Zachęcam do poparcia petycji w tej sprawie:
http://www.citizengo.org/pl/signit/40306/view
gość pisze:a co,takie straszne wsiąść w autobus i dojechać do miejsca gdzie pociąg czeka? takie niemożliwe?
...
Gość pisze:gość pisze:a co,takie straszne wsiąść w autobus i dojechać do miejsca gdzie pociąg czeka? takie niemożliwe?
...
O czym ty ****** m.a.t.o.ł.k.u? Zamykają całą linię, więc gdzie ten pociąg według Ciebie będzie czekał? W Poznaniu? Boże, co za *****.
Gość pisze:...I jak się dobrze orientuję to remontowi będzie podlegał odcinek Września - Konin i dalej chyba nawet do Kutna i na tym odcinku będzie komunikacja zastępcza ( czyt autobusowa ) ....
Gość pisze:Gość pisze:gość pisze:a co,takie straszne wsiąść w autobus i dojechać do miejsca gdzie pociąg czeka? takie niemożliwe?
...
O czym ty ****** m.a.t.o.ł.k.u? Zamykają całą linię, więc gdzie ten pociąg według Ciebie będzie czekał? W Poznaniu? Boże, co za *****.
Linie kolejowe dzielą się na odcinki a te jeszcze na odstępy . I jak się dobrze orientuję to remontowi będzie podlegał odcinek Września - Konin i dalej chyba nawet do Kutna i na tym odcinku będzie komunikacja zastępcza ( czyt autobusowa ) . W przypadku Konina będzie dowóz do Wrześni na oczekujące jednostki do Poznania a stąd dopiero będzie można się przemieszać w dowolnym kierunku . Zamkniecie szlaku na całej swej szerokości ( dwa tory ) jest wymuszone przez konieczność remontu i nawet przebudowy tkz. przepustów ( mostków ,tuneli i wiaduktów po torami ) .Ponadto generalnej modernizacji ulegnie całe torowisko wraz z rozjazdami i infrastrukturą stacyjną . Podobno wszystko po to aby przystosować ten odcinek do prędkości nawet 200 km/h . To tyle co mi wiadomo
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 28 gości