Dzisiaj jest niedziela 16 maja 2021, imieniny: Andrzeja, Jędrzeja, Adama WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (16468) SPORT FORUM FIRMY (5598) PRACA (69) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
15 / 9oC
Jutropogoda
17 / 10oC
Pojutrzepogoda
14 / 9oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Sokół zatrzymany przez Jarotę. Remis ze wskazaniem ... (0)Ostatnia prosta prac przy nowym wiadukcie i na ul. ... (2)

uwaga

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 lutego 2020, 17:26

Profil stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Pomoc w rejestrowaniu, utrzymywaniu znaków towarowych, wzorów przemysłowych, • Sprawdzanie- wyszukiwanie nazw dla mebli

Wymagania: WYMAGANIA: • Zdany egzamin rzecznikowski, • Znajomość języka angielskiego, • Kandydat powinien posiadać programy mogące pozwolić na głębszą analizę znaków/wzorów, aniżeli programy powszechnie dostępne, • Stałe łącze w miejscu zamieszkania, • Własny komputer oraz telefon, • Dyspozycyjność, • Samodzielność w działaniu, • Chęć rozwoju.

Oferujemy: OFERUJEMY: • Umowę o pracę, • Prace w warunkach domowych, • Pracę 7h dziennie na warunkach dostosowanych do osób niepełnosprawnych, • Elastyczne godziny pracy, • Dodatkowe 10 dni urlopu w przypadku orzeczenia o stopniu umiarkowanym lub znacznym, • Miłą atmosferę w pracy, • Możliwość rozwoju.

Miejsce pracy: Cała Polska - praca zdalna

Uwagi: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji poprzez stronę www.sprawniwpracy.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 7 lutego 2020, 12:17

Profil stanowiska
rejestracja klientów gabinetów przez telefon oraz formularz kontaktowy oraz czynności z tym związane: zmiany terminu, potwierdzanie wizyt itp.,
kontakt ze specjalistami związany z pracą rejestracji,
czynności biurowe: m.in. sporządzanie dokumentów, zestawień,
nadzór nad stroną www oraz FB, aktywność w zakresie zmian na stronach, wprowadzania nowych informacji.
Wymagania
dobra organizacja pracy,
uprzejme usposobienie.
Oferujemy
Pracę na dłuższy okres czasu.
Pracę o charakterze rozwojowym.
Miejsce pracy
Praca ma charakter zdalny, może być wykonywana w miejscu zamieszkania pracownika.

Uwagi
Prosimy o przesyłanie CV oraz kilku słów o sobie (dyspozycyjność, motywacja do zmiany pracy lub podjęcia pracy) w wiadomości email, na adres: rekrutacja.cptm@gmail.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 7 lutego 2020, 12:19

Profil stanowiska
rejestracja klientów gabinetów przez telefon oraz formularz kontaktowy oraz czynności z tym związane: zmiany terminu, potwierdzanie wizyt itp.,
kontakt ze specjalistami związany z pracą rejestracji,
czynności biurowe: m.in. sporządzanie dokumentów, zestawień,
nadzór nad stroną www oraz FB, aktywność w zakresie zmian na stronach, wprowadzania nowych informacji.
Wymagania
dobra organizacja pracy,
uprzejme usposobienie.
Oferujemy
Pracę na dłuższy okres czasu.
Pracę o charakterze rozwojowym.
Miejsce pracy
Praca ma charakter zdalny, może być wykonywana w miejscu zamieszkania pracownika.

Uwagi
Prosimy o przesyłanie CV oraz kilku słów o sobie (dyspozycyjność, motywacja do zmiany pracy lub podjęcia pracy) w wiadomości email, na adres: rekrutacja.cptm@gmail.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 lutego 2020, 14:13

Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby wykonującej zadania związane z rekrutacją pracowników, w zakresie obsługi kontaktu poprzez e-mail, weryfikacją i kompletowaniem dokumentów np. zebranie . Rejestracja przez telefon, email, sms oraz formularz na str www. Praca związana ze sporządzaniem dokumentów, typu zestawienia. Zależy nam na osobie, która dysponuje wiedzą z zakresu social media i może przyczynić się do kształtowania pozytywnego wizerunku także online.

Wymagania: Zaangażowanie, umiejętność planowania czasu pracy, swobodna obsługa programów biurowych tj. Office oraz poczty mailowej.

Oferujemy: Płatny staż w okresie próbnym a następnie, pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika, cała Polska.

Uwagi: Prosimy o kontakt tylko przez adres email praca@aphr.pl oraz o wysłąnie Cv oraz klika słów o sobie.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 11 lutego 2020, 12:10

Aktualne oferty:
https://www.lm.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=813579&start=210
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 kwietnia 2020, 09:09

Firma I Partnerzy Call Center, zatrudni osoby na stanowisko:
- Asystenta sprzedaży
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z możliwością podwyżki,
- wsparcie szkoleniowe,
- pracę w zgranym zespole,
- możliwość awansu,
Wymagamy:
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
- znajomości prowadzenia sprzedaży telefonicznej, obsługi klienta,
- nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami ,
- dbania o dobry wizerunek firmy poprzez profesjonalną i fachową obsługę klienta
Zdolności i cechy jakie powinieneś posiadać: - swobodne poruszanie się w social mediach
- umiejętność pracy z narzędziami e-commerce
- zainteresowania w kierunku edukacji
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- wytrwałość, otwarcie na nowe wyzwania
- pozytywne nastawienie do pracy w handlu
- umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej nakierowanej na realizację celu - wysoka kultura osobista i odporność na stres w kontaktach z klientami
- dobra znajomość obsługi komputera w środowiskach: Windows, Skype, MS Office - dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV, oraz symbolu wraz ze stopniem niepełnosprawności na adres:.
rekrutacja@ipartnerzy.pl
W tytule prosimy wpisać stanowisko asystent sprzedaży.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 kwietnia 2020, 12:50

Profil stanowiska: - umawianie i koordynowanie przejazdów dla pracowników wyjeżdżających do pracy w UE - umawianie pracowników do lekarzy medycyny pracy (współpraca z przychodniami) - umieszczanie ogłoszeń na portalach oraz na Facebook’u - wyszukiwanie informacji w Internecie - tworzenie baz na potrzeby rekrutacji

Wymagania: - dobra dykcja miły tembr głosu - własny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu - bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz Outlook. - efektywne wyszukiwanie informacji w Internecie - komunikatywność

Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat – praca 5 dni w tygodniu w tym w soboty dyżur. - telefon służbowy - Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie - materiały biurowe - miłą atmosferę w pracy

Miejsce pracy: praca zdalna

Miejsce: 100% praca zdalna cała Polska



Podpis: Mirosława Kolankiewicz

Telefon: +48 538 894 747

E-mail: miroslawa.kolankiewicz@ideal.work.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 maja 2020, 13:48

Profil stanowiska
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w Social Mediach
Pisanie postów i dołączanie zdjęć i filmów do mediów społecznościowych
Pozyskiwanie nowych obserwujących
Dbanie o kontakty z obserwującymi
Prowadzenie InstaStory
Wymagania
Posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności
Minimum średnie wykształcenie
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Lekkie pióro
Umiejętność wyszukiwania informacji i rozwiązywania problemów
Mile widziana znajomość aplikacji Facebook Menager i Instagram
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy
Umiejętność budowania i rozwijania kontaktów z ludźmi
Postawa proaktywna oraz wychodzenie z inicjatywą
Chęć rozwoju, otwartość na naukę nowych rzeczy
Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania
Własny komputer i telefon typu smartphone
Podczas rekrutacji będzie zadanie tekstowe
Oferujemy
Umowa o pracę, 1/2 etatu
Elastyczne godziny pracy (praca zdalna)
Miła atmosfera w pracy
Możliwość rozwoju
Możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności/przyuczenia do zawodu
Szkolenie z RODO
Miejsce pracy
Praca zdalna, cała Polska

Uwagi
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9a34bd079dc14f60901b257cc77a4fcf Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 maja 2020, 19:32

Profil stanowiska: Jesteśmy jednym z największych biur tłumaczeń w Polsce. Naszym Klientom, obecnym na wszystkich kontynentach, dostarczamy tylko usługi wysokiej jakości. Sukcesy zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą nasz zespół z pasji do języków obcych. Obecnie intensywnie się rozwijamy i poszukujemy nowych tłumaczy.

Wymagania: Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli: • posiadasz fachową wiedzę z zakresu nauk medycznych LUB biotechnologicznych LUB chemicznych LUB technicznych LUB prawniczych • bardzo dobrze posługujesz się językiem obcym - angielskim LUB niemieckim LUB francuskim, • dobrze znasz zasady gramatyki, interpunkcji i ortografii języka polskiego, • masz doświadczenie w tłumaczeniach na język polski lub chcesz rozpocząć przygodę z tłumaczeniami, • jesteś sumienny, dokładny, dotrzymujesz uzgodnionych terminów i dobrze znasz MS Word.

Oferujemy: Gwarantujemy Ci: • stałą współpracę na zasadzie „freelance” w zakresie tłumaczeń specjalistycznych na język polski lub na język obcy – medycznych LUB chemicznych LUB technicznych LUB prawniczych – zgodnie z Twoimi kompetencjami (nawet kilkaset stron/miesięcznie), • formę zatrudnienia oraz wynagrodzenie: do uzgodnienia (umowa o dzieło lub działalność gospodarcza).

Miejsce pracy: Praca zdalna.

Uwagi: Zainteresowana/y? Wspaniale! Teraz prosimy o dostarczenie aplikacji (CV wraz z opisem wykształcenia, kompetencji językowych i ewentualnego doświadczenia w tłumaczeniach) z podaniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego „TŁUMACZ 2020/05” na adres: info@lingualab.pl Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 7 maja 2020, 19:03

Profil stanowiska: - praca przy użyciu komputera (głównie w Excel oraz w programie wewnętrznym pracodawcy) - wyszukiwanie danych w Excel, porządkowanie danych przy wykorzystaniu formuł; przepisywanie danych do wewnętrznego programu - przygotowywanie zestawień/tabel - wyszukiwanie zleconych informacji w sieci - kontakt mailowy i telefoniczny z pracodawcą oraz koordynatorem

Wymagania: -bardzo dobra znajomość obsługi programu Excel: znajomość formuł (wyszukaj pionowo, średnia itp.), umiejętność stosowania różnych formuł w praktyce, mile widziana (niekonieczna) znajomość makr i tabel przestawnych - ogólna znajomość obsługi komputera w zakresie całego pakietu Office - stały dostęp do internetu oraz komputera (stałe łącze internetowe; telepraca) - dokładność - skrupulatność - aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w pracy zdalnej

Oferujemy: - po okresie próbnym stałe zatrudnienie u naszego klienta na podstawie umowy o pracę - możliwość wykonywania pracy w miejscu zamieszkania (telepraca) - praca na pełen etat przez 7h dziennie - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem na rynku w swojej branży - dodatkowe benefity pozapłacowe takie jak prywatna opieka medyczna na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do wczasów itp.

Miejsce pracy: cała Polska

Uwagi: W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@fingrow-group.com z dopiskiem „Operator baz w Excel”. Jednocześnie informujemy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 8 maja 2020, 10:49

Profil stanowiska: • Zaznajomienie się z programem i licencjonowaniem, które firma sprzedaje • Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami • Zdalna obsługa klienta, który kupił już oprogramowanie firmy • Oferowanie klientom oprogramowania

Wymagania: • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży zdalnej lub pokrewnej • Wykształcenie lub hobby z zakresu nauk o Ziemi • Komunikatywna znajomość języka angielskiego • Znajomość programów MS Office, w tym Excel • Znajomość CRM • Chęć zaznajomienia się z oprogramowaniem, które firma sprzedaje • Wysoka kultura osobista • Umiejętność budowania i rozwijania kontaktów z ludźmi • Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania • Własny komputer i słuchawki • Posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności • Chęć rozwoju, otwartość na naukę nowych rzeczy

Oferujemy: • Umowa o pracę na okres próbny na 3 miesiące, potem na stałe • Nauka oprogramowania i licencjonowania programów oferowanych przez firmę • Dostęp do pakietu Enel-Med. • Dostęp do Kafeteria Benefit • Stałe godziny pracy • Miła atmosfera w pracy • Możliwość rozwoju • Możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności • Szkolenie z RODO

Miejsce pracy: praca zdalna praca w domu

Uwagi: Infolinia w sprawie ofert pracy: Ilona Kawiecka: 48798951967 ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2a55f85d077841ec967177fb5549db28 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 10 maja 2020, 20:14

Pracownik biurowy + Facebook lub Instagram

Branża
Administracja, Obsługa klienta
Wymiar Pracy
Etat
Forma zatrudnienia
Umowa o tele-pracę 100% zdalnie cała Polska
Stanowisko
Praktykant / Stażysta (zdalnie)
Wynagrodzenie
2600 zł brutto
MIEJSCE PRACY DOSTOSOWANE DO OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH
NIE
BUDYNEK CAŁKOWICIE DOSTOSOWANY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
NIE
MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ
TAK
Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby obsługującej social media, tj. Facebook, Instagram.
potrzebujemy osoby od social mediów, Facebook albo Instagram ???? Osoby, która ma już doświadczenie i wiedzę na ten temat.
Przygotowywanie treści postów, wstawianie postów na strony. Rozwijanie platform naszych i klientów. Budowanie relacji z odbiorcami.
Wymagania:
odpowiedzialność,
samodzielność, umiejętność planowania czasu pracy,
zaangażowanie,
komunikatywność w szczególności w formie pisemnej.
Mile widziane osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności.
Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.
Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.
Uwagi: Prosimy o kontakt tylko przez adres email rekrutacja@aphr.pl
Prześlij nam swoje Cv oraz klika słów o sobie.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 11 maja 2020, 11:56

Profil stanowiska: Sprzedawanie produktów firmy Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami Zdalna obsługa klienta zainteresowanego produktami firmy Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku

Wymagania: Zainteresowanie branżą samochodową Doświadczenie na podobnym stanowisku Mile widziane wykształcenie o profilu motoryzacyjnym Wysoka kultura osobista, miły głos Umiejętność budowania relacji z ludźmi Posiadanie aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Stałe łącze internetowe Własny komputer wraz z słuchawkami Chęć rozwoju, otwartość na uczenie się nowych rzeczy z branży samochodowej

Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na ½ etatu Możliwość zdobycia dodatkowych doświadczeń Pracę w rozpoznawalnej i uznanej firmie w branży Stałe godziny pracy Miła atmosfera w pracy Szkolenie RODO

Miejsce pracy: praca zdalna, praca w domu

Uwagi: Infolinia w sprawie ofert pracy: Kinga Pydych: 517 770 018 ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=bd4b2e1e4dd24d89a71e4127f9206d18 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 18 maja 2020, 15:15

Profil stanowiska: Sprzedaż produktów kredytowych dla klienta biznesowego Kontakt telefoniczny z partnerami handlowymi i klientami Rozpoznawanie potrzeb klienta oraz pokonywanie obiekcji Ocena aktualnej kondycji finansowej klientów Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku

Wymagania: Posiadanie aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Doświadczenie na podobnym stanowisku Mile widziane wykształcenie ekonomiczne Wysoka kultura osobista, miły głos Umiejętność budowania relacji z ludźmi Dokładność i skrupulatność Stałe łącze internetowe Własny komputer wraz z słuchawkami

Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w rozpoznawalnej i uznanej firmie w branży Praca w miłej atmosferze Stałe godziny pracy Szkolenie RODO

Miejsce pracy: praca zdalna

Uwagi: ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=28d1f2f2bdba47e297f933988f7d0861 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydata.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 25 maja 2020, 10:16

EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego (nr 20349). Dla naszego klienta poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko: Programista

Zadania: • Tworzenie i utrzymanie oprogramowania, • Przeprowadzanie wstępnych testów oprogramowania, • Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej, • Analiza istniejących i przyszłych wymagań funkcjonalnych.

Oczekujemy: • Umiejętności programowania w VB.NET (lub innym języku opartym o .NET), popartym możliwością zaprezentowania własnych aplikacji, • Doświadczenia pozwalającego na samodzielne prowadzenie projektu i rozwój produktów informatycznych, • Dobrej znajomości programowania obiektowego, • Znajomości baz danych i języka SQL, • Umiejętności projektowania relacyjnych baz danych (Oracle, Microsoft SQL, MySql), • Umiejętności analitycznego myślenia i współpracy w zespole, • Orzeczenia o niepełnosprawności.

Oferujemy: • Pracę zdalną, • Przeszkolenie do pracy, • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godzinach od 8:00 do 15:00 • Opieka koordynatora przez cały okres zatrudnienia • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności kandydata. • Pomoc w wypełnianiu dokumentów.

Miejsce:Praca zdalna

Aplikację prosimy składać przez formularz na stronie internetowej: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Programista/4856-2913-26-1af-3330.html Po przesłaniu formularza skontaktujemy się z Państwem telefonicznie.
Gość
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Praca w regionie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości