Dzisiaj jest piątek 28 lipca 2017, imieniny: Aidy, Innocentego, Marceli WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (24020) SPORT FORUM FIRMY (5044) PRACA (52) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
22 / 15oC
Jutropogoda
22 / 17oC
Pojutrzepogoda
26 / 22oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Kolejny zawodnik KLTC Konin powołany na mistrzostwa Europy (3)Będzie zmiana granic Konina i gminy Stare Miasto. Stopniowo (28)

Przedni napęd URSUS C360

Przedni napęd URSUS C360

Postautor: ursusc360 » 31 stycznia 2013, 14:54

Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam
ursusc360
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 31 stycznia 2013, 17:48

Przednie mosty głównie od Uaza.
Co nieco o tego typu konstrukcji
http://www.rolnik-forum.pl/Thread-ursus-c360-4x4
Film
http://www.youtube.com/watch?v=WoCO_PvzEN4

Ale nie polecam czegoś takiego robić bo będziesz miał spadek mocy i dodatkowo wzrośnie zużycie paliwa.
Gość
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: ursusc360 » 31 stycznia 2013, 23:05

wyślij te fotki mocior15@wp.pl
ursusc360
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 2 lutego 2013, 11:34

ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam

u wrzodaka z pisu
Gość
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 3 lutego 2013, 18:35

ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam

w Izbicy
Gość
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: ursusc360 » 4 lutego 2013, 00:01

Gość pisze:
ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam

w Izbicy

A mozna jakis kontakt do niego? Czy dokladny adres. Własnie slyszalem o kims kolo izbicy a nie moge sie dowiedziec kto to. chcialbym to zobaczyc.
ursusc360
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 4 lutego 2013, 07:00

ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam



podaj tel ja mam namiar na kogos kto to robi tylko musi ciągnik zobaczyc
Gość
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: lkjh » 4 lutego 2013, 08:16

Gość pisze:
ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam



podaj tel ja mam namiar na kogos kto to robi tylko musi ciągnik zobaczyc

mocior15@wp.pl wyslij mi ten nr na poczte albo swoj i zadzwonie do Ciebie
lkjh
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 4 lutego 2013, 11:53

Gość pisze:
ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam



podaj tel ja mam namiar na kogos kto to robi tylko musi ciągnik zobaczyc

Zielonka
Gość
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 4 lutego 2013, 14:00

Gość pisze:
ursusc360 pisze:Witam. Czy wie ktoś gdzie można kupic kompletny zestaw przedniego napędu do C360? Moze ktoś widział wogole jak to sie sprawuje... Pozdrawiam

w Izbicy

daj namiar
Gość
 

Re: Przedni napęd URSUS C360

Postautor: Gość » 6 lutego 2013, 13:03

czemu ktos w/w poscie odpowiada za mnie podałem numer tel prosze dzwonic (nie jest bezcenne zapraszam do obejrzenia)
Gość
 


Wróć do Kłodawa

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości