Dzisiaj jest środa 23 września 2020, imieniny: Bogusława, Tekli, Liberta WIADOMOŚCI OGŁOSZENIA (17920) SPORT FORUM FIRMY (5538) PRACA (64) KINA IMPREZY WIDEO
Login:
Hasło:
Przypomnij hasło
zamknij

POGODA

Dziśpogoda
14 / 17oC
Jutropogoda
23 / 17oC
Pojutrzepogoda
23 / 14oC
Pogodę dostarcza twojapogoda.pl

POLECANE:
Sprawiedliwa transformacja. Będą rozmawiać z miesz ... (2)Bohaterski czyn policjantów. Wynieśli kobietę z pł ... (1)

uwaga

Re: uwaga

Postautor: Gość » 26 marca 2020, 12:10

Profil stanowiska: Branża Administracja, Obsługa klienta Wymiar Pracy Etat Forma zatrudnienia Umowa o tele-pracę 100% zdalnie cała Polska Stanowisko Praktykant / Stażysta (zdalnie) Wynagrodzenie 2600 zł brutto MIEJSCE PRACY DOSTOSOWANE DO OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH NIE BUDYNEK CAŁKOWICIE DOSTOSOWANY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ NIE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ TAK Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby obsługującej kontakt telefoniczny naszej agencji zatrudnienia i wykonującej zadania związane z weryfikacją i kompletowaniem dokumentów np. sprawdzanie czeklisty, kontakt do klienta, celem uzupełnienia dokumentów albo wyjaśnienia informacji itp. Opcjonalnie kontakt przez maila i FB Messenger. Praca związana ze sporządzaniem dokumentów, z obszaru HR. Zależy nam na osobie dokładnej, zorganizowanej.

Wymagania: Wymagania: Komunikatywność w szczególności w formie pisemnej, zaangażowanie, umiejętność planowania czasu pracy.

Oferujemy: Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.

Uwagi: Uwagi: Prosimy o kontakt tylko przez adres email rekrutacja@aphr.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 26 marca 2020, 12:11

Profil stanowiska: pracownik biurowy – weryfikowanie, wyszukiwanie informacji Branża Administracja, Inne Wymiar Pracy Etat Forma zatrudnienia Umowa o tele-pracę 100% zdalnie cała Polska Stanowisko Praktykant / Stażysta (zdalnie) Wynagrodzenie 2600 zł brutto MIEJSCE PRACY DOSTOSOWANE DO OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH NIE BUDYNEK CAŁKOWICIE DOSTOSOWANY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ NIE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ TAK Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby obsługującej wykonującej zadania związane z weryfikacją i kompletowaniem informacji i dokumentów niezbędnych do złożenia oferty w ramach zamówienia publicznego na szkolenia, np.: sprawdzanie czeklisty, weryfikowanie posiadanych informacji, wyszukiwanie informacji w ogłoszeniach. Zależy nam na osobie dokładnej, zorganizowanej

Wymagania: Wymagania: Komunikatywność w szczególności w formie pisemnej, zaangażowanie, umiejętność planowania czasu pracy.

Oferujemy: Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.

Uwagi: Uwagi: Prosimy o kontakt tylko przez adres email rekrutacja@aphr.pl Prześlij nam swoje Cv oraz klika słów o sobie
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 30 marca 2020, 10:33

ZOSTAŃ NASZYM STAŻYSTĄ!
Zachęcamy do aplikowania osoby niepełnosprawne z dysfunkcją wzroku, sprawnie posługujące się komputerem z odpowiednim oprogramowaniem (CZYTNIKIEM EKRANOWYM takim jak np NVDA i inne)
FIRMA HELPIK to dynamicznie rozwijającym się zespół z dużym potencjałem, który dodatkowo idzie pod prąd – większość naszej załogi to osoby z różnymi niepełnosprawnościami!
Dzięki szerokiemu asortymentowi wyrobów przeciwżylakowych, ortopedycznych, środków pomocniczych (tj. pieluchomajtki, cewniki, sprzęt stomijny) wózków inwalidzkich, sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu specjalistycznego, kosmetyków i środków pielęgnujących realizujemy dużo projektów mających wpływ na obsługę naszych klientów. Oferujemy szeroki zakres usług medycznych, ortopedycznych i informatycznych.
Skontaktuj się z nami, a dobierzemy Ci odpowiedni zakres obowiązków.
PRACA ZDALNA
Stanowisko zależne od umiejętności posiadanych w CV - przeważnie będzie to praca jako:
SEO Copywriter - polegająca na pomocy przy tworzeniu treści (np. opisów produktowych)
Administrator strony www - pomoc przy zarządzaniu sklepem internetowym, na tyle ile będzie to możliwe przy posiadanym oprogramowaniu.
Wymagania:
Znajomość obsługi komputera i oprogramowania ułatwiającego pracę osobom niewidomym i niedowidzącym.
Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym.
Wyślij CV na adres E-MAIL aleksandra.kwiatek@helpik24.pl
W tytule wiadomości wpisz "STAŻ ZDALNY HELPIK"
https://helpik24.pl/
https://lan-serwis.pl/
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 30 marca 2020, 17:53

Wszyscy potrzebujemy wolnej wiedzy.
Wszyscy potrzebujemy Wikipedii.
Wikipedia potrzebuje Ciebie!

Stowarzyszenie Wikimedia Polska poszukuje specjalisty lub specjalistki do spraw komunikacji,
aby szerzej i skuteczniej włączać Polki i Polaków w działania na rzecz wolnej wiedzy.

Twoje główne zadania:

Przygotowanie i obsługa kampanii fundraisingowej – w pierwszym miesiącu pracy, wykorzystując media społecznościowe i wybrane materiały promocyjne, przygotujesz i poprowadzisz ogólnopolską kampanię fundraisingową ze wsparciem wolontariuszy.
Diagnoza potrzeb i stworzenie strategii marketingowej – w ciągu pierwszych 90 dni pracy we współpracy z dyrektorem ds. operacyjnych przygotujesz analizę potrzeb i długoterminowy plan działań marketingowych. Jak przekuć wysoką świadomość marki w efekty? Jak skutecznie promować idee stojące za Wikipedią i jej siostrzanymi projektami? Jak za pomocą działań marketingowych zwielokrotnić efekty pracy organizacji? Pomożesz nam znaleźć odpowiedzi na te i inne pytania.
Stworzenie zespołu wolontariuszy – we współpracy z naszą specjalistką ds. wspierania społeczności stworzysz zespół wolontariuszy, który pomoże Ci w zarządzaniu codzienną pracą w mediach społecznościowych – wspólnie zbudujecie zasięgi do wykorzystania w późniejszych działaniach wynikających ze strategii.
Ta rola łączy w sobie elementy pracy strategicznej i planowania z zadaniami wykonywanymi osobiście.

Inne obowiązki:

kontakt z mediami (w tym udzielanie i organizowanie wypowiedzi do mediów),
obsługa mediów społecznościowych,
współprowadzenie bloga.
Twoja praca będzie oceniana na podstawie:

wyniku finansowego działań fundraisingowych,
skuteczności (współczynnika konwersji) działań nastawionych na mobilizację odbiorcy,
zasięgu działań promocyjnych.
Oferujemy:

miesięczną pensję w wysokości 3400 – 5500 zł brutto (w zależności od doświadczenia),
pracę zdalną z możliwością dostosowania czasu pracy,
budżet na szkolenia i konferencje branżowe.
Prześlij CV na adres rekrutacja@wikimedia.pl i dołącz do nas! Nie ma terminu zgłoszeń – tym bardziej nie czekaj!

O Wikimedia Polska

Stowarzyszenie Wikimedia Polska od 2005 roku reprezentuje i wspiera polską społeczność Wikipedii i jej projektów siostrzanych.

Współpracujemy z instytucjami kultury, muzeami i galeriami, digitalizując zasoby polskiej kultury. Wspieramy edukatorów i nauczycieli, organizując szkolenia i tworząc materiały edukacyjne. Organizujemy konferencje i zloty dla tworzących projekty Wikimedia grup wolontariuszy.

Dzięki naszym członkom i darczyńcom rozwijamy największe w Internecie zasoby wolnej wiedzy w języku polskim.

Strona internetowa Wikimedia Polska
Nasze projekty
O nas: FAQ
Informacja dot. ochrony danych osobowych

Sugerujemy umieścić w CV lub w liście motywacyjnym klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Wikimedia Polska w celu realizacji procesu rekrutacji oraz w kolejnych rekrutacjach przez okres 14 miesięcy”.
Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Wikimedia Polska (ul. Tuwima 95 lok. 15, 90-031 Łódź). Kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zarzad@wikimedia.pl.
Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane na podstawie zgody w celu przeprowadzenia rekrutacji (opcjonalnie: oraz kolejnych rekrutacji przez okres 14 miesięcy), chyba że przepisy prawa powszechnie obowiązującego wymagają dłuższego okresu przechowywania danych. Możemy, w szczególności, przechowywać dane przez cały okres konieczny do ustalenia, skorzystania lub obrony roszczeń.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak warunkuje możliwość wykorzystania ich w ramach rekrutacji. Dane będą przekazywane członkom zarządu oraz księgowym. W oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w tym decyzje będące wynikiem profilowania.
Względem danych osobowych kandydatom przysługują następujące uprawnienia:
prawo dostępu do danych;
prawa: do sprostowania, usunięcia, ograniczania przetwarzania, przenoszenia danych;
prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
Kandydatom przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych kandydatom przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 6 kwietnia 2020, 11:08

Profil stanowiska: pracownik ds. pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych

Wymagania: doświadczenie w pisaniu i rozliczaniu wniosków unijnych

Oferujemy: stała współpraca, możliwość pracy w domu

Miejsce pracy: praca zdalna

Miejsce: cała Polska



Podpis: fundacja

E-mail: fintradeitaly@gmail.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 6 kwietnia 2020, 11:08

Profil stanowiska: szukamy osoby która zna się na prowadzeniu księgowości organizacji pozarządowych -możliwość pracy w domu, mile widziana osoba z niepełnosprawnością

Wymagania: doświadczenie w prowadzeniu księgowości fundacji, spółek non profit, społdzielni, stowarzyszeń

Oferujemy: stała współpraca

Miejsce pracy: praca zdalna

Miejsce: cała Polska



Podpis: fundacja

E-mail: fintradeitaly@gmail.com
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 9 kwietnia 2020, 18:54

dzięki
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 kwietnia 2020, 10:40

Profil stanowiska: Agencja pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego Evo Solutions Sp.z.o.o. (o nr.20349). dla jednego ze swoich klientów poszukuje pracownika na stanowisko: Telemarketera - praca zdalna. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie: • Prowadzenie działań telemarketingowych • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy • Udzielanie informacji na temat aktualnej oferty handlowej • Współpraca z działem obsługi klienta • Stały monitoring baz danych klientów • Raportowanie wyników własnej pracy

Wymagania: • Co najmniej średniego wykształcenia • Potwierdzonego doświadczenia zawodowego w zakresie telemarketingu • Dobrej znajomości pakietu Ms: Office w szczególności (Ms: Excel) • Dokładności, skrupulatności i uczciwości w tym wysokiej kultury osobistej i komunikatywności Mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności w tym ze schorzeniami szczególnymi

Oferujemy: • 100% pracę zdalną • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - w pełnym wymiarze godzin • Pracę w systemie 2 zmianowym w godzinach: od 10 do 17 i od 14 do 21 • Wynagrodzenie ze stawką miesięczną: 2600zł brutto

Miejsce pracy: Praca zdalna

Uwagi: Dokumenty aplikacyjne należy składać pod adresem adres e-mail: hr.pracazdalna@gmail.com W CV proszę zamieścić zgodę o następującej treści: W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Evo Solutions Sp.z.o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych przez Evo Solutions Sp.z.o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 17 kwietnia 2020, 10:41

Profil stanowiska: Zakres obowiązków: • Prowadzenie działań telemarketingowych. • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi Klientami firmy. • Współpraca z działem obsługi klienta. • Prowadzenie stałego monitoringu bazy danych Klientów. • Raportowanie wyników swojej pracy.

Wymagania: Orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz doświadczenie w pracy w telemarketingu. Znajomość obsługi Excel . Sumienność i chęci do pracy od zaraz.

Oferujemy: Umowę o pracę. Wynagrodzenie - 2600 zł/mies.

Miejsce pracy: Praca zdalna

Uwagi: System pracy - Dwie zmiany - 10-17; 14-21



Okres publikacji: 2020-04-15 - 2020-05-15

Podpis: Monika

E-mail: monika.praca.rekrutacja@wp.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 kwietnia 2020, 07:49

Agencja Zatrudnienia Ideal Work Germany Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Pomoc biurowa - praca zdalna
OBOWIĄZKI:
- umawianie i koordynowanie przejazdów dla pracowników
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
- umieszczanie ogłoszeń na portalach oraz na Facebook’u
- wyszukiwanie informacji w Internecie w tym tworzenie baz
NASZ IDEALNY PRACOWNIK:
- posiada własny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu
- potrafi bardzo dobrze obsługiwać pakiet MS Office oraz Outlook
- potrafi efektywnie wyszukiwać informacji w Internecie
- ma dobrą dykcję i miły tembr głosu, gdyż często będzie rozmawiał przez telefon
Wymagane jest orzeczenie o niepełnosprawności
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę na pełen etat – praca 5 dni w tygodniu w tym w soboty dyżur
- telefon służbowy
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
- materiały biurowe
- miłą atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV na adres
miroslawa.kolankiewicz@idealwork.pl
z klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Grupę Spółek IDEAL z siedzibą w Warszawie, podanych przeze mnie w aplikacji oraz w przekazanych dokumentach danych osobowych, w celu realizacji procesu rekrutacji w przyszłości.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 20 kwietnia 2020, 12:50

Profil stanowiska: - umawianie i koordynowanie przejazdów dla pracowników wyjeżdżających do pracy w UE - umawianie pracowników do lekarzy medycyny pracy (współpraca z przychodniami) - umieszczanie ogłoszeń na portalach oraz na Facebook’u - wyszukiwanie informacji w Internecie - tworzenie baz na potrzeby rekrutacji

Wymagania: - dobra dykcja miły tembr głosu - własny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu - bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz Outlook. - efektywne wyszukiwanie informacji w Internecie - komunikatywność

Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat – praca 5 dni w tygodniu w tym w soboty dyżur. - telefon służbowy - Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie - materiały biurowe - miłą atmosferę w pracy

Miejsce pracy: praca zdalna

Miejsce: 100% praca zdalna cała Polska



Podpis: Mirosława Kolankiewicz

Telefon: +48 538 894 747

E-mail: miroslawa.kolankiewicz@ideal.work.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 23 kwietnia 2020, 20:28

Szkolenie

Zapraszamy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności na zdalne szkolenie z zakresu:
PRACOWNIK - ADMINISTRACYJNO BIUROWY
w ramach projektów współfinansowanych przez PFRON.

Oferujemy:
- przeszkolenie w w/w zakresie - płatne - 896, 70 zł*

- po szkoleniu możesz skorzystać ze STAŻU lub PODJĄĆ ZATRUDNIENIE w obszarach związanych z tematyką szkolenia.

- stypendium stażowe w wysokości do 1500 zł*

*stypendium stażowe oraz szkoleniowe wypłacane są wg. Regulaminu projektu

Szczegółowe informacje pod numerem telefonu 534 036 447
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 25 kwietnia 2020, 17:17

Czesc, jezeli szukacie pracy to napewno znajdziecie ja na www.koronajobs.pl
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 1 maja 2020, 13:47

Profil stanowiska
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w Social Mediach
Pisanie postów i dołączanie zdjęć i filmów do mediów społecznościowych
Pozyskiwanie nowych obserwujących
Dbanie o kontakty z obserwującymi
Prowadzenie InstaStory
Wymagania
Posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności
Minimum średnie wykształcenie
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Lekkie pióro
Umiejętność wyszukiwania informacji i rozwiązywania problemów
Mile widziana znajomość aplikacji Facebook Menager i Instagram
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy
Umiejętność budowania i rozwijania kontaktów z ludźmi
Postawa proaktywna oraz wychodzenie z inicjatywą
Chęć rozwoju, otwartość na naukę nowych rzeczy
Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania
Własny komputer i telefon typu smartphone
Podczas rekrutacji będzie zadanie tekstowe
Oferujemy
Umowa o pracę, 1/2 etatu
Elastyczne godziny pracy (praca zdalna)
Miła atmosfera w pracy
Możliwość rozwoju
Możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności/przyuczenia do zawodu
Szkolenie z RODO
Miejsce pracy
Praca zdalna, cała Polska

Uwagi
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9a34bd079dc14f60901b257cc77a4fcf Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Gość
 

Re: uwaga

Postautor: Gość » 5 maja 2020, 19:33

Profil stanowiska: Jesteśmy jednym z największych biur tłumaczeń w Polsce. Naszym Klientom, obecnym na wszystkich kontynentach, dostarczamy tylko usługi wysokiej jakości. Sukcesy zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą nasz zespół z pasji do języków obcych. Obecnie intensywnie się rozwijamy i poszukujemy nowych tłumaczy.

Wymagania: Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli: • posiadasz fachową wiedzę z zakresu nauk medycznych LUB biotechnologicznych LUB chemicznych LUB technicznych LUB prawniczych • bardzo dobrze posługujesz się językiem obcym - angielskim LUB niemieckim LUB francuskim, • dobrze znasz zasady gramatyki, interpunkcji i ortografii języka polskiego, • masz doświadczenie w tłumaczeniach na język polski lub chcesz rozpocząć przygodę z tłumaczeniami, • jesteś sumienny, dokładny, dotrzymujesz uzgodnionych terminów i dobrze znasz MS Word.

Oferujemy: Gwarantujemy Ci: • stałą współpracę na zasadzie „freelance” w zakresie tłumaczeń specjalistycznych na język polski lub na język obcy – medycznych LUB chemicznych LUB technicznych LUB prawniczych – zgodnie z Twoimi kompetencjami (nawet kilkaset stron/miesięcznie), • formę zatrudnienia oraz wynagrodzenie: do uzgodnienia (umowa o dzieło lub działalność gospodarcza).

Miejsce pracy: Praca zdalna.

Uwagi: Zainteresowana/y? Wspaniale! Teraz prosimy o dostarczenie aplikacji (CV wraz z opisem wykształcenia, kompetencji językowych i ewentualnego doświadczenia w tłumaczeniach) z podaniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego „TŁUMACZ 2020/05” na adres: info@lingualab.pl Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Gość
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Słupca

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości