Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: WIECZÓR WYBORCZY KONIN 2024 - II TURA - NIEDZIELA 20:55

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plImprezy„Komunikacja online w instytucji kultury” - cykl szkoleń

„Komunikacja online w instytucji kultury” - cykl szkoleń

Dodano:
„Komunikacja online w instytucji kultury” - cykl szkoleń

Gdzie: Centrum Kultury i Sztuki w Koninie

Kiedy: 17 marca ("Jak pisać teksty w sieci? Skuteczny webwriting o kulturze")

5 kwietnia ("Ekosystem komunikacji online")

20 kwietnia ("Zarządzanie serwisem www")

Gdzie: Centrum Kultury i Sztuki w Koninie

Kiedy: 17 marca ("Jak pisać teksty w sieci? Skuteczny webwriting o kulturze")

5 kwietnia ("Ekosystem komunikacji online")

20 kwietnia ("Zarządzanie serwisem www")

Centrum Kultury i Sztuki w Koninie zaprasza do udziału w cyklu szkoleń:
„Komunikacja online w instytucji kultury”

Zrozum Internet i odkryj potencjał skutecznej komunikacji online, dzięki której będziesz zadowolony z frekwencji na swoich wydarzeniach!

Cykl obejmuje następujące tematy szkoleń:
I.    Jak pisać teksty w sieci? Skuteczny webwriting o kulturze – 17 marca 2016 r.
II.    Ekosystem komunikacji online – 5 kwietnia 2016 r.
III.    Zarządzanie serwisem www – 20 kwietnia 2016 r.

Szczegółowe informacje dotyczące każdego szkolenia znajdują się poniżej.

Kompetencje, które zdobędzie uczestnik w wyniku udziału w szkoleniach:
a) praktyczne rozeznanie w aktualnych trendach i kierunkach rozwoju komunikacji internetowej,
b) wiedza z zakresu funkcjonowania i działania Social Media (poznanie branżowego słownictwa),
c) wiedza z zakresu wykorzystania konkretnych narzędzi (oprogramowanie i serwisy www),
d) wiedza związana z prowadzeniem działań marketingowych w sieci,
e) wiedza dotycząca wykorzystania strategii PR w komunikacji internetowej,
f) wiedza z zakresu procesu zarządzania projektem budowy nowego serwisu www,
g) umiejętności redakcji tekstu w sieci (webwriting).

Odbiorcy szkolenia:
Specjaliści ds. komunikacji internetowej, specjaliści ds. PR, koordynatorzy projektów, kierownicy organizacji, osoby tworzące teksty do serwisów www, reprezentujący instytucje kultury, biblioteki, muzea, organizacje pozarządowe oraz podmioty gospodarcze prowadzące działalność statutową w obszarze kultury, sztuki, dziedzictwa narodowego.

Prowadzący:
Dominik Pokornowski – trener specjalizujący się w szkoleniach sektora kultury i przemysłu kreatywnego. Stały współpracownik Narodowego Centrum Kultury. Tworzył Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, gdzie przez 7 lat kierował marketingiem i PR-em oraz koordynował projekty merytoryczne. Współpracował z administracją publiczną w zakresie projektów informatyzacji kultury, zbudował kilkadziesiąt serwisów internetowych.

Miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Koninie, ul. Okólna 47a

Koszt:
Jedno szkolenie: 200 zł +23% VAT
Przy udziale w dwóch szkoleniach: 350 zł +23% VAT
Przy udziale w trzech szkoleniach: 500 zł +23% VAT

W przypadku gdy szkolenie jest opłacane ze środków publicznych nie doliczamy VAT!
Cena obejmuje wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe w formie skryptu, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu oraz serwis kawowy.

Płatności należy dokonać w kasie CKiS lub na konto:
WBK o/ Konin 17 1090 1199 0000 0000 1900 2776.  

Rekrutacja:
Osoby zainteresowane udziałem proszone są o przesłanie wypełnionego formularza pocztą tradycyjną lub faksem najpóźniej na tydzień przed terminem wybranego szkolenia (lub pierwszego z wybranych, w przypadku kilku szkoleń). Liczba miejsc ograniczona, o zapisie decyduje kolejność zgłoszeń i wpłat.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Beata Mazurek
Centrum Kultury i Sztuki w Koninie
ul. Okólna 47a
62-510 Konin
tel. / fax (63) 243 63 50
godz. 8.00-16.00
mail: b.mazurek@ckis.konin.pl


JAK PISAĆ TEKSTY W SIECI? SKUTECZNY WEBWRITING O KULTURZE.
17 marca 2016 r., godz. 9.00 – 17.00
 
PROGRAM:
1. Teksty w sieci
•    Wprowadzenie do tematyki szkolenia, podkreślenie różnic w zakresie działania odbioru tekstu w Internecie i poza nim;
•    aktualne statystyki;
•    klucze fascynacji i budowanie zaangażowania;
•    AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika;
•    Emocje w tekście – jak je wywoływać?

2. Teksty w sieci, praktyka
•    Najważniejsze metody i reguły redakcji tekstów w sieci;
•    język kultury w Internecie: prosto, ale ciekawie
•    tworzenie tytułów i nagłówków;
•    teksty na Facebooku;
•    krótkie komunikaty, czyli potęga 140 znaków;
•    projektowanie treści: tekst plus multimedia

3. Dobra informacja prasowa i dokument aplikacyjny
•    W jakiś sposób redagować skuteczne informacje prasowe oraz tekstu przejrzyście opisujące przedsięwzięcia z zakresu kultury?

4. Narzędzia redaktora tekstów, content managera komunikacji internetowej
•    Jak praktycznie działać i organizować redakcję tekstów; m.in. tajniki tzw. focuswritingu
•    redakcja i zarządzanie newsletterem.


EKOSYSTEM KOMUNIKACJI ONLINE.
5 kwietnia 2016 r., godz. 9.00 – 17.00

PROGRAM:
1.    Aktualia mediów społecznościowych
•    kluczowe trendy 2016
•    zwiększająca się rola wideo w Social Media
•    realia i statystyki Social Mediów w Polsce
•    budowa ekosystemu profili społecznościowych: strategia działania
2.    Praktyczny przegląd Social Media
•    Facebook: angażujący fanpage i reklama
•    komunikacja wideo na Youtube
•    Pinterest i Instagram
•    Twitter
•    Snapchat
3.    Potencjał blogosfery
•    dlaczego warto współpracować z blogerami
•    rozpoczynanie współpracy z blogerami
•    od banera po kampanię – możliwości współpracy z blogerami
•    kłopoty z blogerami – elementy ryzyka we współpracy
•    własny blog: scenariusze blogowanie w instytucji kultury
4.    Narzędzia wspierające zarządzanie ekosystem Social Media
•    praca w oparciu o harmonogram dystrybucji treściami
•    narzędzia tworzenia ciekawych treści: foto, wideo, infografiki

ZARZĄDZANIE SERWISEM WWW.
20 kwietnia 1016 r., godz. 9.00 – 17.00

PROGRAM:

1.    Aktualne trendy i standardy www
•    galeria najlepszych przykładów serwisów internetowych
2.     Web usability i user experience
•    analiza przypadków w zakresie użyteczności strony internetowej
3.    Projektowanie i prototypowanie serwisu www
•    tworzenie scenariusza serwisu www
•    tworzenie prototypu tzw. mockupu
•    strona internetowa dopasowana do różnych urządzeń: od smartfona po TV (responsive web design)
4.    Technikalia webdevelopment – od hostingu po CMS-y
•    podstawowe pojęcia związane z funkcjonowaniem Internetu World Web Wide
•    hosting czy serwerownia u siebie w piwnicy?
•    system zarządzania treścią (CMS): open source czy CMS pod zamówienie?
5.     Webdesign
•    potęga komunikacji wizualnej na www, czyli o fotografiach, kolorystyce i infografikach!
6.     Projektowanie treści i zarządzanie serwisem www
•    Metody przyciągania uwagi czytelnika
•    Know how dobrej redakcji serwisu www
7.    Potęga statystyk, jak dowiedzieć się wszystko o skuteczności Twojej strony www?
Google Analytics

„Komunikacja online w instytucji kultury” - cykl szkoleń
Czytaj więcej na temat:szkolenia, tekst, CKiS, kultura, spotkania, kominikacja
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole