Dzisiaj jest czwartek 12 grudnia 2019, imieniny: Aleksandra, Adelajdy, Dagmary WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (20147) SPORT FORUM FIRMY (5433) PRACA (35) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
-2 / 0oC
Jutropogoda
3 / 1oC
Pojutrzepogoda
4 / 3oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Sensacja we Wrześni. KKF wyeliminowany z Pucharu P ... (0)Goście z Malezji i Sri Lanki goszczą w I LO. Pozna ... (0)

uwaga

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 listopada 2019, 08:18

EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego
(nr 20349).
Dla naszego klienta poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Pracownik infolinii/ praca zdalna

Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń telefonicznych,
-Przekierowywanie połączeń do odpowiednich osób w Dziale Kadr i Płac,

Oczekujemy:
- Wykształcenie minimum średnie,
-Znajomości technik radzenia sobie z trudnymi klientami,
-Wysokiej kultury osobistej,
-Orzeczenia o niepełnosprawności.

Oferujemy:
-Umowę o pracę,
-Pracę w godzinach 8-16,
- Pracę zdalną.


Aplikuj przez formularz na stronie internetowej:
http://www.praca.evosolutions.com.pl/?infolinia

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 listopada 2019, 10:24

EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego
(nr 20349).
Dla naszego klienta poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Pracownik działu kadr/ praca zdalna

Zakres obowiązków:
-Bieżąca kontrola nad czasem pracy pracowników,
-Tworzenie ewidencji czasu pracy,
-Przygotowywanie raportów i zestawień,
-Sygnalizowanie nieprawidłowości.

Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe- minimum licencjat,
-Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy,
-Dobrej znajomości zagadnień z rozliczeń czasu pracy, w różnych systemach czasu pracy,
-Orzeczenia o niepełnosprawności.

Oferujemy:
-Umowę o pracę,
-Pracę w godzinach 8-16,
-Pracę zdalną.


Aplikuj przez formularz na stronie internetowej:
http://www.praca.evosolutions.com.pl/?kadry

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 listopada 2019, 10:28

EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego
(nr 20349).
Dla naszego klienta poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Rekruter/ praca zdalna

Zakres obowiązków:
- Wsparcie w pozyskiwaniu kandydatów na bieżące stanowiska,
-Zarządzanie bazą kandydatów,
-Przeprowadzanie wywiadów z kandydatami,
-Przygotowywanie raportów i zestawień dot. Rekrutacji.

Oczekujemy:
-Orzeczenia o niepełnosprawności,
-Wykształcenie wyższe (min. Licencjat),
-Doświadczenia w zakresie rekrutacji,
-Znajomości technik i procesów rekrutacyjnych,
-Odporności na stres,
- Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:
-Umowę o pracę,
-Pracę w godzinach 8-16,
-Podstawę+ premię uznaniową,
-Pracę zdalną.
Aplikuj przez formularz na stronie internetowej:
http://www.praca.evosolutions.com.pl/?rekruter

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 8 listopada 2019, 07:30

W związku z rozwojem zespołu zdalnych rekruterów poszukujemy nowych osób, które będą wsparciem dla działu HR jednego z naszych stałych Klientów. Jesteś ambitną i chętną do pracy osobą, która lubi kontakt z ludźmi?

Poszukujemy kandydata na stanowisko:

Rekruter - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Podstawowe obowiązki:
• kierowaniem odziałem firmy,
• negocjowanie warunków i umów handlowych,
• rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
• nadzorowanie prac oraz organizowanie szkoleń,
• dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
• pozyskiwanie nowych kontrahentów,
• sporządzanie raportów, analiz oraz zestawień dotyczących funkcjonowania oddziału,
• realizacja celów sprzedażowych, jak również nadzór nad powierzonymi zadaniami,
• współpraca z Klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami i odbiorcami,

Wymagania:
• wykształcenie co najmniej średnie,
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
• mile widziane poprzednie doświadczenia w charakterze kierownika oddziału,
• mile widziana znajomość programu sprzedażowego WF Mag,
• odpowiedzialność, komunikatywność,
• zaangażowanie w wypełnianiu powierzonych obowiązków,
• skrupulatność i i umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku.

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• możliwość rozwoju i pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• praca od pon. - pt. w godz. 08:00-15:00, wynagrodzenie 4000-4500 brutto.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 listopada 2019, 09:36

Profil stanowiska: OFERUJEMY: • Umowę o pracę na 1 miesiąc próbny, • Po okresie próbnym umowę na 6 miesięcy, • Pracę zdalną z gronem pozytywnych ludzi, • Pracę w domu 7h dziennie, w godzinach między 7.00 a 21.00, • Pracę dla osoby niepełnosprawnej.

Wymagania: WYMAGANIA: • Minimum rok doświadczenia na analogicznym stanowisku, • Portfolio z własnymi pracami, • Bardzo dobra znajomość Microsoft Power Point, • Dobra znajomość Photoshop, • Dobra znajomość Adobe Ilustrator, • Wyczucie i estetyka, • Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, • Gotowość do nauki i chęć rozwoju oraz zdobywania nowych doświadczeń, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Komputer minimum 4 GB pamięci RAM, Procesor 2 GHz.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Umowę o pracę na 1 miesiąc próbny, • Po okresie próbnym umowę na 6 miesięcy, • Pracę zdalną z gronem pozytywnych ludzi, • Pracę w domu 7h dziennie, w godzinach między 7.00 a 21.00, • Pracę dla osoby niepełnosprawnej.

Miejsce pracy: Cała Polska

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com po wcześniejszym zarejestrowaniu się
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 listopada 2019, 09:38

Profil stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Sprawdzanie poprawności dokumentów, • Sprawdzanie danych w systemie, • Rejestracja danych w systemie na bazie skanów.

Wymagania: WYMAGANIA: • Doświadczenie w pracy z dokumentami, • Umiejętność pracy w systemie VIA TMS będzie dodatkowym atutem, • Znajomość pakietu Office, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Własny komputer, • Własny skaner, • Samodzielność.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Pracę dla osoby niepełnosprawnej, • Szkolenie z zakresu RODO, • Szkolenie BHP, • Miłą atmosferę w pracy.

Miejsce pracy: Cała Polska

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 12 listopada 2019, 12:40

Agencja Zatrudnienia dla osób
z niepełnosprawnością SOD-Janiszewski
w ramach projektu „TASMAN by SOD” skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością,
poszukuje pracownika na stanowisko Pracownik działu obsługi klienta

Tryb Pracy: zdalna

Do Twoich zadań będzie należało m.in:
telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami;
realizacja planów dotyczących ilości umówionych spotkań;
budowanie i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi oraz nowymi Klientami;
przeprowadzanie wywiadów telefonicznych;
weryfikacja zgód w systemie;
rzetelne i dokładne uzupełnianie oraz weryfikowanie danych w systemach;
współpraca i wsparcie Działu Sprzedaży;
dbanie o dobry wizerunek Firmy;
raportowanie.
Oferujemy:
umowę o pracę / cały etat;
pracę pełną wyzwań;
wynagrodzenie: najniższa krajowa – 3-miesięczny okres próbny.
Jeśli:
jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną w działaniu, nastawioną na efekt oraz komunikatywną;
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku;
znasz pakiet MS Office (Word, Excel);
potrafisz zorganizować sobie pracę.
Wyślij swoją aplikację z dopiskiem „Pracownik działu obsługi klienta” pod tasman@sod-janiszewski.pl, dzwoń pod 661 661 275.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę.

W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
TAK/NIE
oraz
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
TAK/NIE
Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265)
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 13 listopada 2019, 15:06

Firma zajmująca się realizowaniem projektów internetowych oraz marketingiem internetowym, poszukuje osób do pracy zdalnej przy wprowadzaniu danych
dodatkowym atutem będa niżej wymienione zdolności:
- Znane języki programowana
- Zdolności Copywriterskie
- Umiętnośc obslugi programów do obróbki graficznej / video

Możlwie rozliczenia co dwa tygodnie / tydzień
Możliwe ustalenie dogodnego harmonogramu pracy

Więcej informacji w zapytaniu mailowym info@socialcreators.pl
prosze dopisać w tytule wiadomości "Praca IPON"
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 14 listopada 2019, 18:03

Profil stanowiska: Agencja Zatrudnienia dla osób z niepełnosprawnością SOD-Janiszewski w ramach projektu „TASMAN by SOD” skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością, poszukuje pracownika na stanowisko Pracownik działu obsługi klienta Tryb Pracy: zdalna

Wymagania: Do Twoich zadań będzie należało m.in: - telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami; - realizacja planów dotyczących ilości umówionych spotkań; - budowanie i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi oraz nowymi Klientami; - przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; - weryfikacja zgód w systemie; - rzetelne i dokładne uzupełnianie oraz weryfikowanie danych w systemach; - współpraca i wsparcie Działu Sprzedaży; - dbanie o dobry wizerunek Firmy; - raportowanie. Jeśli: - jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną w działaniu, nastawioną na efekt oraz - komunikatywną; - posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku; - znasz pakiet MS Office (Word, Excel); - potrafisz zorganizować sobie pracę.

Oferujemy: Oferujemy: - umowę o pracę / cały etat; - pracę pełną wyzwań; - wynagrodzenie: najniższa krajowa – 3-miesięczny okres próbny.

Miejsce pracy: Zdalnie

Uwagi: Wyślij swoją aplikację z dopiskiem „Pracownik działu obsługi klienta” pod tasman@sod-janiszewski.pl, dzwoń pod 661 661 275. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę. W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), TAK/NIE oraz Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). TAK/NIE Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265)
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 19 listopada 2019, 10:05

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Grafik komputerowy – praca zdalna

Zakres obowiązków:
• przygotowanie do druku materiałów graficznych
• skład i opracowanie graficzne materiałów promocyjnych i wizerunkowych
• projektowanie materiałów
• wizualizacja reklam zewnętrznych
• nadzór nad bazą zdjęć, obróbka zdjęć

Od Kandydata/ki oczekujemy:
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
• znajomości technik druku
• dobrej znajomości minimum jednego z programów: pakiet Corel, Adobe: Photoshop, Indesign, Ilustrator,
• wiedzy z zakresu identyfikacji wizerunkowej, komunikacji wizualnej
• znajomości zasad składu folderów, katalogów reklamowych
• kreatywnego myślenia, twórczego podejścia, nowych pomysłów
• sumienności, terminowości i dobrej organizacji pracy własnej, poczucia estetyki
• zaangażowania i entuzjazmu
• komunikatywności oraz dokładności
• orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Na państwa aplikacje czekamy do 30 listopada.

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza aplikacyjnego, który znajduje się poniżej:

https://ats.hrlink.pl/?sv=4_x_x_x_x_x_x&page_typ=4&module=aplikacja&page=kandydat&typ=dodajnew&fix=2736&id_ogloszenie=5388&id_reg=6722&szata=25&relurl=sm1&reg=

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzul:

• Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.

Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca@origen.com.pl, tel. 536 773 589 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 listopada 2019, 11:30

Weldon Sp. z o. o. należy do grona uznanych przedsiębiorstw w branży konstrukcji stalowych. Firma specjalizuje się w produkcji kontenerów, budynków modułowych, konstrukcji stalowych oraz ekranów akustycznych. Oferujemy kompleksowe usługi poczynając od projektu, poprzez montaż i serwis.

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. wyszukiwania i wprowadzania danych (telepraca)

Miejsce pracy: miejsce zamieszkania (telepraca)

Ogłoszenie skierowane do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

Opis stanowiska: • tworzenie baz danych wg kryteriów zleconych przez pracodawcę, • wyszukiwanie oraz zapisywanie informacji zleconych przez przełożonego, • weryfikowanie poprawności danych w aktualnych bazach, Oczekiwanie: • znajomość pakietu Office w szczególności Excel, • wykształcenie techniczne- mile widziane • swobodne poruszanie się po Internecie w celu wyszukania informacji • orzeczenie o niepełnosprawności, • sumienność, dokładność,

Oferujemy: • umowę o pracę - pełny etat, • atrakcyjny pakiet socjalny, • szkolenie wstępne, • możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Weldon sp. z o. o. 39-102 Brzezówka 90a Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Weldon Sp. z o.o. z siedzibą w Brzezówka 90A 39-102 Brzezówka lub poprzez wiadomość e-mail na adres: da-ne.osobowe@weldon.pl Podstawą przetwarzania przez Weldon sp. z o. o. Pani/Pana danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na potrzeby zawarcia ewentualnej umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b), art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w zw. z art. art. 221 Kodeksu Pracy. Prawnie uzasadniony interes administratora danych wyrażony w art. 6 ust. 1 lit. f) polega na zabezpieczeniu Weldon sp. z o. o. przed ewentualnymi zarzutami wynikającymi z art. 123 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Podanie danych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez Panią/ Pana zgody na przetwarzanie przez Weldon sp. z o. o. danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest Twoja zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. W dowolnym momencie masz prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie przez Weldon sp. z o. o. Pani/ Pana dodatkowych dany osobowych, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. twój wizerunek, zainteresowania), podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest Pani/ Pana zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, o których mowa powyżej, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. W dowolnym momencie masz prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Weldon sp. z o. o. będzie przekazywać Pani/ Pana dane osobowe innym odbiorcom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu Weldon sp. z o. o. i na rzecz Ponadto Weldon sp. z o. o. będzie udostępniać Państwa dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do podmiotów zlokalizowanych w państwach trzecich Weldon sp. z o. o. będzie przetwarzać Pani/ Pana dane osobowe w celu związanym z przeprowadzeniem rekrutacji do zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym biorą Państwo udział i dla celów archiwizacyjnych, jednak nie dłużej niż przez okres 1 roku od dnia złożenia aplikacji. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie przez Weldon sp. z o. o. Państwa danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane będę przetwarzane do czasu odwołania zgody. Przysługuje Pani/ Panu prawo do: • dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu; • sprostowania swoich nieprawidłowych danych; • żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności prze-widzianych w art. 17 RODO; • żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO; • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO; • przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany. • wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, Warszawa).
Podpis: Jolanta

E-mail: rekrutacja@weldon.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 listopada 2019, 11:47

Niezależnie od tego czy masz doświadczenie w branży, czy też nie – dołącz do nas i dokonaj przełomowego kroku na swojej ścieżce kariery!

Aktywnie pozyskuj partnerów B2B (firm) działających w dowolnej branży na terenie całej Polski!
Udostępniaj im bezpłatną i niezobowiązującą możliwość finansowania towarów i usług w kredycie ratalnym niezależnie od tego, czy są zarejestrowani w KNF.

Opis stanowiska:
Praca na tym stanowisku polegać będzie na informowaniu i pozyskiwaniu danych partnerów biznesowych B2B w różnych branżach w celu nawiązania z nimi bezpłatnej i korzystnej współpracy, inicjowaniu i kształtowaniu długoterminowych relacji z partnerami oraz tworzeniu bazy klientów.

Oferujemy:

– pracę zdalną,
– możliwość uczestnictwa w dużym projekcie,
– szkolenie, podczas którego nauczymy Cię wszystkich niezbędnych warunków pracy,
– atrakcyjne wynagrodzenie za pozyskanego partnera,
– gwarancję możliwości rozwoju zawodowego wg różnych ścieżkach kariery,
– przyjazny i dynamicznie rozwijający się zespół,
– wsparcie opiekuna i kolegów w każdym momencie wdrożenia, którzy udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące technik sprzedaży, perswazji i negocjacji,
– udział w rozwoju programu partnerskiego.

Wymagamy:
– nasze najważniejsze wymagania to: CHĘCI!
– łatwość nawiązywania kontaktu,
– umiejętności prezentacyjne,
– doświadczenie w relacjach B2B,
– umiejętność budowania i utrzymywania relacji z małymi i średnimi firmami,
– samodzielność w działaniu,
– elokwencja i przyjazne usposobienie.

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się zespołem niezależnego doradztwa finansowego, stawiającym sobie za cel spełnienie oczekiwań Klientów i potrzeb rynku.

W naszej pracy kierujemy się prostą zasadą, pomagamy klientom i przedsiębiorcom – nie bankom.

Doskonale rozumiemy potrzeby osób indywidualnych i przedsiębiorców – w końcu też jesteśmy ludźmi i prowadzimy własną firmę. Wiemy, że rozwiązania skierowane do różnych grup docelowych mają przede wszystkim wspomagać ich rozwój.
Dlatego współpraca z nami to szereg korzyści dla Ciebie i Twoich klientów. Jesteśmy w 100% pewni, że razem możemy zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających osób pragnących oferować swoje produkty i usługi na raty.
Masz pytania? Chcesz poznać więcej szczegółów naszej oferty? Skontaktuj się z nami!



Wyślij CV poprzez formularz lub zadzwoń na numer 793-547-547 .

www.f-expert.pl



Proszę o zamieszczenie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 listopada 2019, 15:45

Pracownik telefonicznej obsługi klienta - cała Polska
Profil stanowiska: Agencja Zatrudnienia dla osób z niepełnosprawnością SOD-Janiszewski w ramach projektu „TASMAN by SOD” skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością, poszukuje pracownika na stanowisko Pracownik działu obsługi klienta Tryb Pracy: zdalna

Wymagania: Do Twoich zadań będzie należało m.in: - telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami; - realizacja planów dotyczących ilości umówionych spotkań; - budowanie i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi oraz nowymi Klientami; - przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; - weryfikacja zgód w systemie; - rzetelne i dokładne uzupełnianie oraz weryfikowanie danych w systemach; - współpraca i wsparcie Działu Sprzedaży; - dbanie o dobry wizerunek Firmy; - raportowanie. Jeśli: - jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną w działaniu, nastawioną na efekt oraz - komunikatywną; - posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku; - znasz pakiet MS Office (Word, Excel); - potrafisz zorganizować sobie pracę.

Oferujemy: Oferujemy: - umowę o pracę / cały etat; - pracę pełną wyzwań; - wynagrodzenie: najniższa krajowa – 3-miesięczny okres próbny.

Miejsce pracy: Zdalnie

Uwagi: Wyślij swoją aplikację z dopiskiem „Pracownik działu obsługi klienta” pod tasman@sod-janiszewski.pl, dzwoń pod 661 661 275. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę. W przesyłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następujących klauzuli w swoim CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby obecnych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), TAK/NIE oraz Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez SOD – Paweł Janiszewski, ul. Rudnickiego 8a/3, 01-858 Warszawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). TAK/NIE Agencja zatrudnienia (nr licencji 17265
Podpis: SOD-JANISZEWSKI

Telefon: 661 661 275

E-mail: tasman@sod-janiszewski.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 21 listopada 2019, 12:31

Masz uprawnienia maklerskie i dobrze znasz angielski? Nasz Partner poszukuje Specjalisty od handlu energią elektryczną. Chcesz pracować w trybie zdalnym dla dużej elektrowni?

Zapoznaj się z ofertą, rekrutujemy na stanowisko:

Specjalista ds. obrotu energią elektryczną - praca zdalna dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

Podstawowe obowiązki:
• handel krótkoterminowy na Giełdach Energii,
• zawieranie transakcji handlowych,
• zarządzanie systemami handlu, dbanie o rozwój w tym obszarze,
• umiejętne poruszanie się w tematyce giełdy.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe techniczne, na przykład z ekonomii,
• doświadczenie w handlu energią elektryczną,
• znajomość zasad działania giełdy i zasad funkcjonowania rynku energii elektrycznej,
• wiedza na temat teorii finansowych, statystyki,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• wiedza z obszaru oceny ryzyka,
• duża samodzielność i gotowość do podejmowania odważnych decyzji.

Oferujemy:
• praca zdalna,
• umowę o pracę w stabilnej firmie, duża samodzielność w podejmowaniu decyzji, premia od osiągniętych wyników.

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym http://www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 22 listopada 2019, 12:47

Profil stanowiska: Co będzie należało do Twoich obowiązków: - prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych niższego szczebla (magazyn, produkcja) - selekcja kandydatów - przygotowywanie umów

Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? - komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra dykcja i miły tembr głosu, gdyż często będziesz rozmawiać przez telefon - dynamizm w działaniu - bardzo dobra organizacja pracy - dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków - nastawienie na cel - orzeczenia o niepełnosprawności - własny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu (wymagane) - bardzo dobra obsługa pakiet MS Office oraz Outlook - umiejętność pracy w zespole. Mimo pracy zdalnej będziemy często ze sobą się komunikować i wspólnie wykonywać różne zadania

Oferujemy: Co chcemy Ci dać? - pracę ukierunkowaną na wynik - niezbędne narzędzia pracy - odpowiedzialną pracę w Agencji Pracy Tymczasowej - umowa o pracę - praca zdalna

Miejsce pracy: praca zdalna

Uwagi: Wymagane jest orzeczenie o niepełnosprawności - wymóg konieczny
Telefon: +48 538 894 747

E-mail: miroslawa.kolankiewicz@idealwork.pl
Gość
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Słupca

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości