autor: Gość » 17 marca 2019, 15:58
HCEWW rekrutuje!
Dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko
Manager Projektu - sklep internetowy
Praca zdalna lub stacjonarnie
Osoba zatrudniona na tym samodzielnym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów
• Wyszukiwanie dostawców oraz negocjowanie umów
• Zatowarowanie i prowadzenie magazynu (zdalnie lub na miejscu - do ustalenia)
• Tworzenie i planowanie treści na bloga firmowego
• Koordynowanie i sprzedaż produktów na internetowych platformach handlowych
• Współpraca z wykonawcami tekstów, pozycjonerami, agencjami reklamowymi
• Budowanie marki poprzez Social Media: organizowanie konkursów, wydarzeń itd.
• Bieżący kontakt z obsługą techniczną sklepu
• Tworzenie planów rozwoju sklepu
• Poszukiwanie nowych możliwości współpracy
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w prowadzeniu sklepów internetowych
• Pracowitość i zaangażowanie
• Pewność siebie pokropiona nutą asertywności
• Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Kreatywność
• Umiejętność szybkiego uczenia się i bardzo duże chęci rozwoju (to koniecznie)
• Język angielski na poziomie komunikatywnym lub (mile widziane) bardzo dobrym
• Mile widziane doświadczenie w Prestashop/Wordpress.
Oferujemy:
• W zależności od Twoich potrzeb - możliwość pracy zdalnie lub stacjonarnie
• Rozwojowe, samodzielne stanowisko, napędzane wciąż nowymi wyzwaniami
• Entuzjastyczne, dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
• Bieżące wsparcie kompetencyjne
• Wynagrodzenie oraz warunki współpracy oparte na Twoich umiejętnościach i doświadczeniu, z których z pewnością będziesz zadowolony/a
Jeżeli jesteś zainteresowany/a współpracą - napisz kilka słów o sobie, prześlij swoje CV i przedstaw swoje oczekiwania pod adresem mailowym: career@hceww.com
Do usłyszenia!
„Wielkopolska Akademia Językowa:)
Znasz języki obce? Dołącz do ZDALNEGO Działu Zagranicznego!
HCEWW świadczy usługi biznesowe dla w wielu językach dla Klientów na całym świecie.
Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rekrutacji dla branż: IT, farmacja, logistyka, obsługa klienta, e-commerce, finanse, przemysł, HR.
Od lat dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci otrzymywali rekomendacje najlepszych Specjalistów.
Aktualnie dla jednego z liderów branży Contact Center poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalisty ds. zdalnej obsługi Rynku Zagranicznego
Miejsce pracy: PRACA ZDALNA, system home office
Dział Obsługi Klienta Zagranicznego to przede wszystkim multijęzykowy zespół będący częścią prężnie rozwijającego się projektu obejmującego obsługę Klientów na całym świecie.
Wyzwania dla Ciebie:
• Wielokanałowa, profesjonalna oraz zgodna ze standardami obsługa Klientów (telefoniczna, mailowa, czat)
• Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów
• Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie relacji z Klientami poprzez dostarczanie Profesjonalnego wsparcia
• Administrowanie bazą danych oraz zarządzanie wewnętrznym systemem zamówień
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
• Swobodnie posługujesz się jednym z wymienionych języków:
• Angielski, bułgarski, czeski, chorwacki, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, litewski, łotewski, niemiecki, niderlandzki, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski, włoski
• Chcesz wykorzystać umiejętności językowe w praktyce
• Lubisz współpracę z Klientami
• Dobrze posługujesz się komputerem
• Chcesz uczyć się i rozwijać, a także zdobywać cenne doświadczenie
• Chcesz pracować zdalnie
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
• Pracę wyłącznie w systemie home office bez konieczności pojawiania się w biurze
• Umowę o pracę/umowę B2B/inne (w zależności od Twoich potrzeb)
• W zależności od Twoich potrzeb: stałe bądź elastyczne godziny pracy
• Wewnętrzny pakiet szkoleń
• Systemy motywacyjne
• Pracę w świetnej atmosferze oraz stałe wsparcie merytoryczne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dołączoną klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych na adres: career@hceww.com
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
Do usłyszenia!
HCEWW rekrutuje!
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię w 100% praca zdalna - zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
Managera zdalnego Zespołu Obsługi Klienta (Call Center)
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
• zarządzanie zdalnym zespołem konsultantów telefonicznych
• kontrolę realizacji wskaźników efektywności
• prowadzenie cyklicznych odsłuchów rozmów oraz szkoleń
• prowadzenie rekrutacji oraz rozbudowę własnego zespołu
• motywowanie podległych pracowników
• szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu
• raportowanie wyników podległego zespołu
Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:
• doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta
• nastawienia na wynik
• kreatywności oraz otwartości na zmiany
• zaangażowania oraz odpowiedzialności
• biegłości w obsłudze komputera
• znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
• mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta
W zamian oferujemy:
• w zależności od preferencji: możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę/kontrakt menedżerski/umowę o B2B
• bardzo dobre wynagrodzenie oraz udział w zyskach
• indywidualnie dopasowany system benefitów pozapłacowych
• dużą samodzielność oraz autonomię w działaniu
• realny wpływ na pracę podległego zespołu
• partnerską atmosferę współpracy
• wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu
Jeżeli jesteś zainteresowany - nie zwlekaj!
Czekamy na Twoje CV pod adresem: career@hceww.com
Poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant Call Center. Praca polega na odbieraniu połączeń przychodzących korzystając z własnego komputera. Jest to praca zdalna w systemie 3 zmianowym, we własnym domu.
Wymagamy:
• Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
• Stałego dostępu do Internetu,
• Sprawnego komputera,
• Łatwego nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
• Dyspozycyjności,
• Znajomości obsługi komputera,
• Sprawnego pisania na klawiaturze,
• Nienagannej dykcji,
• Umiejętność komunikacji oraz wysławiania się,
• Chęci do pracy z Klientem.
Gwarantujemy:
-Umowę o pracę,
-Pracę na pełny etat,
-System premiowy,
-Szkolenie przed rozpoczęciem pracy,
Doświadczenie w obsłudze klienta (kontakt pośredni-telefoniczny), jest mile widziane.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na: marcin.pilak[at]e-poludnie.cc Firma – GE hunter
http://www.gehunter.com
GE hunter to prywatna, międzynarodowa firma headhunterska o korzeniach skandynawskich działająca w branżach takich jak FMCG i Pharma z siedzibą w Hiszpanii, Barcelona.
Zajmujemy się poszukiwaniami managerów sredniego i wysokiego szczebla.
Obecnie szukamy osoby (potencjału do rozwoju:-) na pozycję Junior Project Manager/ Researcher
która po odpowiednim przeszkoleniu samodzielnie prowadzi projekty rekrutacyjne. Aktywnie będzie wyszukiwać , docierać do kandydatów z zastosowaniem różnych metod rekrutacji oraz nawiązywać a potem budować z nimi długotrwałe relacje. Zajmować sie będzie pre-selekcja kandydatów na podstawie wymagań profilowych i koordynować kolejne etapy rekrutacyjne. Przygotowywać analizy, raporty i statystyki dotyczące procesu rekrutacji.
Wymagana dobra znajomość języka angielskiego!!!
Nasze wymagania
- Umiejętność i kreatywność w poszukiwaniu informacji on - line
- Umiejętność poprawnego pisania z uwzględnieniem wysokiej jakości „customer service”
- Elastyczność w działaniu i myśleniu
- Postawa „can do”
- Odpowiedzialność I dotrzymywanie uzgodnionych terminów
- Nastawienie na osiąganie rezultatów
- Zainteresowanie obszarem rekrutacji I chęć dalszego uczenia się
- Otwartość na naukę
- Bardzo dobra znajomość angielskiego – w mowie i piśmie
- Ważniejsza jest znajomość pisemna niż ustna.
- Bardzo dobra znajomość pracy z word/excel
- Wcześniejsze doświadczenie w procesach rekrutacyjnych byłoby mile widziane
Czas pracy
Pracodawca jest firma przyjazna osobom niepełnosprawnym / z orzeczeniem dlatego proponujemy 2 opcje pracy
Opcja 1
Uzgodniona ilość godzin działań w skali tygodnia – możliwa praca w godzinach nietypowych, choć cześć godzin powinna być w typowych godzinach biurowych
Opcja 2
Pełnowymiarowy czas zatrudnienia
Warunki zatrudnienia – Praca z domu
- Okres szkolenia
- Okres próbny
Proces rekrutacyjny
- Cykl rozmów skypowych
- Case – rozwiązanie kilku zadań dotyczących poszukiwania informacji i przekazania tych informacji w formie pisemnej
- Kolejne rozmowy podsumowujące
Oferujemy:
- Prace w stabilnej międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę / również pół etatu
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach on-line
- Pracę zdalną
- Wymianę doświadczeń i pomysłów
Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV na connect@gehunter.com
Fundacja Partycypacji Społecznej powstała w celu promowania działań na rzecz aktywności społecznej. W swojej pracy kierujemy się empatią, otwartością, racjonalnością. Pracujemy z zaangażowaniem i pasją. Jesteśmy grupą osób tworzących zgrany i profesjonalny zespół.
Aktualnie w związku z realizacją nowych projektów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator regionalny
Miejsce pracy: Poznań
Zadania na stanowisku:
wsparcie kierownika projektu w realizacji działań administracyjnych w projekcie,
prowadzenie naboru na trenerów szkoleń,
wsparcie logistyczne działań szkoleniowych trenerów - organizacja grup szkoleniowych, planowanie pracy trenerów,
nadzór i wsparcie procesów promocyjnych i rekrutacyjnych prowadzonych przez mobilnych specjalistów ds. naboru,
współpraca z beneficjentami oraz upowszechnianie rezultatów projektu.
Dołącz do naszego Zespołu!
Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w realizacji projektów unijnych, w tym:
działania promocyjno-informacyjne, rekrutacja UP,
organizacja szkoleń,
znajomość specyfiki regionu,
doświadczenie we współpracy z JST,
prawo jazdy kat B.
Warto do nas dołączyć! Oferujemy:
Formę współpracy dostosowaną do Twoich potrzeb,
Benefity do wyboru: Multisport, Luxmed lub dofinansowanie do szkoleń,
Możliwość uelastycznienia godzin pracy, pracę zdalną,
Udogodnienia dla matek z dziećmi,
Pracę w przyjaznym i zgranym Zespole,
Możliwość rozwoju swoich kompetencji.
Jeśli spodobała Ci się nasza oferta, prześlij swoje CV na adres maja.lasek@grupaprofesja.com
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane przez GRUPA PROFESJA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje dane osobowe i przetwarzali je na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV lub treści wiadomości następującą zgodę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GRUPA PROFESJA Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu i przekazanych przeze mnie dokumentach, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych poprzez firmę, w tym na otrzymywanie informacji o ofertach pracy za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telekomunikacyjnych urządzeń końcowych”.
Administratorem danych jest GRUPA PROFESJA Sp. z o.o., ul. Sieradzka 4C, 60-163 Poznań. Zapoznaj się z polityką przetwarzania danych na naszej stronie internetowej grupaprofesja. W każdym cz
W ramach realizowanych projektów finansowanych ze środków unijnych poszukujemy kandydatów na stanowiska:
1. Doradca zawodowy
Wymagania:
• wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia z uprawnieniami doradcy zawodowego
• udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego (minimum 100 h w ciągu ostatnich trzech lat),
• wysokie umiejętności interpersonalne,
• umiejętność pracy z wymagającymi grupami zawodowymi oraz społecznymi,
2. Psycholog
Wymagania:
• wykształcenie wyższe na kierunku psychologia,
• udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego i grupowego wsparcia psychologicznego i psychospołecznego (minimum 100 h w ciągu ostatnich trzech lat)
• wysokie umiejętności interpersonalne
• umiejętność pracy z wymagającymi grupami zawodowymi oraz społecznymi
3. Trener w zakresie:
• szkoleń miękkich,
• szkoleń zawodowych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane uprawnienia trenerskie,
• udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (minimum 200 h w ciągu ostatnich trzech lat),
• znajomość procedur związanych z metodologią i metodyką prowadzenia szkoleń,
• wysokie umiejętności interpersonalne,
• umiejętność pracy z wymagającymi grupami zawodowymi oraz społecznymi.
Oferujemy:
• prowadzenie indywidualnego doradztwa, szkoleń, warsztatów w ramach realizowanych projektów na terenie całego kraju,
• udział przy opracowywaniu/aktualizacji materiałów doradczych i szkoleniowych.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie:
• CV z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.,
• proponowanej stawki za godzinę pracy (60 minut)
na adres b.bartczak@fundacjaperseus.pl
Z góry dziękujemy za zainteresowanie ofertą i jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Dla naszego Klienta, Firmy spedycyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko :
Pracownik administracyjny/Analityk - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Podstawowe obowiązki:
• pomoc w planowaniu i kontrola zleceń transportowych pod kątem przebiegu trasy,
• wspieranie działu transportu i kierowców w ustalaniu tras, odbioru i rozładunku samochodów,
• ścisła współpraca z działem planowania, spedycji oraz z kierowcami,
• drobne tłumaczenia dokumentów związanych z obsługą pracowników w języku ukraińskim lub rosyjskim,
• wyszukiwanie informacji w internecie oraz tworzenie baz danych.
Wymagania:
• znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
• znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie,
• komunikatywność, samodzielność i kreatywność,
• chęć rozwoju, oferujemy przeszkolenie w ramach wykonywanych obowiązków,
• terminowość i dokładność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
• umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• dogodne godziny pracy,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl
Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Jesteśmy firmą działającą w obszarze IT. Zatrudniamy poniżej 50 pracowników na zasadzie telepracy. Od roku 2002 klienci korzystają z usług naszej firmy od prostej naprawy komputera po development i wdrażanie kompleksowego oprogramowania przez okres wielu lat. Jesteśmy lubiani i znani jako firma, która rozwiązuje codzienne problemy małych firm.
OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH – TELEPRACA – FRIENDLY SOLUTIONS
Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego pozwalającą na swobodną pracę z dokumentami i obsługą skrzynki mailowej
- dobra znajomość obsługi komputera
- dobra znajomość Google.docs., Excel
- mile widziane doświadczenie w pracy w programach CRM-u
Oferujemy:
- pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
- pracę w międzynarodowym zespole
- pracę zdalną
- praca od godz. 14 do 22 online -telepraca (7h/dziennie)
możliwość pracy na I zmianę.
Prosimy kandydatów o określenie swoich oczekiwań finansowych wraz z nadesłaną aplikacją.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Friendly Solutions Polska Sp. z o.o, ul. Tarnowska 34, 34-600 Limanowa zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.
http://friendlyfuture.pl/oferta-pracy-data-team-form
koordynatora ds. współpracy ze szkołami
autor: Gość » 27 grudnia 2018, 14:22
Wymagania:
wykształcenie wyższe
dobra znajomość języka angielskiego
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu współpracy, komunikatywność,
zdolności organizacyjne
odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
doskonała organizacja czasu pracy,
umiejętność pracy zespołowej,
otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności
biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
prawo jazdy
Pożądane umiejętności:
znajomość środowiska szkolnego
znajomość programu nauczania dla klas IV-VIII (szczególnie przedmiotów przyrodniczych i ścisłych)
mile widziane doświadczenie w pracy edukacyjnej
umiejętność pracy pod presją czasu,
komunikatywność, kreatywność i otwartość na zmiany
umiejętność analitycznego myślenia
Zadania koordynatora:
tworzenie i utrzymywanie sieci kontaktów ze szkołami
tworzenie skalowalnego modelu dostaw do szkół
organizowanie dostaw materiałów dla szkół
organizowanie i udzielanie wsparcia dla szkół uczestniczących w programie
odpowiedzialność za kontakty ze szkołami uczestniczącymi w programie i nabór nowych
wsparcie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli
moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej
przygotowanie i zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów dla szkół
współpraca przy tworzeniu i organizacji programu
Oferujemy:
Udział w innowacyjnym programie edukacyjnym
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pracę pełną wyzwań i nowych możliwości zawodowych,
W pełni wyposażone stanowisko pracy .
Praca w dynamicznym zespole przyjaznej atmosferze
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim.
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. Nr 133, poz. 883 ze zm.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Katalyst Engineering z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 5A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.
Ma Pan/Pani prawo do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania), ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia; do przenoszenia danych osobowych, których Pan/ Pani nam dostarczyła (tj. otrzymania danych w ustrukturyzowany powszechnie używany dający się odczytać sposób). Prawo dostępu oraz prawo do ich usunięcia są ograniczone na podstawie RODO. Ma Pan/ Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
OBPON ogłasza rekrutację na stanowisko:
Handlowiec - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Podstawowe obowiązki:
• kontakt z Klientami Firmy w ramach opracowanego skryptu rozmowy, oferowanie produktów i usług,
• rozwijanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi Klientami
• praca z bazami danych, ich analiza, przetwarzanie i rozbudowa.
Wymagania:
• dyspozycyjność i pełna gotowość do wykonywania pracy w określonych godzinach,
• doświadczenie w handlu i kontaktach z Klientami,
• własny komputer i znajomość jego obsługi, pakiet Office lub inne programy,
• dostęp do internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych,
• brak wady wymowy, płynne posługiwanie się językiem polskim, znajomość języków obcych mile widziana,
• asertywność, brak barier w kontaktach telefonicznych z ludźmi,
• umiejętność analitycznego myślenia, dokładność,
• samodzielność, dobra organizacja pracy własnej,
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• start’upową atmosferę – płaska struktura zatrudnienia, praca w zmotywowanym zespole i niekorporacyjnym środowisku,
• zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
• interesującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl
Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Dla naszego Klienta, Firmy spedycyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko :
Pracownik administracyjny/Analityk - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Podstawowe obowiązki:
• pomoc w planowaniu i kontrola zleceń transportowych pod kątem przebiegu trasy,
• wspieranie działu transportu i kierowców w ustalaniu tras, odbioru i rozładunku samochodów,
• ścisła współpraca z działem planowania, spedycji oraz z kierowcami,
• drobne tłumaczenia dokumentów związanych z obsługą pracowników w języku ukraińskim lub rosyjskim,
• wyszukiwanie informacji w internecie oraz tworzenie baz danych.
Wymagania:
• znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
• znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie,
• komunikatywność, samodzielność i kreatywność,
• chęć rozwoju, oferujemy przeszkolenie w ramach wykonywanych obowiązków,
• terminowość i dokładność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
• umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• dogodne godziny pracy,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl
Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
esteśmy firmą działającą w obszarze IT. Zatrudniamy poniżej 50 pracowników na zasadzie telepracy. Od roku 2002 klienci korzystają z usług naszej firmy od prostej naprawy komputera po development i wdrażanie kompleksowego oprogramowania przez okres wielu lat. Jesteśmy lubiani i znani jako firma, która rozwiązuje codzienne problemy małych firm.
Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego pozwalającą na swobodną pracę z dokumentami i obsługą skrzynki mailowej
- dobra znajomość obsługi komputera
- dobra znajomość Google.docs., Excel
- mile widziane doświadczenie w pracy w programach CRM-u
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- pracę w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
- pracę w międzynarodowym zespole
- pracę zdalną
- praca od godz. 14 do 22 online -telepraca (7h/dziennie)
możliwość pracy na I zmianę.
Prosimy kandydatów o określenie swoich oczekiwań finansowych wraz z nadesłaną aplikacją.
Aplikację należy przesyłać na adres: marta@friendly-solutions.com
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Zgadzam się na przetwarzanie przez Friendly Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Tarnowska 34, 34-600 Limanowa danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Ustawa z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000.
Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.