Między sztuką a produktem
Kiedy: 28 maja, godz. 19.00
WstęP; Wolny
28 maja - wykład/prezentacja Pawła Piekarskiego w cyklu: „Między sztuką a produktem”. Spotkanie zatytułowane „Reklama w sztuce, sztuka w reklamie”, Galeria CKiS Wieża Ciśnień, godz. 19.00
Przeciwnicy reklamy są zdania, że nie ma ona nic wspólnego ze sztuką. Według nich prawdziwa sztuka istnieje w oderwaniu... Wykorzystanie w reklamie dzieła sztuki stworzonego przez artystę może być profanacją, zawłaszczaniem znaczenia sztuki, jednak twórcy reklam mają w tym określony cel - odwoływanie się do znanego, do autorytetu, wartości, wzbudzenie w odbiorcy skojarzeń i emocji. Sztuka może jednak również wpływać na temat reklamy i krytykować jej pozycję w budowaniu konsumpcyjnego społeczeństwa.
Paweł Piekarski - Absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu (kierunek Multimedia). Wykładowca zagadnień reklamowych i praktyk projektowania wizualnego Public Relations. Ukierunkowania twórcze: projektowanie i grafika, systemy kolorymetryczne, fotografia konceptualna, instalacje świetlne działania multimedialno-projekcyjne.
Dziękujemy za Twoją obecność. Obserwuj nas w Wiadomościach Google, aby być na bieżąco.