Dzisiaj jest wtorek 24 września 2019, imieniny: Gerarda, Teodora, Hermana WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (18976) SPORT FORUM FIRMY (5369) PRACA (62) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
19 / 13oC
Jutropogoda
16 / 14oC
Pojutrzepogoda
16 / 13oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Powstał film o doktorze Piotrze Janaszku. Premiera ... (0)Konin.Przedsiębiorcy na II Wielkopolskim Kongresie ... (0)

Jaki alkomat do samochodu?

Samochody, motocykle, tuning, itd.

Jaki alkomat do samochodu?

Postautor: strejs » 27 kwietnia 2015, 06:22

Od czasu do czasu bywam na melanżu. Na drugi dzień chciałbym się upewnić czy mam jeszcze coś we krwi i czy można wsiąść za kółko. Jestem zielony z zakresu alkomatów, dlatego tutaj pytam, może jakiś kolega używa podobnego sprzętu i podpowie co i jak... ?
strejs

Re: Jaki alkomat do samochodu?

Postautor: pomek » 27 kwietnia 2015, 13:20

strejs pisze:Od czasu do czasu bywam na melanżu. Na drugi dzień chciałbym się upewnić czy mam jeszcze coś we krwi i czy można wsiąść za kółko. Jestem zielony z zakresu alkomatów, dlatego tutaj pytam, może jakiś kolega używa podobnego sprzętu i podpowie co i jak... ?

Najtańsza opcja to alkomaty jednorazowe ale one są ok jeśli nie pijesz i chcesz mieć takie coś na wszelki wypadek. W innym przypadku polecam zainwestować w porządny, tradycyjny alkomat. Nie są drogie, zwykle za 300-400 zł da się kupic coś porządnego Na przykład jeden z alkomatów Alkohit.

Zerknij sobie na stronę: http://alkotestery.com/content/11-jaki- ... kupujacego - masz tutaj artykuł o tym jaki alkomat będzie dla Ciebie najlepszy. Ewentualnie możęsz zadzwonić do sklepu i dopytać się gości z obslugi. Dobrze ogarniają.
pomek

Re: Jaki alkomat do samochodu?

Postautor: Koniecpolski » 21 listopada 2018, 11:38