, potencjału, itd.

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
• obsługa komputera, programy Word, Excel,
• mile widziana znajomość języka angielskiego,
• kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
• zdolności analityczne, skrupulatność,
• bardzo dobra organizacja pracy, pro aktywność,

Oferujemy:
• umowę o pracę, wynagrodzenie: 2600-2800 brutto,
• benefity pozapłacowe: do wyboru opieka medyczna LuxMed lub program MyBenefit,

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 stycznia 2020, 16:20

Oszuści
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 24 stycznia 2020, 16:22

Oszuści
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 stycznia 2020, 16:56

Artefakt.pl - wiodąca agencja marketingu internetowego zatrudni osobę na stanowisku:
SEO Copywriter (praca zdalna)
Poszukujemy osób do pisania tekstów w języku polskim.

Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny za:
· opracowywanie artykułów poradnikowych o różnorodnej tematyce,
· tworzenie opisów produktów,
· redagowanie tekstów na blogi internetowe,
· optymalizowanie tekstów pod wyszukiwarki internetowe,
· wsparcie sekcji content marketingu w projektach związanych z marketingiem treści,
· obsługę systemów zarządzania treścią (CMS WordPress).

Pasujesz idealnie do naszego zespołu, jeśli:
· posiadasz znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawnej polszczyzny,
· wykazujesz się dużą sprawnością w pisaniu, czyli posiadasz tzw. lekkie pióro,
· jesteś terminowy, samodzielny, kreatywny,
· potrafisz zorganizować własną pracę.

Szczególnie docenimy:
· doświadczenie w pisaniu tekstów SEO na strony internetowe,
· obsługę CMS WordPress
jeśli jednak nie posiadasz wiedzy z zakresu SEO i nie obsługiwałeś strony internetowej, nauczymy Cię tego.

Oferujemy:
· Umowę o pracę,
· Pracę zdalną,
· Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków SEO copywritera,
· Szkolenia z zakresu SEO copywritingu i content marketingu,
· Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie Generali.

W przypadku zainteresowania ofertą proszę o podesłanie CV na adres joanna.bagrij@artefakt.pl.

Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonej przez Artefakt Sp. z o. o. Sp.k. na jej potrzeby oraz oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej pod adresem: https://www.artefakt.pl/klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 27 stycznia 2020, 17:47

PRACA ZDALNA NA STAŁE - biurowa dla osób pełno i niepełnosprawnych.
Księgowa/y lub osoba dobra w obliczeniach, która chce nabyć umiejętności księgowego. Możemy wesprzeć i przeszkolić.
Nie oczekujemy specjalnych umiejętności. Wszystkiego Cię nauczymy. Szukamy kogoś, to będzie chciał pracować z nami na stałe.
„Praca w firmie, która jest liderem na rynku e-learningu eCommerce w PL a właśnie wdraża unikalny projekt i cały czas prowadzi handel w Internecie”.
Skrupulatność, dokładność i sumienność w cenie.
„Zależy nam na kimś, kto doceni swobodę, jaką oferujemy - możliwość pracy w domu, przy swoim komputerze, w umówionych godzinach pracy. Szukamy kogoś, kto będzie sumiennie wykonywał obowiązki i kogo nie trzeba będzie nadmiernie kontrolować. Umówimy się na konkretne zadania i będziemy oczekiwali zrobionej pracy na super poziomie”
Oferowane początkowe wynagrodzenie: 3.500 PLN brutto na umowę o pracę
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres praca@sekretyhandlu.pl z hasłem: FINANSE. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy.
Proszę o umieszczenie w CV klauzuli RODO
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 3 lutego 2020, 13:39

Fundacja Rozwoju Społeczności Lokalnej Progressio w Tworzyjankach (województwo łódzkie), poszukuje pracownika na stanowisko księgowej. Prosimy o kontakt osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Możliwość pracy zdalnej.

tel. 512 530 391
biuro@fundacjaprogressio.pl

Nasza strona internetowa: fundacjaprogressio.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 lutego 2020, 16:15

Profil stanowiska: Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny za: opracowywanie artykułów poradnikowych o różnorodnej tematyce, tworzenie opisów produktów, redagowanie tekstów na blogi internetowe, optymalizowanie tekstów pod wyszukiwarki internetowe, wsparcie sekcji content marketingu w projektach związanych z marketingiem treści, obsługę systemów zarządzania treścią (CMS WordPress).

Wymagania: Pasujesz idealnie do naszego zespołu, jeśli: posiadasz znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawnej polszczyzny, wykazujesz się dużą sprawnością w pisaniu, czyli posiadasz tzw. lekkie pióro, jesteś terminowy, samodzielny, kreatywny, potrafisz zorganizować własną pracę. Szczególnie docenimy: doświadczenie w pisaniu tekstów SEO na strony internetowe, obsługę CMS WordPress

Oferujemy: Oferujemy: Umowę o pracę, Pracę zdalną, Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków SEO copywritera, Szkolenia z zakresu SEO copywritingu i content marketingu, Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie Generali.

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 lutego 2020, 16:16

Profil stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Kontakt z potencjalnymi klientami, • Analiza potrzeb klienta oraz dopasowanie odpowiedniej usługi, • Praca w systemie CRM, • Tłumaczenie tekstów.

Wymagania: WYMAGANIA: • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 1 rok, • Znajomość języka niemieckiego w stopniu co najmniej C1, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Własny komputer, • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, • Zainteresowanie nowymi technologiami – mile widziane.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Pracę zdalną w formie umowy o pracę dla osoby niepełnosprawnej, • Pracę 7h dziennie, • Premie od sprzedaży, • Szkolenie wdrażające, • Możliwość rozwoju osobistego.

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez system www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 4 lutego 2020, 19:03

Profil stanowiska: Zakres obowiązków: • pozyskiwanie nowych klientów • przygotowywanie i przedstawianie oferty • aktywne wyszukiwanie leadow • umawianie spotkań • projektowanie i przeprowadzanie kampanii informacyjnych/marketingowych • negocjowanie warunków współpracy i finalizacja umów • kreowanie sprzedaży i biznesu w oparciu o długoterminowe cele • rozwój nowych rynków • rozwijanie oraz utrzymywanie relacji z klientami • analiza trendów na rynku pod kątem dopasowywania oferty do klientów i działań konkurencji

Wymagania: Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z ludźmi • nastawienia na współpracę, komunikatywności, zaangażowania, skrupulatności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań • umiejętności planowania i dobrej organizacji pracy • postawy proaktywnej oraz wychodzenia z inicjatywą • dobrej znajomości języka angielskiego • bardzo dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point) • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy: Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • szkolenie wprowadzające • wsparcie doświadczonej kadry managerskiej • możliwość pracy zdalnej

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 lutego 2020, 09:44

Poszukujemy analityka do tworzenia baz danych z doświadczeniem w pracy w branży samochodowej lub po prostu z pasją do samochodów. Praca zdalna :)
Kontakt kpydych@bponetowork.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 lutego 2020, 10:40

[quote="Gość"]Poszukujemy analityka do tworzenia baz danych z doświadczeniem w pracy w branży samochodowej lub po prostu z pasją do samochodów. Praca zdalna :)
Kontakt kpydych@bponetowork.pl[/quote]






Oszust wyłudza dane
Gość
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Praca w regionie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości