Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Kandydaci na radnych gmin, powiatu i miasta. Zobacz, kto się zgłosił! [PEŁNE LISTY]

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plImprezyJak promować instytucję kultury przy niskim budżecie - szkolenie

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie - szkolenie

Dodano:
Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie - szkolenie

Gdzie: CKiS w Koninie, ul. Okólna 47a

Kiedy: 30 września, g. 10.00-15.00

opłata: 150 zł + 23% VAT

Chcesz skutecznie promować instytucję kultury, ale budżet Twojego projektu nie jest z gumy? Nie martw się – nie musisz mieć grubego portfela, by z powodzeniem zaplanować swoje działania. Z nami poznasz ideę i zasady niskobudżetowego marketingu, a także dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności. A to wszystko pod czujnym okiem Grzegorza Jędrka, który zawodowo zajmuje się m.in. budowaniem marek lokalnych i wspieraniem ich w działaniach marketingowych. Razem przekonamy się, że pieniądze to nie wszystko!

Dla kogo?

•    samorządowe instytucje kultury;
•    organizacje pozarządowe, prowadzące działalność statutową w obszarze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
•    podmioty gospodarcze prowadzące działalność w sferze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego.

ZAGADNIENIE

Czy niski budżet na promocję oznacza niemoc? Niekoniecznie. Choć pieniądze z pewnością wiele ułatwiają, to da się je przynajmniej w części zastąpić pracą i wiedzą. Choć trzeba wtedy zmienić swoje nastawienie, przygotować się na maraton i stosować niekonwencjonalne środki komunikowania się z odbiorcami.

WIEDZA / UMIEJĘTNOŚCI / DOBRE PRAKTYKI

•    W jaki sposób wykorzystywać ograniczone zasoby?
•    Jakie formy i platformy wybierać do promocji niskobudżetowej?
•    Jak zaplanować swoje działania tak, by uzyskać jak najwięcej małym kosztem?
•    Idea i zasady niskobudżetowego marketingu.
•    Omówienie wybranych przypadków zaproponowanych przez uczestników.
•    Pomysłowe case study.
Prowadzący
Grzegorz Jędrek
- autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka - Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych i wspieranie ich w działaniach marketingowych. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.

Przerwy – w trakcie kawa na doładowanie baterii  i coś słodkiego!

Rekrutacja:

Aby zapisać się na szkolenie należy przesłać do  22 września br. wypełnioną kartę zgłoszenia pocztą tradycyjną, elektroniczną lub faksem. Liczba miejsc ograniczona.
Niezwłocznie po otrzymaniu emaila potwierdzającego dostępność szkolenia należy dokonać, w wyznaczonym terminie opłaty za szkolenie na wskazane konto.

Koszt: 150 zł + 23% VAT. W przypadku gdy szkolenie jest opłacane ze środków publicznych nie doliczamy VAT.
Cena obejmuje wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy.

Płatności należy dokonać w kasie CKiS lub na konto: Santander Bank Polska S.A. 17 1090 1199 0000 0000 1900 2776 do 24 września br.

Rezygnację ze szkolenia należy zgłosić najpóźniej 5 dni roboczych przed szkoleniem. W przeciwnym razie w przypadku nieobecności na szkoleniu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.

Uwaga! Szkolenie  stacjonarne. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Rudowicz - specjalistka ds. programowych
Centrum Kultury i Sztuki Dom Kultury Oskard w Koninie
ul. Aleje 1 Maja 7a
62-510 Konin
tel./fax (63)2746606
mail: r.rudowicz@ckis.konin.pl


karta zgłoszenia tutaj

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole