Oferta pracy
Jesteśmy liderem w Polsce i jednym z czołowych producentów nowoczesnych oraz wysokiej jakości foteli i mebli biurowych w Europie do naszego zespołu w Turku poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. serwisu i reklamacji ze znajomością języka niemieckiego
Biuro Wsparcia Sprzedaży
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji,
- Przygotowanie i rejestrowanie dokumentacji reklamacyjnej i serwisowej,
- Weryfikacja zasadności zgłoszeń reklamacyjnych, analizowanie przyczyn,
- Ustalenie i potwierdzenie terminów realizacji reklamacji,
- Obsługa magazynu reklamacji,
- Przygotowanie przesyłek z częściami zamiennymi i zlecenie wysyłki,
- Podejmowanie działań w zakresie prowadzącym do zapobiegania zdarzeniom reklamacyjnym.
OCZEKIWANIA:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- Obsługa komputera: pakiet MS Office + znajomość pracy z systemami ERP
- Zorientowanie na klienta,
- Umiejętność skutecznej komunikacji,
- Samodzielność, energia i dynamizm w działaniu,
- Mile widziane wykształcenie techniczne.
OFERUJEMY:
- Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
- Możliwość rozwoju w strukturach rozwijającej się międzynarodowej firmy o skandynawskich korzeniach będącej liderem na rynku branżowym
- Rynkowe wynagrodzenie i system premii motywacyjnych
- Świadczenia dla pracowników z funduszu socjalnego (w tym preferencyjna oferta ubezpieczenia)
- Program adaptacji i stałe wsparcie merytoryczne obejmujące szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazna i nastawiona na współpracę atmosfera w pracy.
FORMULARZ APLIKACYJNY:
Aplikacje proszę przesyłać przy pomocy formularza dostępnego pod adresem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e538f83ef7f14971a9269d7fc2eaf1e3 lub na adres: rekrutacja@flokk.com.